nee daar komt eigen topic voor neem ik aan.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Nood-kloon het volgende:
Ps en off topic: Gaat dit topic over in de Indy 500?
LOLquote:Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Cheiron het volgende:
Safety Car rijdt al 4 rondjes zonder te pitten. Zeker geen Pirelli banden..
bijna 3 seconden harder dan de rest van het veld, mag toch helemaal niet :Squote:Op zondag 26 mei 2013 14:57 schreef Toekito het volgende:
Reden die Bull's echt zo asociaal hard die ronde voor de SC?
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
bijna 3 seconden harder dan de rest van het veld, mag toch helemaal niet :S
Werkt niet, uilskuiken!quote:
vorig topic postte ik er eenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:58 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand suggesties voor een sopcast hd stream?
0.4s van Bianchi.quote:
vettel mag alles dat weet je toch?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:58 schreef Maver24 het volgende:
[..]
bijna 3 seconden harder dan de rest van het veld, mag toch helemaal niet :S
jaquote:
Laten we hopen dat zijn banden er ook hard aan gaanquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Laten we hopen dat zijn banden er ook hard aan gaan.
Milimeter werkquote:
Ligt aan zijn sectortijd in S1 toen of ze wat moet doen bij de wedstrijdleiding. Ik heb ff die ronde gemist. Maar er is geen melding van Charlie W. dus er zal niks gebeuren.quote:
Doornbos? Waar?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Doonbos doet me denken aan Olav Mol. Dat doet me goed.
Coronelquote:Op zondag 26 mei 2013 15:04 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Doonbos doet me denken aan Olav Mol. Dat doet me goed.
Frank wanneer ga jij bellen met sport 1 om mij en PSM daar te krijgen? Want die man is echt het spoort bijster.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:05 schreef franklop het volgende:
perez rechtdoor, jaja van dam, haalt button gewoon in
niks aan de hand daar toch? gewoon racen tochquote:Op zondag 26 mei 2013 15:09 schreef Cheiron het volgende:
Ja, Perez duwt hem van de baan af. Alonso kan toch niet anders daar?
Bianchi!quote:
genoeg zo te zien, lastig met de had verplaatsen lijkt het.quote:
't is ook wat koud voor de tijd van het jaarquote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Cheiron het volgende:
Lol, alsof die auto een dekentje heeft om gedaan
die zat er dus vlak achterquote:
Weet ik niet meer, was toen wel dikke discussie overquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Iedereen mag wee banden wisselen toch, net zoals een paar jaar geleden?
Daar gaan leuke parodieën op komen hoop ik.quote:
Idd, hij kon geen kant op, die Marussia kwam naar rechtsquote:
Mag volgens mij niet meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:12 schreef Wombcat het volgende:
Nou kan iedereen banden wisselen en daarmee naar de finish. De herstart bepaalt dan dus de uitslag.
Daar moet ie toch wel extra punten voor krijgenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef Sinister-D- het volgende:
die camera die daar aan 't bungelen was
Ging fisichella daar ooit niet eens snoei hard af?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:13 schreef DeeBee het volgende:
Kolere, dat is ook zo'n gevaarlijke bocht...
Al die mannetjes die boarding duwen.
Tering, dat hij gewoon uitstapt trouwens na zo'n klapper. F1 veiligheid tegenwoordig =
You shall not pass!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Xebber het volgende:
[..]
Daar gaan leuke parodieën op komen hoop ik.
die redbulls hebben lopen trappen omdat ze SC voorbij mochtenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Freak188 het volgende:
Wat is nou het verhaal met Hamilton die ineens 2 plaatsen verloren had tijdens de vorige SC?
idd. Onderste boven toen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef WEST het volgende:
[..]
Ging fisichella daar ooit niet eens snoei hard af?
En een flink opgeblazen motor van Sato?
Telefoonquote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar moet ie toch wel extra punten voor krijgen
Simpel: niet genoeg voorsprong op Vettel en Webber.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Freak188 het volgende:
Wat is nou het verhaal met Hamilton die ineens 2 plaatsen verloren had tijdens de vorige SC?
Mercs gingen naar binnen toen de sc op de baan was al, Red Bulls trapten er ondanks de SC een redelijk rappe ronde uit, dus Hamilton pakten ze...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef Freak188 het volgende:
ze hebben toch ook al eens een kapotte achtervleugel vervangen van Vettel 2 of 3 jaar geleden, met die hevige regenval. toen de race stil werd gelegd.quote:
Jawel toch? Er was iig een nieuwe regel nav Maleisie een paar jaar terug.quote:
Canadaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel toch? Er was iig een nieuwe regel nav Maleisie een paar jaar terug.
Max 2 uur racetijdquote:Op zondag 26 mei 2013 15:17 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Mag een race langer duren dan 2 uur?
Tijd staat stil heh...quote:
Dat mocht toch alleen bij rode vlaggen in de eerste ronde? Had in dit geval niet meer gemogenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef zoem het volgende:
Vroegah had je reservewagens. Dan zouden Malle Dano en Bianchi opnieuw kunnen starten.
Conservatieve schatting: resterende ronden duren nog minimaal 45min.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Nood-kloon het volgende:
32 ronden in een half uur of zo? Daganie.
nee want dit is eigenlijk al een verkeerde TT. Ik had niks over de race erin mogen zeggenquote:
Kun je hem niet kwalijk nemen. F1 regelement zit vol met dit soort onzinregels.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:18 schreef Toekito het volgende:
Damhert is wakker hoorbanden wisselen mag
ja lul dat is al jaren is niks nieuws.
Bernie hoopt dat Vettel nog kan winnen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef Nober het volgende:
Waarom mogen ze allemaal weer de grid op? Vlag trouwens maar af, er veranderd toch niets aan de huidige posities.
kan alleen na 75% van de racequote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef Nober het volgende:
Waarom mogen ze allemaal weer de grid op? Vlag trouwens maar af, er veranderd toch niets aan de huidige posities.
Ik kan me herinneren dat het soms halverwege de race werd gedaan. Bijvoorbeeld kapotte motor of wat anders.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mocht toch alleen bij rode vlaggen in de eerste ronde? Had in dit geval niet meer gemogen
pcies baas.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat mocht toch alleen bij rode vlaggen in de eerste ronde? Had in dit geval niet meer gemogen
en dus gewoon doorrijden straks en wie weet wat er nog gebeuren gaatquote:Op zondag 26 mei 2013 15:19 schreef zoem het volgende:
[..]
Conservatieve schatting: resterende ronden duren nog minimaal 45min.
dat kan ik me niet voorstellen of herinneren hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het soms halverwege de race werd gedaan. Bijvoorbeeld kapotte motor of wat anders.
Nee, kan nu ook, maar dan krijgen ze halve punten.quote:
Het is weer al lang geleden ook. Straks maar eens opzoekenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef franklop het volgende:
[..]
dat kan ik me niet voorstellen of herinneren hoor
anders halve puntenquote:
Huh heb je voorbeelden dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:20 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat het soms halverwege de race werd gedaan. Bijvoorbeeld kapotte motor of wat anders.
Ik zeg doen!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, kan nu ook, maar dan krijgen ze halve punten.
39 minuten te vroegquote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef rubbereend het volgende:
ideaal zo'n rode vlag, ff kopje soep gefixt
Welk verhaal?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:22 schreef LWD-Godius het volgende:
Vraagtekens of dit verhaal van McLaren klopt
dat is alleen met te zware regenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, kan nu ook, maar dan krijgen ze halve punten.
quote:Pirelli motorsport director Paul Hembery: "The red flag will help everyone at the front. The wear has been the limiting factor. Some people were looking for a one stop when they set out but now the safety car and red flag means they will all be on the same strategy. I think the top three will finish as they are now."
Is het al beslist dat hij de plek terug moet geven dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Alonso mag gewoon wachten met teruggeven van de plek tot er een rode vlag is? Komt die mooi mee weg dan.
Whitmarsh vertelde aan BBC dat de wedstrijdleiding heeft bevestigd dat Alonso zijn plaats moet teruggeven aan Perez.quote:
Heeft niets met regen te maken. Als de race niet meer kan herstarten is dat. Als de vangrails te zwaar beschadigd is kunnen ze ook niet meer starten voor de veiligheid.quote:
Hij is geen plek verloren om terug te geven.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Alonso mag gewoon wachten met teruggeven van de plek tot er een rode vlag is? Komt die mooi mee weg dan.
voor alsnog komt het alleen uit McLaren-kamp volgens mij.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:23 schreef zoem het volgende:
[..]
Is het al beslist dat hij de plek terug moet geven dan?
Voornamelijk vanwege heel dat circus op de grid. De vangrail repareren zal wel meevallen. Was alleen dat schuimding wat van zijn plaats was?quote:
Correctie, Bianchi's neus.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:21 schreef Nood-kloon het volgende:
In feite werd de neus van Chilton geknapt door de barrière die Maldonado de baan op joeg..
Nee gewoon achter aansluitenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:25 schreef Dennism het volgende:
waardeloze beslissing dan van de wedstrijdleiding. Had Alonso em gewoon in perez moeten klappen dan ofzo?
Ja dadelijk alsnog, zo moet dat volgens de wedstrijdleiding.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:25 schreef Dennism het volgende:
waardeloze beslissing dan van de wedstrijdleiding. Had Alonso em gewoon in perez moeten klappen dan ofzo?
Dit is geen normaal circuit.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef Beach het volgende:
Op een normaal circuit was Alonso op het gras gegaan en die plek verloren. Ik vind het terecht.
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:25 schreef Dennism het volgende:
Klopt!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef Atreidez het volgende:
Even checken, bij rode vlag staat de klok stil toch? Dus de 2 uurs racegrens wordt niet overschreden? Ben t ff vergeten
jaquote:Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef Atreidez het volgende:
Even checken, bij rode vlag staat de klok stil toch? Dus de 2 uurs racegrens wordt niet overschreden? Ben t ff vergeten
idd, maar er is een 4 uurs klok die het maximum van het evenement aangeeft. En die 4 uur loopt gewoon doorquote:Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef Atreidez het volgende:
Hier.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef edjuh18 het volgende:
Ik was ff bier halen, korte recap? Rode vlag?
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef edjuh18 het volgende:
Ik was ff bier halen, korte recap? Rode vlag?
Op een normaal circuit is er meer ruimte en had Alonso de binnenbocht kunnen nemen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef Beach het volgende:
Op een normaal circuit was Alonso op het gras gegaan en die plek verloren. Ik vind het terecht.
Moet je die partij van Bob Sapp maar eens zien, dat was wel echt!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:27 schreef edjuh18 het volgende:
Aha, net als Badr Hari gisteren. Matchfixing
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef Nood-kloon het volgende:
[..]
Hier.
http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/22667408
Thanksquote:
rondje rijden achter de SC, en dan rollende start.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef Dennism het volgende:
hoe gaat die herstart eigenlijk, ben het ff vergeten, gewoon weer een formation lap met daarna stilstaande start of wordt het starten achter de safety car
Rollende start dacht ikquote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef Dennism het volgende:
hoe gaat die herstart eigenlijk, ben het ff vergeten, gewoon weer een formation lap met daarna stilstaande start of wordt het starten achter de safety car
Jawel, op de baan zat Perez ervoor. Prima dat hij dan even buiten de baan gaat, maar dan moet je je plek teruggeven. Ik weet niet hoe lang je daarmee mag wachten, maar als je het niet doet is het een drivethrough dacht ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is geen plek verloren om terug te geven.
Officiële Live timing appquote:Op zondag 26 mei 2013 15:28 schreef bodylotion het volgende:
Die pitlane van sport1 werkt mooi waardeloos op iPhone.
Zeg je ook op een "normaal" circuit als iemand over een uitloopstrook weer terugkomt "ja, als er een grindbak lag was hij er uit geweest"quote:Op zondag 26 mei 2013 15:26 schreef Beach het volgende:
Ervoor? Nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:29 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jawel, op de baan zat Perez ervoor. Prima dat hij dan even buiten de baan gaat, maar dan moet je je plek teruggeven. Ik weet niet hoe lang je daarmee mag wachten, maar als je het niet doet is het een drivethrough dacht ik.
Ferrarri gaf aan dat ze de plek terug willen geven.Aldus commentatorenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:30 schreef bodylotion het volgende:
En Alonso gaat straks Perez voorbij laten?
Heb effe gemist of dat incident under investigation was trouwens tijdens de race
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef Toekito het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je dit gezien hebt heb je niks gemist
oja wacht de onzin van de wedstrijdleiding met Perez en Alonso. Wel bizar dat ze nu ineens Ferrari keihard naaien. Vroeger hadden ze Perez uit de race gehaald
ipv een dt, die charley wilde opleggenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:31 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Ferrarri gaf aan dat ze de plek terug willen geven.Aldus commentatoren
Ze mogen ook testen met Pirelli, kan allemaal.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:33 schreef Breaker.Faker het volgende:
dat ze aan de wagen mogen werken dat is zo raar
Gratis als je een beetje handig bent.quote:
Is toch raar? Is er eens een moment waar een Ferrari ECHT niks fout doet en dan krijgen ze ineens "straf"quote:Op zondag 26 mei 2013 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vroeger hadden ze gewoon voorop gereden
Even los van het feit of de beslissing terecht is, is een compromis op deze manier, en helemaal in Monaco, ook best kromquote:
Niets fout doet? Die Alonso snijd duidelijk de bochten af en jij zegt dat ze niks fout doen? Ik had die Alonso een drie race ban gegeven en Pérez de overwinning omdat hij de enige is die racet!quote:Op zondag 26 mei 2013 15:34 schreef Toekito het volgende:
[..]
Is toch raar? Is er eens een moment waar een Ferrari ECHT niks fout doet en dan krijgen ze ineens "straf"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |