Dit zijn ze.quote:
#1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
IIIIIETS MAAAAAAAAAAAI LAAAAAAAAAAAAAAAAAAIFFF![]()
Wat een ontzettend debiele opmerking zeg. We mogen dus eigenlijk nooit meer commentaar op voetbal hebben?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ja idd want de gemiddelde Fok!ker zou alle 3 kansen meteen maken
Ik had hem gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend debiele opmerking zeg. We mogen dus eigenlijk nooit meer commentaar op voetbal hebben?
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een ontzettend debiele opmerking zeg. We mogen dus eigenlijk nooit meer commentaar op voetbal hebben?
True, m'n oma had hem nog gemaakt. Het was lastiger hem tegen de keeper aan te schieten.quote:
Eeuwig keizer over heel de wereld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Plek 1 is nog te weinig eer voor Cezar God
Nee, daar komt het alleen wel op neer.quote:
We hadden al afspraken gemaakt met ValHallen tijdens jouw afwezigheid dus deze opmerking is volledig overbodig.quote:
Nee maar serieus, ik ben rechtsbenig, alle kansen waren perfect voor rechts..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, m'n oma had hem nog gemaakt. Het was lastiger hem tegen de keeper aan te schieten.
Goed argument.quote:
Voornamelijk matig in afronden op het momentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:37 schreef onlogisch het volgende:
Mijn god zeg. Wat is Robben toch een verschrikkelijk slechte voetballer![]()
![]()
Nee, ik steun hem. Na mijn overigens goedbedoelde opmerking was het hek van de dam.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hadden al afspraken gemaakt met ValHallen tijdens jouw afwezigheid dus deze opmerking is volledig overbodig.
Kinderachtig idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd? Het was toegestaan gifs te posten tot de tweede helft begint.
Om te janken, idd.quote:
GGMM vindt zichzelf een beter mens als ValHallen en alle afspraken met ValHallen gemaakt verdwijnen als GGMM het topic binnen wandelt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef Shreyas het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd? Het was toegestaan gifs te posten tot de tweede helft begint.
Boe-hoe.quote:
Hypocrisie en inconsequentie ten top dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, ik steun hem. Na mijn overigens goedbedoelde opmerking was het hek van de dam.
Betere telefoon kopen dan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Gifjes moeten stoppen, mijn browser op mijn tel heeft al 3x afgesloten
Welkom op FOK!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hypocrisie en inconsequentie ten top dus
Je hebt of een kutbrowser of een kuttelefoon.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Gifjes moeten stoppen, mijn browser op mijn tel heeft al 3x afgesloten
Sorry dat ik je een konko pino noemde... Oké, dan is het nu ook klaar.quote:
Prachtig.quote:
Hypocriet die je bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat moet dat hier?Lekker naar VI topic.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je een konko pino noemde... Oké, dan is het nu ook klaar.
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]Talentloos stuk verdriet is het. Daar wil niemand overheen.
VBL / Voetbal International #685: Kampvuren en rozenkransen op het veld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe een link dan kunnen we stemmen op de poll.
Rijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]Talentloos stuk verdriet is het. Daar wil niemand overheen.
Davy kan hier niet op lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?
Ik wed dat je naast de pot schijt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik moet schijten, zul je net zien dat als ik ga schijten Robben scoort.
Die kans is niet zo groot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ja, één ja, dat kan nog, maar alsof daar knappe en succesvolle (financieel onafhankelijke) BN'ers overheen willenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?
Robben zal aan je denken (aan zijn hoofd te zien)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
En dat roep je 1 minuut na een kwartier pauze?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Goeie.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Nee, ik ben net geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Zullen we afspreken dat ik dat zelf bepaal?quote:
quote:
Ja vreemd is dat he. De reclame was spannender dan de wedstrijd zelf, dus ik moest het even ophouden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En dat roep je 1 minuut na een kwartier pauze?
photoshopquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Even een journalistiek plaatje tussendoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |