Daar gaan leuke parodieën op komen hoop ik.quote:
Idd, hij kon geen kant op, die Marussia kwam naar rechtsquote:
Mag volgens mij niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Wombcat het volgende:
Nou kan iedereen banden wisselen en daarmee naar de finish. De herstart bepaalt dan dus de uitslag.
Daar moet ie toch wel extra punten voor krijgenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
die camera die daar aan 't bungelen was
Ging fisichella daar ooit niet eens snoei hard af?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef DeeBee het volgende:
Kolere, dat is ook zo'n gevaarlijke bocht...
Al die mannetjes die boarding duwen.
Tering, dat hij gewoon uitstapt trouwens na zo'n klapper. F1 veiligheid tegenwoordig =
You shall not pass!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Xebber het volgende:
[..]
Daar gaan leuke parodieën op komen hoop ik.
die redbulls hebben lopen trappen omdat ze SC voorbij mochtenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Freak188 het volgende:
Wat is nou het verhaal met Hamilton die ineens 2 plaatsen verloren had tijdens de vorige SC?
idd. Onderste boven toen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Ging fisichella daar ooit niet eens snoei hard af?
En een flink opgeblazen motor van Sato?
Telefoonquote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar moet ie toch wel extra punten voor krijgen
Simpel: niet genoeg voorsprong op Vettel en Webber.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Freak188 het volgende:
Wat is nou het verhaal met Hamilton die ineens 2 plaatsen verloren had tijdens de vorige SC?
Mercs gingen naar binnen toen de sc op de baan was al, Red Bulls trapten er ondanks de SC een redelijk rappe ronde uit, dus Hamilton pakten ze...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Freak188 het volgende:
ze hebben toch ook al eens een kapotte achtervleugel vervangen van Vettel 2 of 3 jaar geleden, met die hevige regenval. toen de race stil werd gelegd.quote:
Jawel toch? Er was iig een nieuwe regel nav Maleisie een paar jaar terug.quote:
Canadaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel toch? Er was iig een nieuwe regel nav Maleisie een paar jaar terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |