Ja ik vind Pelle ook beter dan De Vrij.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad. Van Persie is tig keer beter.
Pelle doet verdedigend prima werk jaquote:
quote:
Dat kan, maar dat wil ik niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je je quasi-grappige plaatjes niet in een ONZ-sc gaan posten?
In ONZ vinden ze het ook niet grappig. Dan houdt het wel snel op.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je je quasi-grappige plaatjes niet in een ONZ-sc gaan posten?
Nee, het gaat ook over Go Ahead, FC Utrecht.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Studio Voetbal staat in zijn geheel in het teken van Juventus? Ik moet nog steeds de CL doelpunten terugzien namelijk
Omdat jij faalt?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
treurwilg.
En weer de enige die meteen gaat beschermenquote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier doet hij het gewoon hoor.
Jij doet ook alles om Stijn aan te vallen he?
Ik bescherm hem niet, ik lees jou de les.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En weer de enige die meteen gaat beschermen
Owja het is een toeval dat het nooit gebeurd als ik het bij andere users doe.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bescherm hem niet, ik lees jou de les.
Leer het verschil.
gebeurtquote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Owja het is een toeval dat het nooit gebeurd als ik het bij andere users doe.
Dan doe je het niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb geen zin om mijn dingen voor morgen klaar te leggen verdomme.
jij bent treurwilg 399 in deze.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Een grappig plaatje speciaal voor GGMM
Waarom zijn er frames verwijderd?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijk eens hoe snel dit grappige plaatje gaat
[ afbeelding ]
Goed dat je het toegeeft. Dat siert je.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben heel slecht in het maken van gifjes.
Of hij is gescheiden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft die tong andere medicijnen of zo, wat een aids posts allemaal de laatste tijd.
Sterker nog: ik ben bedroevend slecht als het gaat om het maken van fatsoenlijke gifjes en normaalgesproken wil ik dat onder geen beding toegeven.quote:
KOEKOEKquote:
Zijn gedrag is inderdaad wel x10 de afgelopen tijd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
Heeft die tong andere medicijnen of zo, wat een aids posts allemaal de laatste tijd.
Ik heb me daar helemaal nog nooit aan gewaagd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ben bedroevend slecht als het gaat om het maken van fatsoenlijke gifjes en normaalgesproken wil ik dat onder geen beding toegeven.
Hm, dat snap ik best hoor. Weet je wat je moet doen? Als iemand er over begint dan moet je gewoon een irrelevante aanval richting die persoon lanceren. Stel nou bijvoorbeeld dat Robben die avond gewonnen heeft; dan zeg je gewoon dat de personen die je gifjes afkraken dat doet omdat ze het niet kunnen hebben.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ben bedroevend slecht als het gaat om het maken van fatsoenlijke gifjes en normaalgesproken wil ik dat onder geen beding toegeven.
quote:
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat RObben de beste speler van Europa isquote:Op zondag 26 mei 2013 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, dat snap ik best hoor. Weet je wat je moet doen? Als iemand er over begint dan moet je gewoon een irrelevante aanval richting die persoon lanceren. Stel nou bijvoorbeeld dat Robben die avond gewonnen heeft; dan zeg je gewoon dat de personen die je gifjes afkraken dat doet omdat ze het niet kunnen hebben.
Deze tactiek is echt geweldig.
Godver, wat weet jij hier pijnlijk de vinger op de zere plek te leggen zeg..quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kan er gewoon niet mee omgaan dat RObben de beste speler van Europa is
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hem toch maar aanstaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef AFCNiels het volgende:
Het verhaal van die doping bij Juventus interesseert me eigenlijk geen moer.
Ik ook, ik hoop wel dat ik op tijd schakel voordat Rayman in beeld komt.quote:
Anders stuur je maar een boze tweet naar hem.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, ik hoop wel dat ik op tijd schakel voordat Rayman in beeld komt.
Dat zal ik maar eens doen, hij heeft me nu wel vaak genoeg de stuipen op het lijf gejaagd.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders stuur je maar een boze tweet naar hem.
Zeg maar dat hij niet zo vrolijk moet staan te dansen, terwijl er allemaal kinderen vergaan van de honger in Afrika ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal ik maar eens doen, hij heeft me nu wel vaak genoeg de stuipen op het lijf gejaagd.
Op Robben na.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Even serieus. RvP is de beste Nederlandse voetballer met grote afstand.
Robben is ook een Nederlander.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Buma *vindt Stekelenburg beter.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
Tot gisteren.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:24 schreef vandermar het volgende:
*vindtquote:
Ik heb hier van op de grond liggen schudden met schuim op mijn bek. Wil je dit in het vervolg niet meer dan. Alvast bedankt voor je medewerking.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb hier een mooi uitgevoerde gif om dat te illustreren
[ afbeelding ]
Heb je er bezwaar tegen dat ik deze als bureaubladachtergrond gebruik?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi, bedankt.quote:
Geen enkel bezwaarquote:Op zondag 26 mei 2013 22:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je er bezwaar tegen dat ik deze als bureaubladachtergrond gebruik?
Maakt niks uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
Waarom moest kut go ahead vandaag weer verliezen
Heb je er op gegokt?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
Terwijl ze toch fraaie shirtjes hebben dus eigenlijk kunnen ze helemaal niet verliezen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:28 schreef _NZT_ het volgende:
quote:
beetje dom ook wel, op zo'n wisselvallige ploeg inzetten die mag verliezen. Weet niet wat je bankroll is, maar tientje is nog wel veel ook.quote:
Ik koop nooit andere kaas als Beemsterkaasquote:Op zondag 26 mei 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had vorige week direct beemsterkaas gekocht toen ze zich aan Sierd verbonden hadden.
Danquote:Op zondag 26 mei 2013 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik koop nooit andere kaas als Beemsterkaas
Jij wilt een piemel zien?quote:
Poepen is heel normaal hoor. Ik poep ook met de deur open. Je moet je aroma's delenquote:
Er zit altijd een luchtje aan bij die Italianen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen wist al dat Juventus doping heeft gebruikt. Maar het is nu 100% zeker.
Ja Juve was ook de enige club op de wereld.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Iedereen wist al dat Juventus doping heeft gebruikt. Maar het is nu 100% zeker.
Er zit overal een luchtje aan... er gaat te veel geld om in voetbal om 100% fair gespeeld te worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zit altijd een luchtje aan bij die Italianen.
Ajax nietquote:Op zondag 26 mei 2013 22:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja Juve was ook de enige club op de wereld.
Boogerd heeft dan weer nooit gebruikt.
Dat is waar. Maar die Italianen hebben sowieso een voorliefde voor valsspelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:47 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Er zit overal een luchtje aan... er gaat te veel geld om in voetbal om 100% fair gespeeld te worden.
Dat geloof ik niet. Je liegt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Ah, volgende week een Uefa-cup finale van Feyenoord uit de jaren 70.
Het publiek was aan het vechten. Bijzonder.
Niks bijzonders nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
zoals verwacht ging het helemaal nergens over
bedankt NOS
Uh ja dat kon je verwachten met Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
zoals verwacht ging het helemaal nergens over
bedankt NOS
Eerste supportersrellen in Nederland. Waar die Engelsen al niet goed voor zijn.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:51 schreef GGMM het volgende:
Ah, volgende week een Uefa-cup finale van Feyenoord uit de jaren 70.
Het publiek was aan het vechten. Bijzonder.
Tegen Hotspur toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste supportersrellen in Nederland. Waar die Engelsen al niet goed voor zijn.
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus, jij geeft het ook niet op met je zoutloze grappen he?
Nee joh. Armstrong is ook onschuldig.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gast dat hadden gasten van 94,95,96,97 niet nodig.
Nee manquote:
Ik sluit het niet uit nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus UEFA CUP van Feyenoord is ook onterecht want doping.
Pierre had zo kankerveel epo gebruikt dat elke vrije trap de kruising in vloog.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dus UEFA CUP van Feyenoord is ook onterecht want doping.
preciesquote:Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Pierre had zo kankerveel epo gebruikt dat elke vrije trap de kruising in vloog.
quote:
Caland gelooft niet dat Ajax dopingvrij speelde in de jaren 90.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef Smoofie het volgende:
Ajax gebruikte alleen in de '70 doping man.
Ik wist het wel zeker maar Vandemar sprak me tegen. Maar inderdaad even google gebruikt.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Even op onderzoek uitgeweest Sherlock?
Ik sluit niks uit. Verschilletje. Is van alle tijden.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Caland gelooft niet dat Ajax dopingvrij speelde in de jaren 90.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NmWJcmCOIyIquote:Op zondag 26 mei 2013 22:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit. Verschilletje. Is van alle tijden.
Failquote:Op zondag 26 mei 2013 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NmWJcmCOIyI
[/youtube]
UEFA MAFFIA!
Ja ik zou ook niet tussen die kinderen willen staan met trommeltjes maar om 410 een instituut te noemen gaat mij wat ver.quote:
Vanavond huldiging Leidseplein omdat de CL wel van ons was.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet tussen die kinderen willen staan met trommeltjes maar om 410 een instituut te noemen gaat mij wat ver.
Heerenveen speelde toen pas net in de eredivisie geloof ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond huldiging Leidseplein omdat de CL wel van ons was.
je hebt het wel tegen rens hequote:Op zondag 26 mei 2013 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik zou ook niet tussen die kinderen willen staan met trommeltjes maar om 410 een instituut te noemen gaat mij wat ver.
Nee niet zo zeer tegen Rens. Wel tegen volwassen mannen die op trommeltjes slaan.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
je hebt het wel tegen rens he
ik zou even dimmen als ik jou was
quote:
Besloten vennootschapquote:
Mooie actiequote:
Jammer.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
KLB / Tot ziens GGMM.
Zomaar uit het niets
zondequote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
KLB / Tot ziens GGMM.
Zomaar uit het niets
dan feliciteer ik je alvast bij dezequote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef Insomnia_ het volgende:
Binnen nu en een paar uurtjes kunnen jullie het topic verwachten dat Insomnia_ de nieuwe VBL mod is.
Nobody cares.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
KLB / Tot ziens GGMM.
Zomaar uit het niets
Wie nu modquote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef vandermar het volgende:
KLB / Tot ziens GGMM.
Zomaar uit het niets
Ik stem voor als ik het niet wordt.quote:
Waarom openen ze dan daar een topic?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:07 schreef GGMM het volgende:
Op KLB was ik al meer dan een jaar geen mod meer.
Jammer man. Wat is het echte reden dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:07 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik stem voor als ik het niet wordt.
of stylo
mi bradas
Maar waz de deal boi, gewoon geen zin?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:07 schreef GGMM het volgende:
Geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:08 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom openen ze dan daar een topic?
Ik zeg: doen!quote:Op maandag 27 mei 2013 00:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jammer man. Wat is het echte reden dan?
[..]
Yvonne heeft ookniet gezegd dat ik KLB nu nog mod. Je leest de MED niet goed.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:08 schreef Saind het volgende:
[..]
Domme snol die Yvonne.
Maar waz de deal boi, gewoon geen zin?
ID plicht is killing. Heb daar echt geen zin in.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik zeg: doen!
Je kan met iedereen overweg, en je bent niet zo'n troll. Dus zo moeilijk zal jij het niet krijgen als mod denk ik
Je bent illegaal?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ID plicht is killing. Heb daar echt geen zin in.
Boeien, ik vind het gewoon leuk om Yvonne een domme snol te noemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yvonne heeft ookniet gezegd dat ik KLB nu nog mod. Je leest de MED niet goed.
Maar idd, geen zin + druk met school & stage.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Draag jij de nieuwe mod voor?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Yvonne heeft ookniet gezegd dat ik KLB nu nog mod. Je leest de MED niet goed.
Maar idd, geen zin + druk met school & stage.
Test het.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Boeien, ik vind het gewoon leuk om Yvonne een domme snol te noemen.
Maar prima, mag ik je nu al uitschelden zonder geband te worden voor crewbash of moet ik even wachten?
gwn faken manquote:Op maandag 27 mei 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:11 schreef j0rdiiii het volgende:
de weg ligt compleet open voor ajacied422
Ik heb alleen stacks van 10tjes.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dm me 1 barkie voor fake id nederlands
Jij hebt vast wel een vals ID.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh sund. Een van de weinige PSVers die geen complete randdebiel is.quote:
Sund?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh sund. Een van de weinige PSVers die geen complete randdebiel is.
Heb jij modambities?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef AFCNiels het volgende:
Hij zal wel door een Ajacied vervangen worden.
quote:
Mods kunnen niet bannen. Debiel.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef mrstylo het volgende:
Heel misschien wil ik wel mod worden. Dan ban ik die ClapClap gelijk.
Waarom dan?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef mrstylo het volgende:
Heel misschien wil ik wel mod worden. Dan ban ik die ClapClap gelijk.
Johannes zou wel een goede mod zijn ja.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Helemaal niet, dat is veel te hoog gegrepen. De druk is bij mij al bijna te groot nu ik aan #teamJohannes ben toegevoegd.
Het is nog een gerucht, maar daar lijkt het wel opquote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM maakt de definitieve overstap naar mod op Twitter.
Heeft hij Willem Holleeder al beledigt?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:14 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM maakt de definitieve overstap naar mod op Twitter.
beledigdquote:Op maandag 27 mei 2013 00:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij Willem Holleeder al beledigt?
Als je mod bent dan is die opmerking crewbash en kun je hem ervoor laten bannenquote:
Jij wordt dan mijn rechterhand.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je mod bent dan is die opmerking crewbash en kun je hem ervoor laten bannen
Rickazioquote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Wie willen jullie zeker geen VBL mod zien worden?
Boeit mij niet echt.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Mezelf.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Caland zou stiekem best een goede mod zijn als hij zich echt zou inzetten.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou wat dit betreft ook een uitstekende opvolger kunnen zijn van GGMM.
GGMM.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee. Al spreekt het wel in zijn voordeel dat hij ook als mod gewoon doorging met trollen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou wat dit betreft ook een uitstekende opvolger kunnen zijn van GGMM.
Nee #TeamJohannes heeft hier slechte ervaringen mee.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Johannes zou wel een goede mod zijn ja.
Rickazioquote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Tong80quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarheid.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland zou stiekem best een goede mod zijn als hij zich echt zou inzetten.
Helaas geeft hij geen fuck, en zal hij zich daarom ook nooit inzetten.
GGMM.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Stijn zou het PSV topic dichtgooien.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan moet hij zijn eigen kanker topics dicht flikkeren.
Nee dan zien jullie mijn posts nooit meerquote:Op maandag 27 mei 2013 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Stijn nog geen ID heeft, anders had ik voor hem gekozen.
Maar er zijn vast ook mindere kant van Stijn als mod te verzinnen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zou het PSV topic dichtgooien.
quote:Op maandag 27 mei 2013 00:20 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer dat Stijn nog geen ID heeft, anders had ik voor hem gekozen.
Wanneer ben je nou zwart?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar er zijn vast ook mindere kant van Stijn als mod te verzinnen.
Binnen #TeamJohannes zitten diverse PSV supporters dus #TeamJohannes is tegen #Stijn4Modquote:Op maandag 27 mei 2013 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn zou het PSV topic dichtgooien.
Zie bovenstaande post.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mod met puberale hormonenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |