sutilquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Coronel is wel prima erbij vanmiddag, tenminste wat enthousiasme en kennis én hij spot veel meer dingen dan Dammert.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef DeeBee het volgende:
Coronel is wel prima erbij vanmiddag, tenminste wat enthousiasme en kennis én hij spot veel meer dingen dan Dammert.
Vettel is sowieso aan het sparen, maar ondertussen houdt hij ook Webber in de vuile lucht. Denk dat hij wel een stuk harder kan, maar Rosberg ook wel denk ik.quote:Zou Vettel banden sparen of is Rosberg zo snel?
Troost je, ik heb Massa ...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:58 schreef Toekito het volgende:
Kut Grosjean, je verneukt mijn manager omdat je Ricci eruit gooit.
Linksom, Linksomquote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef tralalala het volgende:
Beter schieten ze wel op voor de Indi 500
14e na een pitstop van gitaarlesquote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef Nood-kloon het volgende:
VDG weer twee plekken omhoog. Staat ie weer 15e.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef Nood-kloon het volgende:
VDG weer twee plekken omhoog. Staat ie weer 15e.
Slecht materiaal, doet hij goed wat mij betreftquote:
ik hoorde bij Sky Sports dat ze door mogen gaan tot 2 uur en 25 minuten. Weet niet wat er waar van isquote:
Dat bij rood de racetijd stil wordt gezet is normaal, daarom kon Canada destijds 4 uur duren.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef THEFXR het volgende:
ooh, door rood racetime stopgezet? hoe lang nog? normaal max 2 uur racetime
Was 15-20 mins of zo...dus zoiets hebben ze nu nog...kunnen denk net het einde halen wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef THEFXR het volgende:
2 uur 25 minuten hoorde ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef THEFXR het volgende:
Jaaahaaa stil gezet ja. Time is nu 94.26quote:Op zondag 26 mei 2013 16:00 schreef THEFXR het volgende:
Kap eens met die nietszeggende GIFSquote:Op zondag 26 mei 2013 16:03 schreef Nood-kloon het volgende:
SLS in die tunnel. Moet wel dit gevoel zijn!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |