Schumacher is er niet meer bij, toen moesten ze de duitse markt matsen. Die kreeg alle hulp. Nu niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:35 schreef Ermanon het volgende:
Dus zoveel heeft Ferrari ook niet aan Ferrari International Assistance
Alonso voorkomt daar een crash in mijn, en vele andere, ogen. Dus gewoon goed gedaan en doorkarren met die pastabak.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Niets fout doet? Die Alonso snijd duidelijk de bochten af en jij zegt dat ze niks fout doen? Ik had die Alonso een drie race ban gegeven en Pérez de overwinning omdat hij de enige is die racet!
Slecht verhaalquote:Op zondag 26 mei 2013 15:38 schreef Nober het volgende:
Ze halen al niet in dus hebben ze de race herstart op nieuwe banden zodat je niet nog een extra stop hoeven te maken want stel dat je positieverwisselingen krijgt!
Vreemd he, als de wedstrijdleiding dat zegt.....quote:
Doe nou even normaal man. De regels zijn hier en in bijv. Aussie hetzelfde hoor. En Monaco hoort net als McLaren en Ferrari bij de Formule 1 die schrap je niet.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus een herstart op nieuwe banden moet kunnen?Monaco van de kalender, dat zou pas goed zijn!
En dan alleen Tilke banen? Gekke jongen...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus een herstart op nieuwe banden moet kunnen?Monaco van de kalender, dat zou pas goed zijn!
Nee Monaco moet blijven.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef Fiorano het volgende:
[..]
En dan alleen Tilke banen? Gekke jongen...
Absoluut.quote:
Allemaal nieuwe banden, duh.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef WEST het volgende:
Als je de ronde tijden bekijkt zit het hele veld heel dicht bij elkaar.
twitter:F1PitRadio twitterde op zondag 26-05-2013 om 15:46:56Kimi, "That idiot was try to hit me, try to ruin my race" reageer retweet
Sky en BBC:quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Nood-kloon het volgende:
Commentator op Sky. It's important to have four of them! (Over de banden van Perez.)
Gelijk heeft ie!!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:49 schreef LWD-Godius het volgende:
Kimi, "That idiot was try to hit me, try to ruin my race"
sutilquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Coronel is wel prima erbij vanmiddag, tenminste wat enthousiasme en kennis én hij spot veel meer dingen dan Dammert.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Coronel is wel prima erbij vanmiddag, tenminste wat enthousiasme en kennis én hij spot veel meer dingen dan Dammert.
Vettel is sowieso aan het sparen, maar ondertussen houdt hij ook Webber in de vuile lucht. Denk dat hij wel een stuk harder kan, maar Rosberg ook wel denk ik.quote:Zou Vettel banden sparen of is Rosberg zo snel?
Troost je, ik heb Massa ...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Toekito het volgende:
Kut Grosjean, je verneukt mijn manager omdat je Ricci eruit gooit.
Linksom, Linksomquote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef tralalala het volgende:
Beter schieten ze wel op voor de Indi 500
14e na een pitstop van gitaarlesquote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef Nood-kloon het volgende:
VDG weer twee plekken omhoog. Staat ie weer 15e.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef Nood-kloon het volgende:
VDG weer twee plekken omhoog. Staat ie weer 15e.
Slecht materiaal, doet hij goed wat mij betreftquote:
ik hoorde bij Sky Sports dat ze door mogen gaan tot 2 uur en 25 minuten. Weet niet wat er waar van isquote:
Dat bij rood de racetijd stil wordt gezet is normaal, daarom kon Canada destijds 4 uur duren.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef THEFXR het volgende:
ooh, door rood racetime stopgezet? hoe lang nog? normaal max 2 uur racetime
Was 15-20 mins of zo...dus zoiets hebben ze nu nog...kunnen denk net het einde halen wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef THEFXR het volgende:
2 uur 25 minuten hoorde ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef THEFXR het volgende:
Jaaahaaa stil gezet ja. Time is nu 94.26quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef THEFXR het volgende:
Kap eens met die nietszeggende GIFSquote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Nood-kloon het volgende:
SLS in die tunnel. Moet wel dit gevoel zijn!
[ afbeelding ]
Heerlijk eerlijk proces was dat voor Blackadder.quote:
Daar teken ik voor, moet GvdG er wel niet zelf bij zitten natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef WEST het volgende:
Nog 4 uitvallers graag..., dan kan vdg nog een puntje pakken.
Zoals het vandaag gaat, is het wel mogelijk, maar Grosjean is er niet meer bij om er een paar af te kegelen.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef WEST het volgende:
Nog 4 uitvallers graag..., dan kan vdg nog een puntje pakken.
Oh, and hand me the black cap, will you - I'll be needing that.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Heerlijk eerlijk proces was dat voor Blackadder.
Knokken na de racequote:Op zondag 26 mei 2013 16:07 schreef edjuh18 het volgende:
Perez krijgt een helm naar zijn harzes als hij zo doorgaat.
Als je rechts staat heb je nergens last vanquote:Op zondag 26 mei 2013 16:09 schreef Dimauro het volgende:
[..]
Nee de kans is groter bij de indy straks he..
Ik hoop dat Kimi strakx ook een handje voor Perez heeft. Op zijn neusquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kimi strakx ook een handje voor Perez heeft. Op zijn neus
inclusief een botte schepquote:Op zondag 26 mei 2013 16:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kimi strakx ook een handje voor Perez heeft. Op zijn neus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |