Dit zijn ze.quote:
#1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
IIIIIETS MAAAAAAAAAAAI LAAAAAAAAAAAAAAAAAAIFFF![]()
Wat een ontzettend debiele opmerking zeg. We mogen dus eigenlijk nooit meer commentaar op voetbal hebben?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja idd want de gemiddelde Fok!ker zou alle 3 kansen meteen maken
Ik had hem gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend debiele opmerking zeg. We mogen dus eigenlijk nooit meer commentaar op voetbal hebben?
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend debiele opmerking zeg. We mogen dus eigenlijk nooit meer commentaar op voetbal hebben?
Eeuwig keizer over heel de wereld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plek 1 is nog te weinig eer voor Cezar God
We hadden al afspraken gemaakt met ValHallen tijdens jouw afwezigheid dus deze opmerking is volledig overbodig.quote:
Nee maar serieus, ik ben rechtsbenig, alle kansen waren perfect voor rechts..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, m'n oma had hem nog gemaakt. Het was lastiger hem tegen de keeper aan te schieten.
Voornamelijk matig in afronden op het momentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef onlogisch het volgende:
Mijn god zeg. Wat is Robben toch een verschrikkelijk slechte voetballer![]()
![]()
Nee, ik steun hem. Na mijn overigens goedbedoelde opmerking was het hek van de dam.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hadden al afspraken gemaakt met ValHallen tijdens jouw afwezigheid dus deze opmerking is volledig overbodig.
Kinderachtig idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd? Het was toegestaan gifs te posten tot de tweede helft begint.
Om te janken, idd.quote:
GGMM vindt zichzelf een beter mens als ValHallen en alle afspraken met ValHallen gemaakt verdwijnen als GGMM het topic binnen wandelt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd? Het was toegestaan gifs te posten tot de tweede helft begint.
Hypocrisie en inconsequentie ten top dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik steun hem. Na mijn overigens goedbedoelde opmerking was het hek van de dam.
Betere telefoon kopen dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Gifjes moeten stoppen, mijn browser op mijn tel heeft al 3x afgesloten
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hypocrisie en inconsequentie ten top dus
Je hebt of een kutbrowser of een kuttelefoon.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Gifjes moeten stoppen, mijn browser op mijn tel heeft al 3x afgesloten
Sorry dat ik je een konko pino noemde... Oké, dan is het nu ook klaar.quote:
Prachtig.quote:
Hypocriet die je bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat moet dat hier?Lekker naar VI topic.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je een konko pino noemde... Oké, dan is het nu ook klaar.
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]Talentloos stuk verdriet is het. Daar wil niemand overheen.
VBL / Voetbal International #685: Kampvuren en rozenkransen op het veld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe een link dan kunnen we stemmen op de poll.
Rijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]Talentloos stuk verdriet is het. Daar wil niemand overheen.
Davy kan hier niet op lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?
Ik wed dat je naast de pot schijt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik moet schijten, zul je net zien dat als ik ga schijten Robben scoort.
Die kans is niet zo groot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ja, één ja, dat kan nog, maar alsof daar knappe en succesvolle (financieel onafhankelijke) BN'ers overheen willenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?
Robben zal aan je denken (aan zijn hoofd te zien)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
En dat roep je 1 minuut na een kwartier pauze?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Goeie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Nee, ik ben net geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
quote:
Ja vreemd is dat he. De reclame was spannender dan de wedstrijd zelf, dus ik moest het even ophouden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dat roep je 1 minuut na een kwartier pauze?
photoshopquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Even een journalistiek plaatje tussendoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |