Oh ja dat was het, hij kon het niet verkroppen dat jij hem zat was.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eerder het tegenovergestelde, gezien ik de laatste weken nauwelijks actief ben geweest.
Omdat jij het al weet.quote:Op maandag 27 mei 2013 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Het interesseert me geen tyfus wie er mod wordt.
Nee, pillenkop.quote:
Goed lezen, ik zeg niet dat jij het wordt...quote:Op maandag 27 mei 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, pillenkop.
Als er iets is wat ik niet wil is het wel mod worden.
Onlogisch, laten we Raja slaan.
Niet tof don tegen Raja. Vergeet niet dat jij een jood bent en wij aan dezelfde kant staan.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, pillenkop.
nieuw woordje geleerd?quote:Op maandag 27 mei 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, pillenkop.
Waar slaat dit opquote:Op maandag 27 mei 2013 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet tof don tegen Raja. Vergeet niet dat jij een jood bent en wij aan dezelfde kant staan.
Mafkees dit dat alles.
En lieg niet, je komt al zo wat klaar bij de gedachte
permanent de TT mogen bepalen, moet toch een feest zijnquote:Op maandag 27 mei 2013 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En lieg niet, je komt al zo wat klaar bij de gedachte
Nooit meer hoeven te huntenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:08 schreef Adames het volgende:
[..]
permanent de TT mogen bepalen, moet toch een feest zijn
Dat zijn nog eens teksten.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat VBL het wel zonder moderator afkan. Er worden op dit forum louter verstandige teksten met inhoud gebezigd door pursenelities die weten hoe de wereld in elkaar zit.
Amenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk ben ik van mening dat VBL het wel zonder moderator afkan. Er worden op dit forum louter verstandige teksten met inhoud gebezigd door pursenelities die weten hoe de wereld in elkaar zit.
Ok, ik heb je van het lijstje gehaald.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Jij zou het best goed doen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat kan ik niet ontkennen, maar nogmaals, ik denk dat ik weinig te doen zou hebben op dit met constructieve inhoudelijke discussies doorspekte forum.quote:
Heb ik eigenlijk niet, ik kan het met iedereen wel goed vinden.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Raja, wie zijn jouw persoonlijke voorkeuren?
Als moddereter hoor je vijanden te hebben.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet, ik kan het met iedereen wel goed vinden.
Heb ik niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als moddereter hoor je vijanden te hebben.
Eerst even de cola opruimen.
Is niet nodig. Voetbal is de voertaal hier.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
Echter moet FOK! dan wel een LOI cursus Nederlands financieren
Niet in die van mijquote:Op maandag 27 mei 2013 15:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat?
GGMM weg. Stond in mijn top 4 favo mods in VBL.
Begrijp ik. Jullie hadden ook regelmatig strubbelingen en zulks.quote:
Nu durf je wel hè.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:32 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Persoonlijk heb ik GGMM nooit serieus kunnen nemen omdat hij niet op niveau gevoetbald heeft. Tijdens de gymnastiekles hebben we allemaal weleens een balletje in de kruising geschoten, maar daar kun je niet de rest van je leven op blijven teren.
psvquote:Op maandag 27 mei 2013 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik wil het PSV topic graag open houden.
Syntixquote:
quote:Op maandag 27 mei 2013 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft Grifte dat echt gezegd?
Dat is dan een flinke deuk in onze vriendschapsband.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |