Bianchi!quote:
genoeg zo te zien, lastig met de had verplaatsen lijkt het.quote:
't is ook wat koud voor de tijd van het jaarquote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Cheiron het volgende:
Lol, alsof die auto een dekentje heeft om gedaan
die zat er dus vlak achterquote:
Weet ik niet meer, was toen wel dikke discussie overquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Iedereen mag wee banden wisselen toch, net zoals een paar jaar geleden?
Daar gaan leuke parodieën op komen hoop ik.quote:
Idd, hij kon geen kant op, die Marussia kwam naar rechtsquote:
Mag volgens mij niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Wombcat het volgende:
Nou kan iedereen banden wisselen en daarmee naar de finish. De herstart bepaalt dan dus de uitslag.
Daar moet ie toch wel extra punten voor krijgenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
die camera die daar aan 't bungelen was
Ging fisichella daar ooit niet eens snoei hard af?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef DeeBee het volgende:
Kolere, dat is ook zo'n gevaarlijke bocht...
Al die mannetjes die boarding duwen.
Tering, dat hij gewoon uitstapt trouwens na zo'n klapper. F1 veiligheid tegenwoordig =
You shall not pass!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Xebber het volgende:
[..]
Daar gaan leuke parodieën op komen hoop ik.
die redbulls hebben lopen trappen omdat ze SC voorbij mochtenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Freak188 het volgende:
Wat is nou het verhaal met Hamilton die ineens 2 plaatsen verloren had tijdens de vorige SC?
idd. Onderste boven toen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Ging fisichella daar ooit niet eens snoei hard af?
En een flink opgeblazen motor van Sato?
Telefoonquote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar moet ie toch wel extra punten voor krijgen
Simpel: niet genoeg voorsprong op Vettel en Webber.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Freak188 het volgende:
Wat is nou het verhaal met Hamilton die ineens 2 plaatsen verloren had tijdens de vorige SC?
Mercs gingen naar binnen toen de sc op de baan was al, Red Bulls trapten er ondanks de SC een redelijk rappe ronde uit, dus Hamilton pakten ze...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Freak188 het volgende:
ze hebben toch ook al eens een kapotte achtervleugel vervangen van Vettel 2 of 3 jaar geleden, met die hevige regenval. toen de race stil werd gelegd.quote:
Jawel toch? Er was iig een nieuwe regel nav Maleisie een paar jaar terug.quote:
Canadaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel toch? Er was iig een nieuwe regel nav Maleisie een paar jaar terug.
Max 2 uur racetijdquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mag een race langer duren dan 2 uur?
Tijd staat stil heh...quote:
Dat mocht toch alleen bij rode vlaggen in de eerste ronde? Had in dit geval niet meer gemogenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef zoem het volgende:
Vroegah had je reservewagens. Dan zouden Malle Dano en Bianchi opnieuw kunnen starten.
Conservatieve schatting: resterende ronden duren nog minimaal 45min.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Nood-kloon het volgende:
32 ronden in een half uur of zo? Daganie.
nee want dit is eigenlijk al een verkeerde TT. Ik had niks over de race erin mogen zeggenquote:
Kun je hem niet kwalijk nemen. F1 regelement zit vol met dit soort onzinregels.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Toekito het volgende:
Damhert is wakker hoorbanden wisselen mag
ja lul dat is al jaren is niks nieuws.
Bernie hoopt dat Vettel nog kan winnen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef Nober het volgende:
Waarom mogen ze allemaal weer de grid op? Vlag trouwens maar af, er veranderd toch niets aan de huidige posities.
kan alleen na 75% van de racequote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef Nober het volgende:
Waarom mogen ze allemaal weer de grid op? Vlag trouwens maar af, er veranderd toch niets aan de huidige posities.
Ik kan me herinneren dat het soms halverwege de race werd gedaan. Bijvoorbeeld kapotte motor of wat anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mocht toch alleen bij rode vlaggen in de eerste ronde? Had in dit geval niet meer gemogen
pcies baas.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mocht toch alleen bij rode vlaggen in de eerste ronde? Had in dit geval niet meer gemogen
en dus gewoon doorrijden straks en wie weet wat er nog gebeuren gaatquote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Conservatieve schatting: resterende ronden duren nog minimaal 45min.
dat kan ik me niet voorstellen of herinneren hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het soms halverwege de race werd gedaan. Bijvoorbeeld kapotte motor of wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |