Geen enkel bezwaarquote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen dat ik deze als bureaubladachtergrond gebruik?
Maakt niks uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom moest kut go ahead vandaag weer verliezen
Heb je er op gegokt?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
Terwijl ze toch fraaie shirtjes hebben dus eigenlijk kunnen ze helemaal niet verliezen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
quote:
beetje dom ook wel, op zo'n wisselvallige ploeg inzetten die mag verliezen. Weet niet wat je bankroll is, maar tientje is nog wel veel ook.quote:
Ik koop nooit andere kaas als Beemsterkaasquote:Op zondag 26 mei 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had vorige week direct beemsterkaas gekocht toen ze zich aan Sierd verbonden hadden.
Danquote:Op zondag 26 mei 2013 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik koop nooit andere kaas als Beemsterkaas
Jij wilt een piemel zien?quote:
Poepen is heel normaal hoor. Ik poep ook met de deur open. Je moet je aroma's delenquote:
Er zit altijd een luchtje aan bij die Italianen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen wist al dat Juventus doping heeft gebruikt. Maar het is nu 100% zeker.
Ja Juve was ook de enige club op de wereld.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen wist al dat Juventus doping heeft gebruikt. Maar het is nu 100% zeker.
Er zit overal een luchtje aan... er gaat te veel geld om in voetbal om 100% fair gespeeld te worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit altijd een luchtje aan bij die Italianen.
Ajax nietquote:Op zondag 26 mei 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Juve was ook de enige club op de wereld.
Boogerd heeft dan weer nooit gebruikt.
Dat is waar. Maar die Italianen hebben sowieso een voorliefde voor valsspelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Er zit overal een luchtje aan... er gaat te veel geld om in voetbal om 100% fair gespeeld te worden.
Dat geloof ik niet. Je liegt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Ah, volgende week een Uefa-cup finale van Feyenoord uit de jaren 70.
Het publiek was aan het vechten. Bijzonder.
Niks bijzonders nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
zoals verwacht ging het helemaal nergens over
bedankt NOS
Uh ja dat kon je verwachten met Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
zoals verwacht ging het helemaal nergens over
bedankt NOS
Eerste supportersrellen in Nederland. Waar die Engelsen al niet goed voor zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Ah, volgende week een Uefa-cup finale van Feyenoord uit de jaren 70.
Het publiek was aan het vechten. Bijzonder.
Tegen Hotspur toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste supportersrellen in Nederland. Waar die Engelsen al niet goed voor zijn.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, jij geeft het ook niet op met je zoutloze grappen he?
Nee joh. Armstrong is ook onschuldig.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast dat hadden gasten van 94,95,96,97 niet nodig.
Nee manquote:
Ik sluit het niet uit nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus UEFA CUP van Feyenoord is ook onterecht want doping.
Pierre had zo kankerveel epo gebruikt dat elke vrije trap de kruising in vloog.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus UEFA CUP van Feyenoord is ook onterecht want doping.
preciesquote:Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pierre had zo kankerveel epo gebruikt dat elke vrije trap de kruising in vloog.
quote:
Caland gelooft niet dat Ajax dopingvrij speelde in de jaren 90.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Ajax gebruikte alleen in de '70 doping man.
Ik wist het wel zeker maar Vandemar sprak me tegen. Maar inderdaad even google gebruikt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even op onderzoek uitgeweest Sherlock?
Ik sluit niks uit. Verschilletje. Is van alle tijden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Caland gelooft niet dat Ajax dopingvrij speelde in de jaren 90.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NmWJcmCOIyIquote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Verschilletje. Is van alle tijden.
Failquote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NmWJcmCOIyI
[/youtube]
UEFA MAFFIA!
Ja ik zou ook niet tussen die kinderen willen staan met trommeltjes maar om 410 een instituut te noemen gaat mij wat ver.quote:
Vanavond huldiging Leidseplein omdat de CL wel van ons was.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet tussen die kinderen willen staan met trommeltjes maar om 410 een instituut te noemen gaat mij wat ver.
Heerenveen speelde toen pas net in de eredivisie geloof ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond huldiging Leidseplein omdat de CL wel van ons was.
je hebt het wel tegen rens hequote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet tussen die kinderen willen staan met trommeltjes maar om 410 een instituut te noemen gaat mij wat ver.
Nee niet zo zeer tegen Rens. Wel tegen volwassen mannen die op trommeltjes slaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je hebt het wel tegen rens he
ik zou even dimmen als ik jou was
quote:
Besloten vennootschapquote:
Mooie actiequote:
Jammer.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
KLB / Tot ziens GGMM.
Zomaar uit het niets
zondequote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
KLB / Tot ziens GGMM.
Zomaar uit het niets