gebeurtquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja het is een toeval dat het nooit gebeurd als ik het bij andere users doe.
Dan doe je het niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen zin om mijn dingen voor morgen klaar te leggen verdomme.
jij bent treurwilg 399 in deze.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Een grappig plaatje speciaal voor GGMM
Waarom zijn er frames verwijderd?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk eens hoe snel dit grappige plaatje gaat
[ afbeelding ]
Goed dat je het toegeeft. Dat siert je.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in het maken van gifjes.
Of hij is gescheiden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft die tong andere medicijnen of zo, wat een aids posts allemaal de laatste tijd.
Sterker nog: ik ben bedroevend slecht als het gaat om het maken van fatsoenlijke gifjes en normaalgesproken wil ik dat onder geen beding toegeven.quote:
KOEKOEKquote:
Zijn gedrag is inderdaad wel x10 de afgelopen tijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft die tong andere medicijnen of zo, wat een aids posts allemaal de laatste tijd.
Ik heb me daar helemaal nog nooit aan gewaagd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ben bedroevend slecht als het gaat om het maken van fatsoenlijke gifjes en normaalgesproken wil ik dat onder geen beding toegeven.
Hm, dat snap ik best hoor. Weet je wat je moet doen? Als iemand er over begint dan moet je gewoon een irrelevante aanval richting die persoon lanceren. Stel nou bijvoorbeeld dat Robben die avond gewonnen heeft; dan zeg je gewoon dat de personen die je gifjes afkraken dat doet omdat ze het niet kunnen hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ben bedroevend slecht als het gaat om het maken van fatsoenlijke gifjes en normaalgesproken wil ik dat onder geen beding toegeven.
quote:
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat RObben de beste speler van Europa isquote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat snap ik best hoor. Weet je wat je moet doen? Als iemand er over begint dan moet je gewoon een irrelevante aanval richting die persoon lanceren. Stel nou bijvoorbeeld dat Robben die avond gewonnen heeft; dan zeg je gewoon dat de personen die je gifjes afkraken dat doet omdat ze het niet kunnen hebben.
Deze tactiek is echt geweldig.
Godver, wat weet jij hier pijnlijk de vinger op de zere plek te leggen zeg..quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat RObben de beste speler van Europa is
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem toch maar aanstaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Het verhaal van die doping bij Juventus interesseert me eigenlijk geen moer.
Ik ook, ik hoop wel dat ik op tijd schakel voordat Rayman in beeld komt.quote:
Anders stuur je maar een boze tweet naar hem.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop wel dat ik op tijd schakel voordat Rayman in beeld komt.
Dat zal ik maar eens doen, hij heeft me nu wel vaak genoeg de stuipen op het lijf gejaagd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders stuur je maar een boze tweet naar hem.
Zeg maar dat hij niet zo vrolijk moet staan te dansen, terwijl er allemaal kinderen vergaan van de honger in Afrika ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal ik maar eens doen, hij heeft me nu wel vaak genoeg de stuipen op het lijf gejaagd.
Op Robben na.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Even serieus. RvP is de beste Nederlandse voetballer met grote afstand.
Robben is ook een Nederlander.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Buma *vindt Stekelenburg beter.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Tot gisteren.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
*vindtquote:
Ik heb hier van op de grond liggen schudden met schuim op mijn bek. Wil je dit in het vervolg niet meer dan. Alvast bedankt voor je medewerking.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hier een mooi uitgevoerde gif om dat te illustreren
[ afbeelding ]
Heb je er bezwaar tegen dat ik deze als bureaubladachtergrond gebruik?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi, bedankt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |