Tof om je even te zien in je rol als fotojournalist!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Foto 135
Als je me ff mailt mail ik je de highres fotos
Fotos zijn extreem verkleind en ik heb de picturestyle op hysterisch staan omdat de jpg direct verkleind wordt voor upload. Ik mail je een staande en liggende foto als je me even mailt stefan at lostformat , die heb ik wel ff iets bewerkt qua kleurquote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tof om je even te zien in je rol als fotojournalist!
Oh en.. waar kan ik foto 135 bewonderen? Of heb je ze niet online staan?
Je hebt mailquote:Op zondag 26 mei 2013 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Fotos zijn extreem verkleind en ik heb de picturestyle op hysterisch staan omdat de jpg direct verkleind wordt voor upload. Ik mail je een staande en liggende foto als je me even mailt stefan at lostformat , die heb ik wel ff iets bewerkt qua kleur
[ afbeelding ]
Als wij nou de foto's ook ergens konden inzien prima, maar dit is een beetje apart om te lezen als buitenstaander.quote:
Hier staan ze, via het Leidsch dagblad.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Als wij nou de foto's ook ergens konden inzien prima, maar dit is een beetje apart om te lezen als buitenstaander.
http://www.leidschdagblad(...)2631763.ece?pageNr=4quote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Als wij nou de foto's ook ergens konden inzien prima, maar dit is een beetje apart om te lezen als buitenstaander.
Hij was iets eerder binnen zie ik, maar qua netto-tijd heb ik gewonnenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:24 schreef Stefan het volgende:
Je eindigde trouwens vlak voor of na mn broer
Foto 132
Sowieso knap van jullie, in 2 uur 21 kilometer lopenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij was iets eerder binnen zie ik, maar qua netto-tijd heb ik gewonnen
Yeah! Daar ben ik nu ook wel kapot van, dus het is tijd om te tukken. Lekker herstellen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso knap van jullie, in 2 uur 21 kilometer lopen
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef Puala het volgende:
[..]
+1
Wát een prachtige foto's van de bruiloft van mijn moeder zeg
Consistent, droog weer zou al fijn zijn, niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:22 schreef freud het volgende:
Ik moet donderdag weer een bruiloft schieten, hoop dat het weer meewerkt!
Ruk... Het zal kiezen of delen zijn dan als ik het zo lees. Wij struikelen ook over de projectleiders momenteel. Een hoop heb je geen ruk aan, missen gezond verstand en compenseren met prince2...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:02 schreef Merlijn het volgende:
Op dit moment wordt mijn werkplezier danig vergald door externe factoren dat ik elke ochtend met een chagerijnige kop naar mijn werk ga. De oorzaak hiervan is zowel bij het eigen bedrijf als ook bij de klant aangegeven. Ik ben al een half jaar bezig met mensen motiveren, sturen, medewerking vanuit management krijgen, maar het mag niet baten. Mensen worden uit mijn team weggerukt (van de 9 zijn er nog 2 over), waardoor ik mijn werk niet kan doen.
Nee, op mijn huidige project ga ik het einde van het jaar niet meer redden... De vraag is of de wel juiste klussen voorbij gaan komen in het systeem momenteel, zoals je zelf al aangeeft. Overheid en banken zijn nou niet echt de klanten die snelheid en efficientie hoog in het vaandel hebben staan![]()
En indien niet, dan is het pakken wat ik pakken kan momenteel, en weer eens wat lijntjes uitgooien... Het zal niet al te moeilijk zijn voor mij om wat anders te vinden, maar of de voorwaarden ook naar wens zijn is natuurlijk punt twee
Lijntjes uitgooien kan nooit kwaad. Je hebt een bak aan kennis en genoeg certificaten. Ik hoop dat je wat kan vinden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:02 schreef Merlijn het volgende:
Op dit moment wordt mijn werkplezier danig vergald door externe factoren dat ik elke ochtend met een chagerijnige kop naar mijn werk ga. De oorzaak hiervan is zowel bij het eigen bedrijf als ook bij de klant aangegeven. Ik ben al een half jaar bezig met mensen motiveren, sturen, medewerking vanuit management krijgen, maar het mag niet baten. Mensen worden uit mijn team weggerukt (van de 9 zijn er nog 2 over), waardoor ik mijn werk niet kan doen.
Nee, op mijn huidige project ga ik het einde van het jaar niet meer redden... De vraag is of de wel juiste klussen voorbij gaan komen in het systeem momenteel, zoals je zelf al aangeeft. Overheid en banken zijn nou niet echt de klanten die snelheid en efficientie hoog in het vaandel hebben staan![]()
En indien niet, dan is het pakken wat ik pakken kan momenteel, en weer eens wat lijntjes uitgooien... Het zal niet al te moeilijk zijn voor mij om wat anders te vinden, maar of de voorwaarden ook naar wens zijn is natuurlijk punt twee
Ja, ze zijn leuk.quote:
Veel hanen in de zin van, daar word ik wakker van?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ja, ze zijn leuk.
De 'oude' kippen gaan weg dus nieuwe. Hopelijk zitten er niet veel hanen bij.
Maar ook vreselijk schuw. Ze rennen steevast de tegengestelde richting op als je eraan komt.
Veel hanen in de zin van weinig hennen overhouden die eieren leggen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Veel hanen in de zin van, daar word ik wakker van?
Geen slacht?quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:27 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Veel hanen in de zin van weinig hennen overhouden die eieren leggen.![]()
Hanen heb je niets aan, max. 1 per hok.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:29 schreef Wiebeldak het volgende:
Geen slacht?![]()
Doe je die eieren dan ook in de verkoop?
Did you reboot?quote:Op woensdag 29 mei 2013 10:51 schreef Puala het volgende:
App maakt verbinding naar sharepoint: wel verbinding, geen mappen/data
Alles opnieuw ingesteld: zelfde resultaat
Gebruiker ontvangt alle rechten: het werkt![]()
Langzaam haal je alle rechten weg tot je op het oude punt bent: Het werkt nog steeds![]()
Heel apart
Het was een ipad. Maar meerdere keren app afgesloten, gerefresht en zelfs herstart. Maar geen oplossingquote:
Verandert het IP? Iets met machineauthenticatie? Ik zeg ook maar wat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Het was een ipad. Maar meerdere keren app afgesloten, gerefresht en zelfs herstart. Maar geen oplossing
Wat een platen! indrukwekkend....quote:Op woensdag 29 mei 2013 00:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zit net trouwens even door alle favorieten te kijken die ik op Flickr in de loop der tijd verzameld heb van anderen, want dat was weer even geleden. Ook klik ik nooit zomaar op fav in tegen stelling tot anderen met 238927329837 favoriete foto's.
Maar man wat een selectie.
http://www.flickr.com/photos/ferrybb123/favorites/
Nee echt niets. Waarschijnlijk gewoon iets wat de sharepoint beheerder over het hoofd zag. Maar het belangrijkste: Het werkt weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 13:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Verandert het IP? Iets met machineauthenticatie? Ik zeg ook maar wat.
Nu even met de eer gaan strijken uiteraardquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee echt niets. Waarschijnlijk gewoon iets wat de sharepoint beheerder over het hoofd zag. Maar het belangrijkste: Het werkt weer
Ik had wel 2 van die gevalletjes vandaag jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 14:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nu even met de eer gaan strijken uiteraard
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 16:55 schreef Mercan het volgende:
Vandaag een fotoboek aan mijn collectie kunnen toevoegen.
"De plaatsen waar wij wonen"
Foto's en verhalen van mensen uit steden als Caracas, Jakarta en Nairobi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je dat zo op elke pc zien?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:07 schreef Merlijn het volgende:
[ afbeelding ]
Goh.. zou lightroom bezig zijn?![]()
![]()
http://istat-pro.nl.softonic.com/macquote:
Daarom doe ik die niet meer. Vandaag bruiloft geschoten, met een grote dankjewel aan de weergoden. Repo op het strand kon doorgaan!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Susteren het volgende:
Pfff familie photoshoots, wat een gedoe altijd
Er zit er altijd wel één of meer personen bij die met frisse tegenzin mee moeten doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Susteren het volgende:
Pfff familie photoshoots, wat een gedoe altijd
Hoeveel foto's heb je uiteindelijk geschoten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef freud het volgende:
[..]
Daarom doe ik die niet meer. Vandaag bruiloft geschoten, met een grote dankjewel aan de weergoden. Repo op het strand kon doorgaan!
Ik weet het (duurt al meer dan een jaar, geloof het of nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:56 schreef Puala het volgende:
Susteren, wat een irritante weg zijn ze mee bezig bij jou in het dorp
Dat is slordigquote:Op donderdag 30 mei 2013 21:58 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik weet het (duurt al meer dan een jaar, geloof het of niet).
Prachtig dorp wel hequote:Op donderdag 30 mei 2013 22:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is slordig![]()
Ik kwam van de goede kant ten opzichte van mijn bestemming, maar bij de borden zeiden dat je er niet in kon en toen moest ik een rondrit door het dorp maken. De volgende keer ga ik maar gelijk goed rijden
Zo rond de 350 oid. Mijn missie vandaag was om zoveel mogelijk met de 24-70 te schieten. De 7D met 70-200 wel gebruikt, omdat hij toch in mijn tas zat, altijd handig voor rondje portretjes tijdens de ceremonie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:14 schreef Mercan het volgende:
[..]
Hoeveel foto's heb je uiteindelijk geschoten?
Wait, wháaat?quote:Zweden verbiedt vanaf 1 juli het heimelijk fotograferen of filmen van personen.
Het maken van beelden of foto's van mensen die hen schade kan berokkenen wordt hiermee strafbaar. Er mogen alleen nog zulke plaatjes worden gemaakt als de mensen in de foto of video vooraf toestemming hebben gegeven.
Dat bevestigde de Zweedse regering donderdag nadat het wetsvoorstel hiervoor door het parlement was bekrachtigd.
Journalisten en persfotografen vrezen dat de nieuwe wet zal worden gebruikt om hun waakhondfunctie en daarmee de persvrijheid te beteugelen. Formeel maakt de wet wel een uitzondering voor nieuwsgaring, maar volgens de Zweedse journalistenbond zijn de voorwaarden onduidelijk.
Privéleven
De Zweedse regering wil met de nieuwe fotografiewet voorkomen dat het privéleven van haar burgers zomaar met iedereen wordt gedeeld via bijvoorbeeld internetdiensten als Twitter, Facebook en YouTube. Ook het visueel vastleggen en publiceren van pesterijen op straat valt onder de wet.
Toeristen hoeven zich niet te veel zorgen te maken over het privéfotoverbod. Dat zei de woordvoerster in Nederland van VisitSweden, het officiële PR- en verkeersbureau van Zweden. ''Het gemiddelde vakantiekiekje mag je gerust nog nemen, als het maar niet zonder toestemming bij mensen thuis is.''
VisitSweden zegt de nieuwe wet ''nogal vaag'' te vinden. ''Ze roept alleen maar vragen en onzekerheid op. Als je ergens op een openbare plek of een feestje duidelijk een foto neemt, dan is dat niet heimelijk. Dan is dat niet verboden.”
Scholen
Op Zweedse scholen geldt al langer een fotografie- en filmverbod van mensen, vooral om de privacy van de kinderen te beschermen. Daar mogen ouders bijvoorbeeld ook het kerstspel van hun kinderen niet in beeld vastleggen als de schooldirecteur vreest dat er ook anderen op het materiaal terechtkomen.
De rechter zal de kwesties per geval beoordelen. Voor het overtreden van de wet kan de rechter een boete of gevangenisstraf van maximaal 2 jaar opleggen.
Was het net aan het lezen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
Zweden verbiedt fotografie zonder toestemming
[..]
Wait, wháaat?
Heb de server eens vermanend toegesproken vanochtend. Je hebt ze inmiddels in je mailbox.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:39 schreef Puala het volgende:
Dat je dan een zip van 2 gig download en hij maar 1,73 binnen haalt en hem dan niet uit pakt. En daar zit je dan al 20 minuten met smart op te wachten. fml.
Jij niet, dus doen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:08 schreef Merlijn het volgende:
Heeft zich al iemand aangemeld als mod voor FOT?
Vast niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:08 schreef Merlijn het volgende:
Heeft zich al iemand aangemeld als mod voor FOT?
ROFL. motivatie: Ik werd gedwongen door Puala....quote:
Ik zou het er in zettenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:10 schreef Merlijn het volgende:
[..]
ROFL. motivatie: Ik werd gedwongen door Puala....
Merlijn ->quote:
Dat zou Doodkapje of Mercan kunnen zijn volgens mij. Weet niet of we er nog meer in die regio hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand toevallig slaapplekje in Nijmegen over?
Ze gaan babies werpenquote:
Het oefenen is nog steeds het leukstequote:Op maandag 3 juni 2013 18:57 schreef Sjiep het volgende:
Woah! Congrats! Babies werpen zal de volgende stap zijn D_A
Mooie stap! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze gaan babies werpen
Samenwonen.
Yes, afstudeermaster aan het doen daarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 06:17 schreef kanovinnie het volgende:
Waar was ze ookweer heen? Engeland toch?
En je post dit zowel in DIG als in een FOTO forum?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo allemaal.
Ik zit even wat rond te kijken wat nu eigenlijk de kijkhoek is van deze webcams, ik kan het namelijk niet vinden en voor mij zou dat makkelijk zijn om dit te weten.
Wil graag 360graden fotostream open gooien maar voor ik dit ga doen moet ik dus weten hoeveel cams ik hiervoor moet hebben.
P/T/Z camera is hier trouwens niet van toepassing.
Nee, ik zit (nog) op flickr, maar ik moet toch eens daar gaan kijken...quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:06 schreef MrManuel het volgende:
Goeeeeedemorgen!
Ervaringen met de Portfolio's van 500px iemand?
Ja werkt prima, je kan domein naam registeren en dan linken aan je portfolio op 500px.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:06 schreef MrManuel het volgende:
Goeeeeedemorgen!
Ervaringen met de Portfolio's van 500px iemand?
Hmm, interessant. Moet je die dan includen in een pagina oid?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja werkt prima, je kan domein naam registeren en dan linken aan je portfolio op 500px.
Yeps je weet het maar nooit hequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En je post dit zowel in DIG als in een FOTO forum?
[..]
Nee, ik zit (nog) op flickr, maar ik moet toch eens daar gaan kijken...
Oeh nice...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:04 schreef Puala het volgende:
Zaterdag of maandag kan ik een album met foto's ophalen en wat losse afgedrukte foto's. Ik ben zo benieuwd
Spannend is dat altijd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:04 schreef Puala het volgende:
Zaterdag of maandag kan ik een album met foto's ophalen en wat losse afgedrukte foto's. Ik ben zo benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |