Max 2 uur racetijdquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mag een race langer duren dan 2 uur?
Tijd staat stil heh...quote:
Dat mocht toch alleen bij rode vlaggen in de eerste ronde? Had in dit geval niet meer gemogenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef zoem het volgende:
Vroegah had je reservewagens. Dan zouden Malle Dano en Bianchi opnieuw kunnen starten.
Conservatieve schatting: resterende ronden duren nog minimaal 45min.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Nood-kloon het volgende:
32 ronden in een half uur of zo? Daganie.
nee want dit is eigenlijk al een verkeerde TT. Ik had niks over de race erin mogen zeggenquote:
Kun je hem niet kwalijk nemen. F1 regelement zit vol met dit soort onzinregels.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Toekito het volgende:
Damhert is wakker hoorbanden wisselen mag
ja lul dat is al jaren is niks nieuws.
Bernie hoopt dat Vettel nog kan winnen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef Nober het volgende:
Waarom mogen ze allemaal weer de grid op? Vlag trouwens maar af, er veranderd toch niets aan de huidige posities.
kan alleen na 75% van de racequote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef Nober het volgende:
Waarom mogen ze allemaal weer de grid op? Vlag trouwens maar af, er veranderd toch niets aan de huidige posities.
Ik kan me herinneren dat het soms halverwege de race werd gedaan. Bijvoorbeeld kapotte motor of wat anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mocht toch alleen bij rode vlaggen in de eerste ronde? Had in dit geval niet meer gemogen
pcies baas.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mocht toch alleen bij rode vlaggen in de eerste ronde? Had in dit geval niet meer gemogen
en dus gewoon doorrijden straks en wie weet wat er nog gebeuren gaatquote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Conservatieve schatting: resterende ronden duren nog minimaal 45min.
dat kan ik me niet voorstellen of herinneren hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het soms halverwege de race werd gedaan. Bijvoorbeeld kapotte motor of wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |