quote:Op zondag 26 mei 2013 22:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tsja, ik denk ik post mijn eigen naam niet maar als je me nomineert, ik zou idd homo kunnen zijn
quote:
zoek het origineel.quote:Op zondag 26 mei 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol
Had je die bewaard?
quote:Op zondag 26 mei 2013 22:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh lol die heeft een aparte piemel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pijpen!Fear is the grease of society.
zal morgen eens een asian post makenquote:Op zondag 26 mei 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Kan de overeenkomst niet goed zien, kun je even meer posten?
Hier wel, koreanen zijn altijd welkomquote:Op zondag 26 mei 2013 22:42 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zal morgen eens een asian post maken
niet dat er veel fans zijn:P
gewoon kopiëren en bij elke AH in de buurt inleverenquote:Op zondag 26 mei 2013 23:45 schreef d4v1d het volgende:
Morgen sollicitatieformulier inleveren. Als ik na een tijdje nog niks hoor gooi ik hem naar een andere AH
Ja, en dan krijg ik 10 telefoontjes.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:46 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
gewoon kopiëren en bij elke AH in de buurt inleveren
quote:
In een dorp a la, maar in de grote steden zullen ze wel teveel open sollicitaties krijgen om overal op te kunnen reageren. Een filiaalmanager heeft ook maar een beperkt aantal uren per dag dat hij kan werken en moet dan genoeg regelen voor het dagelijks verloop lijkt mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef JaimyLee het volgende:
Je word echt veel te vaak niet gebeld door die supermarkten.. Als ze nou gewoon even kort zeggen dat ze al genoeg mensen hebben, lijkt het me nog normaal.
Maar david reageert niet op vacatures hé, hij levert een formulier in dus is dat een open sollicitatie. Die gaat waarschijnlijk in een bak voor als ze een keertje iemand zoeken.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef vogelkooi het volgende:
Officieel moeten ze je contacteren per brief/mail. dat ze niet verder met je willen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 23:51 schreef JaimyLee het volgende:
Je word echt veel te vaak niet gebeld door die supermarkten.. Als ze nou gewoon even kort zeggen dat ze al genoeg mensen hebben, lijkt het me nog normaal.
Is geen open solitatie. Stond letterlijk op werk.ah.nlquote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In een dorp a la, maar in de grote steden zullen ze wel teveel open sollicitaties krijgen om overal op te kunnen reageren. Een filiaalmanager heeft ook maar een beperkt aantal uren per dag dat hij kan werken en moet dan genoeg regelen voor het dagelijks verloop lijkt mij.
Als je er duidelijk opzet dat je reageert op een bepaalde vacature lijkt het mij geen open sollicitatie meerquote:Op maandag 27 mei 2013 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Maar dan kan je je ook weer afvragen of ze het dan wel weer als open sollicitatie zien.
Ik weet niet echt waar je dat dan neer zet. Je hebt niet echt een veld van "Overig" of "Wil je nog wat toevoegen?"quote:Op maandag 27 mei 2013 00:04 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Als je er duidelijk opzet dat je reageert op een bepaalde vacature lijkt het mij geen open sollicitatie meer
Ah je hebt natuurlijk echt zo'n formulier. Staat er niks op van motivatie waarom je er wil werken? Daar kan je dan opschrijven dat je graag op die vacature wilt reageren met een bepaalde motivatiequote:Op maandag 27 mei 2013 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet echt waar je dat dan neer zet. Je hebt niet echt een veld van "Overig" of "Wil je nog wat toevoegen?"
Zoiets stond er wel in mijn v1 op. v2 heeft dat niet, geen idee waarom..quote:Op maandag 27 mei 2013 00:06 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ah je hebt natuurlijk echt zo'n formulier. Staat er niks op van motivatie waarom je er wil werken? Daar kan je dan opschrijven dat je graag op die vacature wilt reageren met een bepaalde motivatie
Ik kreeg een formulier mee.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:12 schreef JaimyLee het volgende:
Schrijf je zelf een brief, of maak je zelf een formulier ofzo? Als je zelf een brief schrijft kan het sowieso
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |