Nederland 1quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:56 schreef luckass het volgende:
Die poll. Gaat Joop nog een keer zijn rackets van zolder halen?
Ik moest serieus opzoeken wie het wasquote:Op zondag 26 mei 2013 12:56 schreef luckass het volgende:
Die poll. Gaat Joop nog een keer zijn rackets van zolder halen?
Joop Bos niet kennenquote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik moest serieus opzoeken wie het was
Heeft wel z'n eigen topicSPT / Joop Bos # 1 - Dubbelen met Thiemo
Hij choket het wel weg in 5 sets ofzo. Zeker tegen iemand als Simon die even moet opwarmen...Maar Hewitt speelt zeker niet onaardig.quote:Op zondag 26 mei 2013 13:06 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt een break voor in de tweede, het zal toch niet..
Hewitt choket natuurlijk om er bewust 5 sets van te maken, zodat tegenstanders bij voorbaat al gedemoraliseerd zijnquote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef Norrage het volgende:
De choke van Hewitt is begonnen. Dit wordt zoals gewoonlijk gewoon weer een 5 setter. En dan 50% kans voor Cmon!
Bijna goed. 15 jaar alquote:Op zondag 26 mei 2013 13:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien ligt het aan mij, maar heb het gevoel dat Hewitt al 20 jaar meedoet.
Veels te voorspelbaar . Jammerquote:Op zondag 26 mei 2013 13:38 schreef Norrage het volgende:
De choke van Hewitt is begonnen. Dit wordt zoals gewoonlijk gewoon weer een 5 setter. En dan 50% kans voor Cmon!
Dat zou wel goed gepland zijn zeg.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Om half 4 gaan die twats bij de NOS naar het hockey
Tenminste, dat zei Dioontje aan het begin van de uitzending ...
Ja idd, wie kan dat nou een fuck schelen, Bloemendaal - Oranje Zwart, bij Langs de Lijn ook altijdquote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Om half 4 gaan die twats bij de NOS naar het hockey
Tenminste, dat zei Dioontje aan het begin van de uitzending ...
Ja, want dat wordt spannendquote:Op zondag 26 mei 2013 14:36 schreef Federer-fan het volgende:
Federer is begonnen maar nog niet te zien. Dan schakel je toch meteen over naar Federer.
quote:
Nee.quote:Of is dit weer een grap.
Ja, weet ik, maar dat heb ik niet meer.quote:
Morgen denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is de wedstrijd van Nadal tegen de Duitser?
Site van Roland Garros zit heel irritant in elkaar. Of ik zoek gewoon verkeerd. Maar kan nergens vinden wanneer en hoelaat het wordt gespeeld.quote:
Hebben ze bij de NOS niet maar alleen wedstrijden op Suzanne Lenglen en Centrecourt? Of waar speelt hij nu?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
Goede keuze van de regie om bij de blessurebehandeling van Hewitt te blijven in plaats van even over te schakelen naar Federer.
Ja, vast wel, maar Federer speelt op center court (Chatrier).quote:Op zondag 26 mei 2013 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Hebben ze bij de NOS niet maar alleen wedstrijden op Suzanne Lenglen en Centrecourt?
Schedule of Play wordt de avond voor de volgende dag uitgebracht. Moet je vanavond maar kijken dus.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Site van Roland Garros zit heel irritant in elkaar. Of ik zoek gewoon verkeerd. Maar kan nergens vinden wanneer en hoelaat het wordt gespeeld.
Goede ja. Na zon typisch briljante Hewitt lobquote:
Thanks.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schedule of Play wordt de avond voor de volgende dag uitgebracht. Moet je vanavond maar kijken dus.
Omdat hij het niet meer ziet zitten.quote:
In de eerste sets nog wel, maar toen deed hij het ook niet...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Omdat hij het niet meer ziet zitten.
Nou, ik denk dat de meeste mensen toch liever Federer zien spelen dan deze twee.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Federer tegen dubbel namige Spanjaard is inderdaad veel spannender.
Mantingh?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:07 schreef Federer-fan het volgende:
Hewitt roept 'Get down' maar Manting verstaat 'Sit down'.
Ja, mentaal geblesseerd.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:08 schreef ajacied4lf het volgende:
Is Hewitt geblesseerd geraakt na de eerste twee sets ofzo?
Ja toch? Of is dit iemand anders?quote:
Oké.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die geeft geen commentaar op Eurosport of Ned. 1.
O, oké, bedankt.quote:
En de goal break!quote:
Ja, en Eurosport 1 zendt dan ook geen tennis uit.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:14 schreef alors het volgende:
Straks een epische comeback en dan gaat de NOS naar Bloemendaal
En nog een erachteraan.quote:
quote:
Is zijn vrouw meen ik.quote:
Doe je je nou alleen zo dom voor?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef Federer-fan het volgende:
Geen TB toch in de vijfde? Alleen op de US Open?
Ja, we wisten immers al van tevoren dat dit zou gebeuren.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En daarom switch je dus niet naar topper-nobody.
6-5* Simon.
Nou, ik had het even niet paraat. Ik vergeet dat altijd.quote:
precies, dat soort partijen leveren zelden iets boeiends op, behalve dan Roowbin - Nadal op sw19 paar jaar terug en Nadal twee jaar terug hierquote:Op zondag 26 mei 2013 15:36 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
En daarom switch je dus niet naar topper-nobody.
6-5* Simon.
Dit.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Jammer...zo'n comeback verdient een overwinning.
Ja idd en sowieso Fransenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Prima comeback na 2 sets achter.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Ook knap.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Prima comeback na 2 sets achter.
GSM Simon.
Eens. Ze hebben wel mooie namen.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd en sowieso Fransen![]()
behalve Monfils.
http://nos.nl/dossier/435318-roland-garros-2013/tab/537/live/ wellicht blijven ze daar wel?quote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef Federer-fan het volgende:
Mooi gepland. De NOS gaat naar het hockey en Eurosport naar het fietsen.
O, fijn, dank je wel.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:43 schreef franklop het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/435318-roland-garros-2013/tab/537/live/ wellicht blijven ze daar wel?
Kiek lang wachtenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:42 schreef franklop het volgende:
Seppi - L Mayer ook potentiele vijf-setter
En Santoro.quote:Op zondag 26 mei 2013 15:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd en sowieso Fransen![]()
behalve Monfils.
Op MP sloeg Hewitt eerst een let en daarna serveerde hij, dus weer een eerste service, uit. Toen riep Roelfs "En de dubbele fout!"quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef BobW het volgende:
[..]
Op MP sloeg Hewitt eerst een let en daarna serveerde hij, dus weer een eerste service, uit. Toen riep Roelfs "En de dubbele fout!"
Neger-Fransenquote:Op zondag 26 mei 2013 15:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Simon
Chardy
Gasquet
Paire
Mathieu
Alleen Tsonga en Monfils zijn qua stokbroden wel te pruimen
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Simon
Chardy
Gasquet
Paire
Mathieu
Simonquote:Op zondag 26 mei 2013 15:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
behalve als je ze moet kiezen voor XL-tennisgamequote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Simon
Chardy
Gasquet
Paire
Mathieu![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Monfils![]()
Tsonga![]()
![]()
Fransen allemaal cool.
Waar denk je dat mijn haat voor fransen vandaan komtquote:Op zondag 26 mei 2013 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
behalve als je ze moet kiezen voor XL-tennisgame
Monfilsquote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Alle Fransen behalve Simon en Tsonga zijn mentale wrakken, maar de enige die ik niet uit kan staan is Monfils.
Clown met een racket.
Monfilsquote:Op zondag 26 mei 2013 15:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Alle Fransen behalve Simon en Tsonga zijn mentale wrakken, maar de enige die ik niet uit kan staan is Monfils.
Clown met een racket.
Nou, ik zat er een game naast.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, verwacht er maar iets van 6-2 6-2 6-2 van. [...]
quote:
Het is Isner niet, maar die wedstrijd serveerde hij zijn eerste service zachter dan zijn tweede vandaag.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef BobW het volgende:
[..]
Op MP sloeg Hewitt eerst een let en daarna serveerde hij, dus weer een eerste service, uit. Toen riep Roelfs "En de dubbele fout!"
Ja...Hij deed toen echt een "Coria-op-RG- 2004'tje"quote:Op zondag 26 mei 2013 16:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Het is Isner niet, maar die wedstrijd serveerde hij zijn eerste service zachter dan zijn tweede vandaag.
Normaal gesproken heeft hij een bruikbare eerste service.
quote:
Gelukkig zenden ze nergens wat uitquote:Op zondag 26 mei 2013 16:35 schreef Rosario het volgende:
Wat een oninteressante potten op het moment trouwens.
quote:
Ik heb daar software voor. Interesse in het zien van Razzano - Feuerstein of Pavlovic - Rogers?quote:
Dacht dat je een grap maakte, maar het zijn nog TV-banen ookquote:Op zondag 26 mei 2013 16:43 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik heb daar software voor. Interesse in het zien van Razzano - Feuerstein of Pavlovic - Rogers?
Kan erger, Nos is al aan het herhalen.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:30 schreef Ambrosius het volgende:
Vroeger stond hij nog wel bekend om z'n grote chokes, maar ik dacht dat hij daar ondertussen wel wat overheen zou zijn.
Helaas kiest Eurosport voor Ferrer.
Godverquote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Kan erger, Nos is al aan het herhalen.
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bertens speelt de volgende partij op baan 3. Dit is geen TV baan, dus niet te zienquote:Op zondag 26 mei 2013 18:04 schreef Saavedra het volgende:
Weten jullie wanneer Bertens speelt en of dat ook nog ergens op TV te zien is?
Ik ook.quote:Op zondag 26 mei 2013 17:49 schreef Norrage het volgende:
http://www.nytimes.com/in(...)mid=tw-nytimes&_r=1&
Ik krijg er prompt kniepijn van
Niet meer. Venus nuquote:
wat moet je nou met statistiekjesquote:Op zondag 26 mei 2013 18:41 schreef Szura het volgende:
Iemand had toch een of ander statistiekje gepost over Minella gisteren?
Ze heeft verloren van Pfizenmaier.
Dat komt toch vaak voor bij vrouwentennis?quote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoevaak hebben ze elkaar nou al gebroken? Of betere vraag wie heeft ze eigen game gehouden
Ze eigen gamequote:Op zondag 26 mei 2013 18:52 schreef DaveDave09 het volgende:
Hoevaak hebben ze elkaar nou al gebroken? Of betere vraag wie heeft ze eigen game gehouden
quote:
Hoezo? Dit is toch niet ongebruikelijk bij de WTA?quote:Op zondag 26 mei 2013 19:34 schreef Norrage het volgende:
WAt een door en door vage potten speelt Kiki toch vaak zeg....
Ja, maar Kiki is er ook wel heel goed inquote:Op zondag 26 mei 2013 19:40 schreef Rosario het volgende:
[..]
Hoezo? Dit is toch niet ongebruikelijk bij de WTA?
quote:
Waarom backfiren dingen op FOK! zo vaak.quote:
Die Radwanska is nou de enige van de WTA Tour die ik leuk vind.quote:
Beide spelers hebben een TB gewonnen, dat zie ik in een wedstrijd met Robin Haase nog niet zo snel gebeuren.quote:
Na volgens mij 16 breaks.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Beide spelers hebben een TB gewonnen, dat zie ik in een wedstrijd met Robin Haase nog niet zo snel gebeuren.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Reya het volgende:
[..]
Beide spelers hebben een TB gewonnen, dat zie ik in een wedstrijd met Robin Haase nog niet zo snel gebeuren.
quote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik me nu vooral afvraag is: hoeveel heeft DaveDave09 hiermee gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |