Dat doen die vuile huichelaars alleen maar bij wielrennenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:37 schreef Evertjan het volgende:
wat vonden jullie van de kritische en journalistieke houding van de NOS tijdens deze CL finale??
Oh ja ? waarom is Gesink dan nog niet kapot gemaakt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Dat doen die vuile huichelaars alleen maar bij wielrennen
Bij ZDF zitten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wat doet die aap tegenwoordig behalve zijn geld tellen?
Lijk je op Robben dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:41 schreef El_Matador het volgende:
Nederland heeft de Champions League gewonnen!! 1 assist en de winnende goal van Robben!! Iedereen wil met me op de foto hier...
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:41 schreef El_Matador het volgende:
Nederland heeft de Champions League gewonnen!! 1 assist en de winnende goal van Robben!! Iedereen wil met me op de foto hier...
twitter:FinallyMario twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 22:37:27Good Dortmund amazing team anyway ! Bravo robben. reageer retweet
twitter:Johnheitinga twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 23:32:25Congratulations to Arjen #Robben! Well done!!! reageer retweet
twitter:boulahrouz81 twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 23:03:27Finally!!!! Robben gefeliciteerd ouwe het is je gegund!!! #arjenrobben #baybor #ChampionLeague reageer retweet
Net zo skinny maar een "iets" mindere voetballer...quote:
vreemde fantasie heb jijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Robben is gewoon een baas, zal vanavond waarschijnlijk ook een chick op de kosten van de zaak mogen naaien waar menig FOK!er over zal dromen.
Robben
ben jij snijderquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net zo skinny maar een "iets" mindere voetballer...
Het Heineken huis in Colombia is blij met Nederlanders...
Crouch zeker?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn vrouw zal wel cock-blocken. Maar heel het top-modellen arsenaal van Duitsland zal met de benen wijd klaarliggen, dan mag Robben briefjes van 1000 tussen de borsten stoppen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef indiaantje89 het volgende:
Robben is gewoon een baas, zal vanavond waarschijnlijk ook een chick op de kosten van de zaak mogen naaien waar menig FOK!er over zal dromen.
Robben
Ribery kent de betere plekjes in Münchenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zijn vrouw zal wel cock-blocken. Maar heel het top-modellen arsenaal van Duitsland zal met de benen wijd klaarliggen, dan mag Robben briefjes van 1000 tussen de borsten stoppen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ribery kent de betere plekjes in München
Ik werd (hier in Duitsland) ook nog gefeliciteerd door een Bayern fan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij laat ze gewoon thuis langskomenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ribery kent de betere plekjes in München
hij koopt gewoon de tentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij laat ze gewoon thuis langskomen
Top man. Mijn Duitse maat (zelf Schalke en dus anti-Dortmund) feliciteerde me ook met Robben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik werd (hier in Duitsland) ook nog gefeliciteerd door een Bayern fan.
Zo vanzelfsprekend is het niet, heb meer het idee dat het Duitsland tegen Bayern is. Zelfs mensen uit Keulen supporteren Dortmund.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top man. Mijn Duitse maat (zelf Schalke en dus anti-Dortmund) feliciteerde me ook met Robben.
Qua positie ja. Qua niveau ergens 15e klasse amateurs. Maar dat maakt niet uit hier. Als Nederlander ben je de bom.quote:
Ik denk niet dat het een kwestie van supporteren is maar een kwestie van welke club je het minst haat. Schalke fans zullen beide Bayern en Dortmund haten, de club die je het minst haat, zal je wel het meeste gunnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo vanzelfsprekend is het niet, heb meer het idee dat het Duitsland tegen Bayern is. Zelfs mensen uit Keulen supporteren Dortmund.
Hij komt uit het Ruhrgebiet. Zijn broer is voor Dortmund, die zat in Wembley. We kennen elkaar uit de buurt van Keulen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo vanzelfsprekend is het niet, heb meer het idee dat het Duitsland tegen Bayern is. Zelfs mensen uit Keulen supporteren Dortmund.
Gelukkig zijn de Duitsers meesters in nasynchronisatie.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige photoshop is dit trouwens
Herken dat logo wel, maakt vaker mooie shops.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige photoshop is dit trouwens
Stimmt. Maar de meesten hier (Bonn) gaan voor Dortmund, hoewel ze bij de halve finale van Bayern tegen Barcelona natuurlijk wel Bayern steunden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een kwestie van supporteren is maar een kwestie van welke club je het minst haat. Schalke fans zullen beide Bayern en Dortmund haten, de club die je het minst haat, zal je wel het meeste gunnen.
Klopt jaquote:Op zondag 26 mei 2013 00:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Herken dat logo wel, maakt vaker mooie shops.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |