Je hebt of een kutbrowser of een kuttelefoon.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
Gifjes moeten stoppen, mijn browser op mijn tel heeft al 3x afgesloten
Sorry dat ik je een konko pino noemde... Oké, dan is het nu ook klaar.quote:
Prachtig.quote:
Hypocriet die je bent.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat moet dat hier?Lekker naar VI topic.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Sorry dat ik je een konko pino noemde... Oké, dan is het nu ook klaar.
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]Talentloos stuk verdriet is het. Daar wil niemand overheen.
VBL / Voetbal International #685: Kampvuren en rozenkransen op het veld.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe een link dan kunnen we stemmen op de poll.
Rijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef alors het volgende:
[..]Talentloos stuk verdriet is het. Daar wil niemand overheen.
Davy kan hier niet op lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?
Ik wed dat je naast de pot schijt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ik moet schijten, zul je net zien dat als ik ga schijten Robben scoort.
Die kans is niet zo groot.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Ja, één ja, dat kan nog, maar alsof daar knappe en succesvolle (financieel onafhankelijke) BN'ers overheen willenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo? Mark Van Bommel heeft toch ook een vrouw?
Robben zal aan je denken (aan zijn hoofd te zien)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:48 schreef DomineeGremdaat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |