Qua positie ja. Qua niveau ergens 15e klasse amateurs. Maar dat maakt niet uit hier. Als Nederlander ben je de bom.quote:
Ik denk niet dat het een kwestie van supporteren is maar een kwestie van welke club je het minst haat. Schalke fans zullen beide Bayern en Dortmund haten, de club die je het minst haat, zal je wel het meeste gunnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo vanzelfsprekend is het niet, heb meer het idee dat het Duitsland tegen Bayern is. Zelfs mensen uit Keulen supporteren Dortmund.
Hij komt uit het Ruhrgebiet. Zijn broer is voor Dortmund, die zat in Wembley. We kennen elkaar uit de buurt van Keulen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo vanzelfsprekend is het niet, heb meer het idee dat het Duitsland tegen Bayern is. Zelfs mensen uit Keulen supporteren Dortmund.
Gelukkig zijn de Duitsers meesters in nasynchronisatie.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige photoshop is dit trouwens
Herken dat logo wel, maakt vaker mooie shops.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldige photoshop is dit trouwens
Stimmt. Maar de meesten hier (Bonn) gaan voor Dortmund, hoewel ze bij de halve finale van Bayern tegen Barcelona natuurlijk wel Bayern steunden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:59 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een kwestie van supporteren is maar een kwestie van welke club je het minst haat. Schalke fans zullen beide Bayern en Dortmund haten, de club die je het minst haat, zal je wel het meeste gunnen.
Klopt jaquote:Op zondag 26 mei 2013 00:03 schreef Aguero het volgende:
[..]
Herken dat logo wel, maakt vaker mooie shops.
Maar wij hebben Frank Kramer.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:00 schreef Knaller het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de Duitsers meesters in nasynchronisatie.
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Geef maar weer aan wat voor team Bayern is geworden.
Want? Ik vond het grootste gedeelte van de wedstrijd sportief, buiten de actie van Ribery in de eerste helft en die van een Dortmund speler (ik ben even kwijt wie het was, maar iig ging er een speler op de enkels van een speler van Bayern staan) in de tweede helft.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat Boateng?quote:
filmpje iemand?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Die knuppel verdiend het anders perfectquote:Op zondag 26 mei 2013 00:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
Was het ook. Men zeurt gewoon.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Want? Ik vond het grootste gedeelte van de wedstrijd sportief, buiten de actie van Ribery in de eerste helft en die van een Dortmund speler (ik ben even kwijt wie het was, maar iig werd er ging een speler op de enkels van een speler van Bayern staan) in de tweede helft.
quote:Op zondag 26 mei 2013 01:11 schreef Strani het volgende:
Ik vond het een heerlijke finale. Leuk voetbal om te zien, weinig theater, sportief op een paar momenten na, en dat Robben de winnende scoort is een hele mooie bonus
Complimenten voor beide teams, dat sowieso.
Twijfel. imo vond ik neuer ook heel goed. Robben vanwege het maken van de kansen en zijn snelheid dat zeker heeft beloond en Neuer voor al zijn reddingen.quote:
Is niet zo want Robben zei dat hij hem eerst links van de keeper wilde plaatsen en hem pas de andere kant op tikte toen Weidenfeller op het verkeerde been stond.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
vond je niet dat die winnende goal wat hij had gemaakt het meest leek op die van tijdens het WK? denk dat hij het pas nu geleerd heeft om via de andere hoek te proberen en niet recht meteen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |