Poll: Wie wint de Champions League?quote:Previous meetings
• The clubs' only European fixtures came in the 1997/98 quarter-finals with Dortmund, then defending champions, coming out on top. After a goalless first leg in Munich, Dortmund prevailed 1-0 in the return through Stéphane Chapuisat's 109th-minute goal.
• The lineups for that second leg on 18 March 1998 were:
Dortmund: Klos, Júlio César, Reuter (Zorc 105), Kohler, Heinrich, Feiersinger, Freund (Ricken 79), Möller, But, Chapuisat, Decheiver (Schneider 119).
Bayern: Kahn, Babbel, Kuffour, Matthäus (Strunz 111), Nerlinger (Lizarazu 111), Scholl, Hamann, Fink, Tarnat, Élber (Zickler 101), Jancker.
• The clubs have met in 100 competitive fixtures with 45 wins for Bayern, 26 for Dortmund and 29 draws.
• Bayern are unbeaten against Dortmund in four meetings in 2012/13, including 1-1 home and away draws in the Bundesliga. On 1 December in Munich, Mario Götze (74) cancelled out a Toni Kroos (67) goal, while in Dortmund on 4 May, Bayern's Mario Gomez (23) wiped out Kevin Grosskreutz's 11th-minute effort in a fixture where Rafinha was sent off.
• Bayern beat Dortmund 2-1 in the German Super Cup on 12 August – Mario Mand¸ukić (6) and Thomas Müller (11) scoring before Robert Lewandowski (75) reduced the arrears. Juup Heynckes' men also defeated Dortmund in the German Cup, Arjen Robben (43) hitting the lone goal of their quarter-final on 27 February.
• In past German Cup final meetings, Bayern beat Dortmund 2-1 in 2008 but Dortmund gained revenge with an emphatic 5-2 victory last season. Shinji Kagawa (3), Mats Hummels (41pen) and Lewandowski (45, 58, 81) struck for Dortmund with Robben (25pen) and Franck Ribéry (75) replying.
• The lineups for that final encounter on 12 May 2012 were:
Dortmund: Weidenfeller (Langerak 34), Piszczeck, Subotić, Hummels, Schmelzer, Kehl, Błaszczykowski (Peri¨ić 84), Grosskreutz, Gündoğan, Kagawa (Bender 81), Lewandowski.
Bayern: Neuer, Lahm, Boateng, Badstuber, Alaba (Contento 69), Ribéry, Gustavo (Müller 46), Schweinsteiger, Kroos, Robben, Gomez.
• Bayern's biggest Bundesliga win was an 11-1 defeat of Dortmund in 1971/72 in which Uli Hoeness, now club president, scored twice.
Tenzij Robben stiekem op FOK! zit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen één Fokker zou in deze wedstrijd 1 kans hebben.
De gemiddelde Fok!ker zit hier en niet op Wembley.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja idd want de gemiddelde Fok!ker zou alle 3 kansen meteen maken
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Messi op FOK! zit.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen één Fokker zou in deze wedstrijd 1 kans hebben.
Nadenken doet hij sowieso al niet, alleen voetballen helaas ook nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Arjen moet niet nadenken maar gewoon lekker gaan foebelle.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:33 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Robben zorgt tenminste voor dreiging.
[ afbeelding ]
Alorsquote:
Zo was het ook een kunst om tegen de teen van Casillas aan te schieten, maar Robben kreeg het voor elkaarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:30 schreef DeLuna het volgende:
Dat is ook een kunst, zo iemand tegen zijn kop schieten. Dat goal is groter.
Ik denk datie zijn kansen in de Eredivisie wél zou afmakenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef tochweerhenk het volgende:
Zelfs PSV wil Robben niet meer hebben.
Dan is het nog steeds een matige voetballer die alleen maar kan huilen, zaniken en janken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:34 schreef KingRoland het volgende:
Totdat Robben in de 2e helft scoort...
Jij bent weer goed bezig, Johannes.quote:
quote:
Zelfs dan is het fout gespeld.quote:
Terug naar je 3fm-hok.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat doen al die 3FM'ers hier?
In het rijtje Ronaldo dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds een matige voetballer die alleen maar kan huilen, zaniken en janken.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Jij bent weer goed bezig, Johannes.
De gemiddelde fokker wordt ook geen miljoenen betaald om te scoren of kansen te creërenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
quote:
My gravityquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu alleen maar Zlata.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Die Hummels ook. dus jouw gifje gaat niet op.
De Belgen mogen er geen eens over praten. Wanneer was de laatste keer dat ze de finale hebben gehaald? voor of na de oorlog?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef tralalala het volgende:
http://www.9lives.be/foru(...)13-deel-2-a-199.html
Die vieze Belgen moeten dan wel weer kappen met Robben uitlachen.![]()
Tyfusvolk
Gr gr
Ik ging stoppen maar nu ga ik doorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Vanaf nu alleen maar Zlata.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef alors het volgende:
[..]
My gravityNu heb ik dat nummer weer in mijn hoofd
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat doen al die 3FM'ers hier?
NOS of Ned1?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef tralalala het volgende:
Doet NOS ook al aan die irritante banners
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef PirE het volgende:
Hoeveel kansen heeft Robben verpest:
[ afbeelding ]
Altijd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Als de wedstrijd weer begint stoppen we met de niet-voebalgerelateerde gifjes.
Hopen dat er nu een hevige sneeuwbui start.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:40 schreef ValHallen het volgende:
Als de wedstrijd weer begint stoppen we met de niet-voebalgerelateerde gifjes.
Cezargodquote:
geolquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:39 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
lekker losgaan in de rust
Zoveelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:38 schreef PirE het volgende:
Hoeveel kansen heeft Robben verpest:
[ afbeelding ]
Dit zijn ze.quote:
#1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
IIIIIETS MAAAAAAAAAAAI LAAAAAAAAAAAAAAAAAAIFFF![]()
Wat een ontzettend debiele opmerking zeg. We mogen dus eigenlijk nooit meer commentaar op voetbal hebben?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had hem gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend debiele opmerking zeg. We mogen dus eigenlijk nooit meer commentaar op voetbal hebben?
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend debiele opmerking zeg. We mogen dus eigenlijk nooit meer commentaar op voetbal hebben?
Eeuwig keizer over heel de wereld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plek 1 is nog te weinig eer voor Cezar God
We hadden al afspraken gemaakt met ValHallen tijdens jouw afwezigheid dus deze opmerking is volledig overbodig.quote:
Nee maar serieus, ik ben rechtsbenig, alle kansen waren perfect voor rechts..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, m'n oma had hem nog gemaakt. Het was lastiger hem tegen de keeper aan te schieten.
Voornamelijk matig in afronden op het momentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef onlogisch het volgende:
Mijn god zeg. Wat is Robben toch een verschrikkelijk slechte voetballer![]()
![]()
Nee, ik steun hem. Na mijn overigens goedbedoelde opmerking was het hek van de dam.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hadden al afspraken gemaakt met ValHallen tijdens jouw afwezigheid dus deze opmerking is volledig overbodig.
Kinderachtig idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd? Het was toegestaan gifs te posten tot de tweede helft begint.
Om te janken, idd.quote:
GGMM vindt zichzelf een beter mens als ValHallen en alle afspraken met ValHallen gemaakt verdwijnen als GGMM het topic binnen wandelt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd? Het was toegestaan gifs te posten tot de tweede helft begint.
Hypocrisie en inconsequentie ten top dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik steun hem. Na mijn overigens goedbedoelde opmerking was het hek van de dam.
Betere telefoon kopen dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Gifjes moeten stoppen, mijn browser op mijn tel heeft al 3x afgesloten
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hypocrisie en inconsequentie ten top dus
Je hebt of een kutbrowser of een kuttelefoon.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Gifjes moeten stoppen, mijn browser op mijn tel heeft al 3x afgesloten
Sorry dat ik je een konko pino noemde... Oké, dan is het nu ook klaar.quote:
Prachtig.quote:
Hypocriet die je bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat moet dat hier?Lekker naar VI topic.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je een konko pino noemde... Oké, dan is het nu ook klaar.
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]Talentloos stuk verdriet is het. Daar wil niemand overheen.
VBL / Voetbal International #685: Kampvuren en rozenkransen op het veld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe een link dan kunnen we stemmen op de poll.
Rijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]Talentloos stuk verdriet is het. Daar wil niemand overheen.
Davy kan hier niet op lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?
Ik wed dat je naast de pot schijt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik moet schijten, zul je net zien dat als ik ga schijten Robben scoort.
Die kans is niet zo groot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ja, één ja, dat kan nog, maar alsof daar knappe en succesvolle (financieel onafhankelijke) BN'ers overheen willenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?
Robben zal aan je denken (aan zijn hoofd te zien)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
En dat roep je 1 minuut na een kwartier pauze?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Goeie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Nee, ik ben net geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
quote:
Ja vreemd is dat he. De reclame was spannender dan de wedstrijd zelf, dus ik moest het even ophouden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dat roep je 1 minuut na een kwartier pauze?
photoshopquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Even een journalistiek plaatje tussendoor.
Oh godquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Spoiler aub.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Rood is ook een kleur die je niet snel neemt als dierquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Niet akkoord.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zullen we afspreken dat ik dat zelf bepaal?
En wat zegt dit?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Schattig konijntje weetquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Zowel een octopus als een konijn voorspellen dat Dortmund wint.quote:
Dat zijn vaak enorme kneuzen idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:51 schreef lionella het volgende:
Erg als je alleen maar aanjager bent van de supporters; zie je de wedstrijd niet !
Misschien kiest die wel de verliezerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zowel een octopus als een konijn voorspellen dat Dortmund wint.
Dat kan dus niet meer mis gaan.
Hoe wisten die beesten dat ze de winnaar moesten kiezen en niet de verliezer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
32 KOEKOEK!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Ajacieden zijn altijd onwaardig.
Flappie leeft nog, het was zijn tweelingbroerquote:
En een aap.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, er werd gevraagd de winnaar te kiezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien kiest die wel de verliezer
"Het kan niet meer mis gaan" hebben we al een aantal jaar gehoord ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je was er niet bij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, er werd gevraagd de winnaar te kiezen.
Dat werd gevraagd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe wisten die beesten dat ze de winnaar moesten kiezen en niet de verliezer?
en dat verstonden ze?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vroeg hij dat aan het dier? Video's als bewijs wil ik zienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan de journalistieke kwaliteiten van de Telegraaf.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat weet je niet, je was er niet bij.
Lachen om je eigen grap.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoeveel jodensterren heeft Bayern nog? haha
Nog 1 von dem meisterquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:53 schreef tochweerhenk het volgende:
Hoeveel jodensterren heeft Bayern nog? haha
oh ik geloof jequote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik twijfel niet aan de journalistieke kwaliteiten van de Telegraaf.
Geneequote:
Bonerkiller inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:55 schreef FritsFlits het volgende:
Van twee knpe dames naar Merkel... Wtf @ regie
Nou zo knap waren die twee ook weer nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:55 schreef FritsFlits het volgende:
Van twee knappe dames naar Merkel... Wtf @ regie
Ik vind het best een chill wijf.quote:
Mede dankzij jou en je plaatje. Er zijn ook nog mensen die liever niet de uitslag van tevoren weten.quote:
ikke niet hoor (A)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef Kermit. het volgende:
mensen die nog steeds msn emoticoons gebruiken
Boyo... Uitkijken jij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onlogisch is het hiermee eens :S
potverdikkeme :S
:S
Je hebt zelf een hoofd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef GGMM het volgende:
WTFGrijpt hij naar z'n hoofd.
Wat een mafkees.
Jij voorspelde dat Feyenoord kampioen zou worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef inZanity het volgende:
Van der Vaart met z'n voorspellingen.![]()
Voorspelde ook dat Bayern kansloos zou zijn tegen Barcelona.
Vergissen is menselijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:57 schreef inZanity het volgende:
Van der Vaart met z'n voorspellingen.![]()
Voorspelde ook dat Bayern kansloos zou zijn tegen Barcelona.
Haha voorspelde hij dat echt?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij voorspelde dat Feyenoord kampioen zou worden.
boem knal raakquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff door je kop schieten (geen dood tot gevolg)
InZanity en ik voorspelden dat Barça met 4-0 werd verslagen in de Allianz Arenaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij voorspelde dat Feyenoord kampioen zou worden.
Zo mooi dalijk als hij de goal maaktquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef VeX- het volgende:
Robben faalt weer eens in een finale. Geniet nog maar even van je laatste paar minuten.
En dan?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff door je kop schieten (geen dood tot gevolg)
Dat was ook niet onrealistisch halverwege het seizoenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo mooi dalijk als hij de goal maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |