patato potatoquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:03 schreef shiznuts het volgende:
Maar Starbucks is dan ook een café en geen koffieshop.
Al weet je natuurlijk niet wat ze in die brownies hebben zitten... de prijs is er wel naar.
Weet ik veel. Ik hou het niet meer bij. :p Ik was 16 in 1999, toen had je nog geen Nickelson. De foute gasten droegen toen Kappa en Australian.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:20 schreef N22 het volgende:
[..]
Wiet en Nickelson-jassen (met bontkraag) bedoel je zeker, daar houdt de huidige jongeren-generatie zich mee bezig.
Het was maar een garpjequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef wihehin het volgende:
[..]
Graag geen overhaaste generalisatie! Ik ben zelf 16 en zit VWO, niemand hier heeft Nickelson jassen. Havo gaat naar koffieshop en VWO drinkt zich lam
Pubers
Aussiesquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:49 schreef Negakinu het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik hou het niet meer bij. :p Ik was 16 in 1999, toen had je nog geen Nickelson. De foute gasten droegen toen Kappa en Australian.
wanneer besteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:18 schreef ErkendFokker het volgende:
Vandaag de bekende zaklamp van.tmart binnen gekregen, lekker snelnu nog wachten op de batterij
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef shiznuts het volgende:
Toen liep je idd nog in je Cavello of Aussie met Nikes eronder. Bomberjack erover en haarstyle eilandje, moi incluus.
Oh ja, en had je je kamer volhangen met Thunderdome, Hellraiser en Rotterdam Terrorcorps posters, flyers e.d.
troep hehehe
Wat later was het hipper om skater te zijn.
Opmerkelijk dat je juist filmpjes post van de commerciële bagger, gemaakt om puur snel geld te verdienen door o.a. Mecado, die de teloorgang van het gabbertijdperk betekendequote:Op donderdag 30 mei 2013 21:06 schreef shiznuts het volgende:
Toen liep je idd nog in je Cavello of Aussie met Nikes eronder. Bomberjack erover en haarstyle eilandje, moi incluus.
Oh ja, en had je je kamer volhangen met Thunderdome, Hellraiser en Rotterdam Terrorcorps posters, flyers e.d.
Wat later was het hipper om skater te zijn.
Niet de hele dag naar zanger Rinus luisterenquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:26 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/p(...)pA57yHxSSmHQeyJ8qO1c
Dit is muziek
Voor tv-kijken of live vliegtuigen volgen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 13:23 schreef marcel-o het volgende:
omg!
dvbstick van 9 dollar in 9 dagen vanuit Hong Kong
Nou nog n antenne verloopje en dat zal wel n maand duren
Beetje duur niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:17 schreef monkeybrain het volgende:
Alles opmeten![]()
Ik heb er net ook 1 gekocht bij tomtop.
als radio scannerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor tv-kijken of live vliegtuigen volgen?
.
Was me al een beetje bekend inderdaad. Opzich interesseert mij het ontvangen van signalen van vliegverkeer wel, maar daarvoor heb je flightradar24; niet zo nuttig dus (hoewel je ze ook gratis kon krijgen van die site als je in een gebied woonde waar zij weinig dekken hebben en je jouw gegevens stuurt).quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:01 schreef marcel-o het volgende:
als radio scanner![]()
je kan er veel mee ontvangen
DIG / Software defined radio SDR
$10,90quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Voor tv-kijken of live vliegtuigen volgen?
[..]
Beetje duur niet?
- Tomtop $23.99
- Ebay $13.56
Zou 'm bijna zelf ook kopen; lekker meten![]()
![]()
Straks saldo checken (verkoper terugbetaalt?) en weer kabels bestellen.![]()
Weinig spannends meer te bestellen eigenlijk...
Ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:13 schreef monkeybrain het volgende:
$10,90
http://www.tomtop.com/hom(...)ermometer-h1779.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 30-05-2013 23:55:26 ]
Thanks, ze zijn besteldquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:12 schreef lokpokken het volgende:
Vintage Retro Punk Gold Peace Symbol Pendant Necklace Chain $1,18 - 5cedfb
Hot Sale OWL The Smazing Credit Card Size Light And Magnifier New $1,52 - 905f6b
Zegt hij voor de 88645e keerquote:Op donderdag 30 mei 2013 22:58 schreef Iemand91 het volgende:
Weinig spannends meer te bestellen eigenlijk...
Stille hints dat ik wat zoek om tóch te bestellenquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 20:27 schreef monkeybrain het volgende:
Je probeert je geestelijke leegte op te vullen met materiële zaken.
Zal ik je even knuffelen
vooralsnog is het gros van de spullen nog steeds flink goedkoper als de goedkope variant hier...quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:30 schreef StraatSoldaat het volgende:
Dat mensen nog bestellen uit China.
Met die slechte wisselkoers en webshops die hun prijzen omhoog gooien is het al lang niet meer zo verleidelijk
Linkje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:22 schreef RobertNL het volgende:
Bookmark-lijstje voor mij zelf:
Onderweg:
- Ebay: 2 opladers (OEM, samsung)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |