Dat zou Doodkapje of Mercan kunnen zijn volgens mij. Weet niet of we er nog meer in die regio hebben.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Iemand toevallig slaapplekje in Nijmegen over?
Ze gaan babies werpenquote:
Het oefenen is nog steeds het leukstequote:Op maandag 3 juni 2013 18:57 schreef Sjiep het volgende:
Woah! Congrats! Babies werpen zal de volgende stap zijn D_A
Mooie stap! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 3 juni 2013 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ze gaan babies werpen
Samenwonen.
Yes, afstudeermaster aan het doen daarquote:Op dinsdag 4 juni 2013 06:17 schreef kanovinnie het volgende:
Waar was ze ookweer heen? Engeland toch?
En je post dit zowel in DIG als in een FOTO forum?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hallo allemaal.
Ik zit even wat rond te kijken wat nu eigenlijk de kijkhoek is van deze webcams, ik kan het namelijk niet vinden en voor mij zou dat makkelijk zijn om dit te weten.
Wil graag 360graden fotostream open gooien maar voor ik dit ga doen moet ik dus weten hoeveel cams ik hiervoor moet hebben.
P/T/Z camera is hier trouwens niet van toepassing.
Nee, ik zit (nog) op flickr, maar ik moet toch eens daar gaan kijken...quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:06 schreef MrManuel het volgende:
Goeeeeedemorgen!
Ervaringen met de Portfolio's van 500px iemand?
Ja werkt prima, je kan domein naam registeren en dan linken aan je portfolio op 500px.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:06 schreef MrManuel het volgende:
Goeeeeedemorgen!
Ervaringen met de Portfolio's van 500px iemand?
Hmm, interessant. Moet je die dan includen in een pagina oid?quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja werkt prima, je kan domein naam registeren en dan linken aan je portfolio op 500px.
Yeps je weet het maar nooit hequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:14 schreef Merlijn het volgende:
[..]
En je post dit zowel in DIG als in een FOTO forum?
[..]
Nee, ik zit (nog) op flickr, maar ik moet toch eens daar gaan kijken...
Oeh nice...quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:04 schreef Puala het volgende:
Zaterdag of maandag kan ik een album met foto's ophalen en wat losse afgedrukte foto's. Ik ben zo benieuwd
Spannend is dat altijd.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:04 schreef Puala het volgende:
Zaterdag of maandag kan ik een album met foto's ophalen en wat losse afgedrukte foto's. Ik ben zo benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |