Tof om je even te zien in je rol als fotojournalist!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:04 schreef Stefan het volgende:
[..]
Foto 135
Als je me ff mailt mail ik je de highres fotos
Fotos zijn extreem verkleind en ik heb de picturestyle op hysterisch staan omdat de jpg direct verkleind wordt voor upload. Ik mail je een staande en liggende foto als je me even mailt stefan at lostformat , die heb ik wel ff iets bewerkt qua kleurquote:Op zondag 26 mei 2013 21:08 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Tof om je even te zien in je rol als fotojournalist!
Oh en.. waar kan ik foto 135 bewonderen? Of heb je ze niet online staan?
Je hebt mailquote:Op zondag 26 mei 2013 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Fotos zijn extreem verkleind en ik heb de picturestyle op hysterisch staan omdat de jpg direct verkleind wordt voor upload. Ik mail je een staande en liggende foto als je me even mailt stefan at lostformat , die heb ik wel ff iets bewerkt qua kleur
[ afbeelding ]
Als wij nou de foto's ook ergens konden inzien prima, maar dit is een beetje apart om te lezen als buitenstaander.quote:
Hier staan ze, via het Leidsch dagblad.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Als wij nou de foto's ook ergens konden inzien prima, maar dit is een beetje apart om te lezen als buitenstaander.
http://www.leidschdagblad(...)2631763.ece?pageNr=4quote:Op zondag 26 mei 2013 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Als wij nou de foto's ook ergens konden inzien prima, maar dit is een beetje apart om te lezen als buitenstaander.
Hij was iets eerder binnen zie ik, maar qua netto-tijd heb ik gewonnenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:24 schreef Stefan het volgende:
Je eindigde trouwens vlak voor of na mn broer
Foto 132
Sowieso knap van jullie, in 2 uur 21 kilometer lopenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Hij was iets eerder binnen zie ik, maar qua netto-tijd heb ik gewonnen
Yeah! Daar ben ik nu ook wel kapot van, dus het is tijd om te tukken. Lekker herstellen.quote:Op zondag 26 mei 2013 21:43 schreef Stefan het volgende:
[..]
Sowieso knap van jullie, in 2 uur 21 kilometer lopen
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:15 schreef Puala het volgende:
[..]
+1
Wát een prachtige foto's van de bruiloft van mijn moeder zeg
Consistent, droog weer zou al fijn zijn, niet?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:22 schreef freud het volgende:
Ik moet donderdag weer een bruiloft schieten, hoop dat het weer meewerkt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |