Verschillende formulieren? Of had je in v1 wel in het motivatie stukje over de vacature en in v2 niet?quote:
Gewoon zelfde formulier, iets andere invulling alleen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:39 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Verschillende formulieren? Of had je in v1 wel in het motivatie stukje over de vacature en in v2 niet?
Sorry, ik heb niet maar aan die riem of aan foto's maken gedachtquote:
ahhh kloptquote:Op zondag 26 mei 2013 23:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar david reageert niet op vacatures hé, hij levert een formulier in dus is dat een open sollicitatie. Die gaat waarschijnlijk in een bak voor als ze een keertje iemand zoeken.
slaap je altijd zo laat?quote:Op maandag 27 mei 2013 03:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet maar aan die riem of aan foto's maken gedacht.
En ik heb nu geen broek meer aan want ik lig in bed. Morgen doe ik het als ik het niet vergeet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2013 08:20 schreef d4v1d het volgende:
Guude zijn FTB serie (Spoiler)wie is guude?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Stage, Maar ben er nu al dus maakt niet zoveel uit, Hier kun je beginnen tot 10 uur dus dat mag je zelf wetenquote:Op maandag 27 mei 2013 08:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Te laat op stage of school?
sips_quote:Op maandag 27 mei 2013 08:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik kijk alleen direwolf20 en sips/yogscast af en toe.
Nee joh, gewoon katoen vormgegeven als houtquote:Op maandag 27 mei 2013 09:34 schreef d4v1d het volgende:
die tweede, lijkt dat hout of is het ook echt zo?
Wat zou jij aanraden?quote:Op maandag 27 mei 2013 09:26 schreef MineraalWater het volgende:
1 of 3, maarja vind ze allebei niet zo leuk eigenlijk heguhe
quote:
Pfff geen idee, Heb echt 0,0 verstand van caps.quote:Op maandag 27 mei 2013 09:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat zou jij aanraden?
Inbevier geen cap
die is altijd duur geweestquote:Op maandag 27 mei 2013 09:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fokking hell de pond is duur
Welke?quote:Op maandag 27 mei 2013 10:58 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Er is een nieuwe bot gespot op reddit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |