quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooizo, daar hou ik wel van![]()
Mannen met overhemden
nicequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed!Ik heb vanochtend vliegticket geboekt
zeker op vakantie dus
Meisjes met houthakkersoverhemdenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooizo, daar hou ik wel van![]()
Mannen met overhemden
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha nee
zie spoiler voor de leukste liederen van de wereldEven luisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg maar als je meer wilt![]()
wat luister jij dan?
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef Trollscience het volgende:
allemaal plebs hier heb soweiso betere muzieksmaak
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Lelaquote:
Hoop ik wel voor hemquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Aldo ziet er een stuk beter uit gelukkig
aldoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef msacras het volgende:
[..]
quote:
ik hoef niet eens foto's te zien om te weten dat je homo bentquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Anders zou ik niet komen vanavond hoor
ow jij gaat wel komen hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef msacras het volgende:
[..]
Anders zou ik niet komen vanavond hoor
.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
Het is dat ik geen paint heb hier, maar laat ik maar alvast zeggen dat je voorlopig niet jarig bent.quote:
Jij bent gelukkig straight as an arrow hè.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik hoef niet eens foto's te zien om te weten dat je homo bent
klopt toch. 25 oktober pasquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het is dat ik geen paint heb hier, maar laat ik maar alvast zeggen dat je voorlopig niet jarig bent.
jij hebt gelukkig een hele goede manier om met sarcasme om te gaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent gelukkig straight as an arrow hè.
Klopt. Die dag gaat hij niet meemaken.quote:
Die hoofdstukken bedoel je? Boeie, examenstof is examenstof.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:38 schreef jordyqwerty het volgende:
Rez die samenvatting heeft allemaal verwijzingen naar een of andere methode
Jongen, ga lekker buitenspelen of zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jij hebt gelukkig een hele goede manier om met sarcasme om te gaan
Nee want ik had die slechte grap ook in mijn hoofd maar vond hem te flauw om te postenquote:
spatiegebruik.nlquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ga lekker buitenspelen of zo.
EZELL.quote:
neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef Pastapipos het volgende:
Sof zijn alle nummers zelfde stijl zoals eerste?
welke trein neem je? want dan haal ik je wel op bij het stationquote:
Waarom zit je daar?quote:
Die van 19:45quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
welke trein neem je? want dan haal ik je wel op bij het station
ga je echt daar heen?quote:
Dan luister ik wel verder, 1e is tof namelijkquote:
doeiquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:41 schreef msacras het volgende:
Moet nog even eten enzo. Wat ik nu ga doen. Doei
Je mag ook hier eten hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:41 schreef msacras het volgende:
Moet nog even eten enzo. Wat ik nu ga doen. Doei
Ja hequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:41 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Dan luister ik wel verder, 1e is tof namelijk
Fijn tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zit hier met nog een ander persoon. En dan zie je de tweede klas propvol. Zo raar.
Goed dat jet het zelf niet bent!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
EZELL.
Toen ik naar spoor 8 liep, struikelde een man over mn tas
Hij werd echt helemaal boos joh.
Kan gratis met een actiekaartje, mits met een geldig kaartje voor tweede klas.quote:
Goeie vraag, niet naar gekeken, alleen naar langs welke stations hij komt. Onder andere die van jou dusquote:
Wie zeg dmquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:44 schreef Etsu het volgende:
zo, een bepaald persoon van JNG!-SC verwijderd en geblokt op FB, wat voelt dit goed
wiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:44 schreef Etsu het volgende:
zo, een bepaald persoon van JNG!-SC verwijderd en geblokt op FB, wat voelt dit goed
Panzer?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, onze denkbeelden over homo's komen niet bepaald overeen.
Oh whut? Niet van hem verwachtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, onze denkbeelden over homo's komen niet bepaald overeen.
en dezequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:45 schreef Pastapipos het volgende:
Die nummers van outasight zijn wel tof, 2e is wel beetje eentonig.
Rizzle kicks is ook leuk
Goedgekeurd sof
i know doe er weinig mee grquote:
En terechtquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:47 schreef xcachet het volgende:
Ik ga niet meer met m'n mobiel op sc. Dit ding kan jullie snelheid en skils niet hendelen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:47 schreef xcachet het volgende:
Ik ga niet meer met m'n mobiel op sc. Dit ding kan jullie snelheid en skills niet hendelen.
hufquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
i know doe er weinig mee gr
Vind ik wat minder dan die andere 2. Nu maak ik wel een lijstjequote:
Moet je zelf weten. Snap wel waarom je het overweegt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell, toen ik je dat verhaal vertelde over mn HW, vind je dat ik dat moet doen of niet?
Couchpotato maakte me bangquote:If you want to access CP from outside your local network, you better secure it a bit with a username & password.
sowieso mijn skills niet dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:47 schreef xcachet het volgende:
Ik ga niet meer met m'n mobiel op sc. Dit ding kan jullie snelheid en skils niet hendelen.
Een andere dag in de zomer doen zodat we een hele dag uit kunnen trekken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
VA, help me eens effe.
op 7 juni is mn HW he, en ik nodig FOK!kers en mn eigen vrienden uit.
Maar heel veel van mn vrienden kunnen niet en komt een ander datum in de zomervakantie uit.
ik heb 2 keuzes: het bij FOK! houden of zo laten en komen wie er willen komen en dat het dan saai wordt.
what to do?
nee gewoon tcquote:
Ik ben VA niet maar je post het in de sc dus ik vind dat anderen dan ook wel mogen reagerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
VA, help me eens effe.
Maar heel veel van mn vrienden kunnen niet en komt een ander datum in de zomervakantie uit.
ik heb 2 keuzes: het bij FOK! houden of zo laten en komen wie er willen komen en dat het dan saai wordt.
what to do?
dat wil ik niet, want ik heb al speciaal vrij gevraagd voor zaterdag, en ara ook volgens mij, en jij natuurlijk. dus vind het doodzonde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een andere dag in de zomer doen zodat we een hele dag uit kunnen trekken?
21.34quote:
Mijn uren zijn verplaatstquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wil ik niet, want ik heb al speciaal vrij gevraagd voor zaterdag, en ara ook volgens mij, en jij natuurlijk. dus vind het doodzonde.kan nu gewoon FOK! doen en de rest komt dan later.
Viiiiiiiiiiisquote:
als je depressief bent jaquote:
hoezo, leuke melodie tochquote:
Jep.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn uren zijn verplaatstMaarja. Maar als dat betekent dat je een goede slaapplaats voor me hebt dan FOK!-only doen? Voel ik mezelf als autist ook wat makkelijker bij
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, leuke melodie toch
ik heb nog niet naar de tekst geluisterd
Wat nou, mooi toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga liever reageren op mijn WhatsApp-berichtjes ipv mij belachelijk te maken, kutkind.
quote:
Nee.quote:
Geldt ook voor jou.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
VA, help me eens effe.
what to do?
hooi. haai. vis.quote:
Nee ik geef jullie wel wat privacyquote:
Nee want ik kon in dat vorige topic niet eens meer op je berichtje reageren. Maar wilde ff zeggen; F1 ftw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sofffffffff
Paar van mn favoriete nummers, maar luister verder ook oude gabbermuziek zoals 3 steps ahead () maar ook maroon 5, jose gonzalez, ghostwriter, Santana etc Nieuwe album van linkin park vind ik bijvoorbeeld ook wel tof, hoe erg dat ook tegen het oude van hun ingaat
ik ben ook in Rotterdam, ik woon in Rotterdamquote:
Je mag ook gezellig meedoen hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want ik kon in dat vorige topic niet eens meer op je berichtje reageren. Maar wilde ff zeggen; F1 ftw!
ik bied 5 euroquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef DrNick het volgende:
V&A / [TK] Apple iPod Touch 4g 64GB en Universal Dock+Remote+oplader
</spam>
Verkocht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:59 schreef Pastapipos het volgende:
the beatles is eecht mijn favoriete bandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sofffffffff
Paar van mn favoriete nummers, maar luister verder ook oude gabbermuziek zoals 3 steps ahead () maar ook maroon 5, jose gonzalez, ghostwriter, Santana etc Nieuwe album van linkin park vind ik bijvoorbeeld ook wel tof, hoe erg dat ook tegen het oude van hun ingaat
4,50 gebodenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef DrNick het volgende:
</spam>
Openingsbod van ¤5 van nodig!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef DrNick het volgende:
</spam>
Kom naar Rotterdam Alexander.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben ook in Rotterdam, ik woon in Rotterdam
[..]
Je mag ook gezellig meedoen hoor
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:59 schreef Pastapipos het volgende:
Wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sofffffffff
alleen die tweede vind ik niet zo
![]()
Die laatste omg
Maroon 5 vind ik ook leuk
Verder ook wel Keane, Nelly Furtado, The Cab, Gavin DeGraw, Jake Miller![]()
en nog wat. in mn fobo staan meest afgespeelde liederen in iTunes trouwens
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Räikkönenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha ik ken al die namen niet. Maar bind het wel leuk om naar te kijken. Dus bij deze Vettel
Wat gaan jullie doen dan :Squote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben ook in Rotterdam, ik woon in Rotterdam
[..]
Je mag ook gezellig meedoen hoor
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:01 schreef nodig het volgende:
5 - Outasight - Tonight Is The Night [Official Music Video]
6,5 The Script - If You Could See Me Now
5 Rizzle Kicks - Down With The Trumpets
Vind het geen leuke muziekMaar The Script heeft wel leuken nummers
[..]
Openingsbod van ¤5 van nodig!
luistert.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja sorry ik had gedacht supersof luisterd vast geweldige muziek maar valt een beetje tegen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Silence of the lamb downloaden met 2 seeds
Dat is dan wel weer jammerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha ik ken al die namen niet. Maar bind het wel leuk om naar te kijken. Dus bij deze Vettel
Filmpje kijken, wat drinken etcquote:
echt? huh. komt ze echt naar jou toe?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer jammer
[..]
Filmpje kijken, wat drinken etc
Ik had eerst luistert staan maar vond het niet mooi staanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:07 schreef supersof het volgende:
[..]
luistert.ik luister wel leuke muziek
GoT had 90000 seeders laatstquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Silence of the lamb downloaden met 2 seeds
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:08 schreef supersof het volgende:
[..]
echt? huh. komt ze echt naar jou toe?
ik heb een stalker vrees ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
He aldo nu ben je hier. je kan je niet verstoppen
SM alles.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
He aldo nu ben je hier. je kan je niet verstoppen
niet standaard HD downloadenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:10 schreef DrNick het volgende:
[..]
Het was de 350 MB versie. De HD versie had er alsnog 40000
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel leukalleen die tweede vind ik niet zo
![]()
Die laatste omg
Maroon 5 vind ik ook leuk
Verder ook wel Keane, Nelly Furtado, The Cab, Gavin DeGraw, Jake Miller![]()
en nog wat. in mn fobo staan meest afgespeelde liederen in iTunes trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je de bovenste wel leuk vind
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:12 schreef Pastapipos het volgende:
[..]modest mouse is zo overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat je de bovenste wel leuk vind
Niet standaard 4K downloadenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
niet standaard HD downloaden
Laatst ook al met een bord toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn moeder komt thuis en ik ben asociaal omdat ik beneden zit want ik heb mijn eigen kamer
EN IK HAD EEN LEEG GLAS NAAST ME STAAN WAAROM ZIT IE NIET IN DE AFWASMASHCINE?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn moeder komt thuis en ik ben asociaal omdat ik beneden zit want ik heb mijn eigen kamer
bussen zijn kutquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Zit in de bus naar het station maar hij is langzaam
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn scherm is 1440 x 900, wat wil je merkenquote:
Razzia's op mijn kamer en dan over alles zeuren en drammen gofferdommequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:14 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Laatst ook al met een bord toch?
Ik gooi 1x per week melkpakken weg uit m'n kamer, en afwas gewoon eind van de dag.
Jepquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat blijkt
En m'n telefoon gaat leeg zojij had een oplader toch?
Ik zit in de bus, tijd genoeg dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:15 schreef nodig het volgende:
[..]
En dan wel tijd maken om dat te FOK!ken
Watquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn scherm is 1440 x 900, wat wil je merken
voor 1500 euro ofzo?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rare moeder heb jijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee hahaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:16 schreef nodig het volgende:
[..]
Ahh zoIk dacht dat je nog moest vertrekken van huis of iets dergelijks
Mijn videokaart kan het niet aanquote:
Geen 4k scherm hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hihihihihihi. Jeugd van tegenwoordigquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
op 15'' is het prima hoorquote:
Ik verzamel ook weleens glazen op mijn kamerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En het stopt daarmee niet. Ze was was aan het opvouwen dus ik heb gisteren neit alles nog even in de was kunnen gooien want ik was er niet. Dus er ligt nog wat op mijn kamer.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En het stopt daarmee niet. Ze was was aan het opvouwen dus ik heb gisteren neit alles nog even in de was kunnen gooien want ik was er niet. Dus er ligt nog wat op mijn kamer.
En nu ben ik een ondankbaar kutkind ''want ik doe het wel allemaal even''
En toen werd ik boos dat ze alleen maar kan zeiken op me en nu ben ik een seksist want ik probeer bazig te doen omdat ze een vrouw is.
Vermoord me. Echt, alsjeblieft. Vermoord me.
ach wees blij dat ze er isquote:
Het stond niet op mijn kamer, ik zat beneden aan de keukentafelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef AldoTheApache het volgende:
alsof glazen op de kamer het ergste is
zeker nooit mijn berg afwas gezien?
Ja dat word een ban DrNick, beetje linkjes plaatsen naar site's waardoor FOK!kers hun pc's crashenquote:
Gaat heel moeilijk, want echt blij dat ik er ben is ze ook niet.quote:
wat ben jij toch een kutjongquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het stond niet op mijn kamer, ik zat beneden aan de keukentafel
Nog ernstiger dan is de vaatwasser heel dichtbij!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het stond niet op mijn kamer, ik zat beneden aan de keukentafel
mijn oma is ook bijna altijd heel irritant en idioot maar ik hou toch van haarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat heel moeilijk, want echt blij dat ik er ben is ze ook niet.
Dat had ik dus ook altijd, gewoon beetje niksen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op dit moment word ik betaald om jullie te vervelen.
En je stopt als we fooi geven?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op dit moment word ik betaald om jullie te vervelen.
Een trap onder d'r hol moet ze krijgen, de luiwammes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je stopt als we fooi geven?
Kan ik niet. Er komt geen positief woord uit haar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn oma is ook bijna altijd heel irritant en idioot maar ik hou toch van haar
selectieve waarneming, ze zal je echt niet haten ook al lijkt dat zoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik niet. Er komt geen positief woord uit haar.
Jeetje... echt... zorg dat je daar weg komt. Je moeder is niet goed snikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En het stopt daarmee niet. Ze was was aan het opvouwen dus ik heb gisteren neit alles nog even in de was kunnen gooien want ik was er niet. Dus er ligt nog wat op mijn kamer.
En nu ben ik een ondankbaar kutkind ''want ik doe het wel allemaal even''
En toen werd ik boos dat ze alleen maar kan zeiken op me en nu ben ik een seksist want ik probeer bazig te doen omdat ze een vrouw is.
Vermoord me. Echt, alsjeblieft. Vermoord me.
Laat dat dan even blijken graag. En ''je hebt een dak en eten'' telt niet. Als het kon had ze me allang uit huis gepleurd en ik was graag gegaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
selectieve waarneming, ze zal je echt niet haten ook al lijkt dat zo
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat word een ban DrNick, beetje linkjes plaatsen naar site's waardoor FOK!kers hun pc's crashen![]()
![]()
Maar op geen 4k monitor ga je ook geen verschil zien lijkt me.
okquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat dat dan even blijken graag. En ''je hebt een dak en eten'' telt niet. Als het kon had ze me allang uit huis gepleurd en ik was graag gegaan
Altijd in die slachtofferrol kruipenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje... echt... zorg dat je daar weg komt. Je moeder is niet goed snik.
Nah nodig heeft 1368x768quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
1080p is prima ja. Vooraleer 4K de standaard wordt zijn we wel even verder.
Oke ik ga al wegquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je stopt als we fooi geven?
join the club, ik had me een hele week niet geschorenquote:
Ik een maand nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
join the club, ik had me een hele week niet geschorenvoelde me vanochtend een kale kip toen ik het afschoor
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik me een maand niet scheer zie ik er zo uit:
[ afbeelding ]
Denk eerder zo:quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als ik me een maand niet scheer zie ik er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik zit te SOG'enquote:
DAAAHAAAAGquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:34 schreef xcachet het volgende:
Haha i can feel te love. Nee Henk gaat nu wel echt even van Fok af. Spreek jullie later vanavond lobbie xoxoxo
lobbyback swag yoloquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:34 schreef xcachet het volgende:
Haha i can feel te love. Nee Henk gaat nu wel echt even van Fok af. Spreek jullie later vanavond lobbie xoxoxo
scharen*quote:
R&Rquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:34 schreef xcachet het volgende:
quote:
ken je dat niet?quote:
Laat de emogifs maar stromen en ga hatenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat de emogifs maar stromen en ga haten
studie-ontwijkend gedragquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat was een maandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:37 schreef Toto69 het volgende:
Heb echt de neiging om zo'n domme fb status neer te zetten, iets van: "rip mijn baard 25-04-2013 - 25-05-2013"
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
inb4 pics van je zusjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
Haha VA, mn zusje vroeg of dat sirius black in je UI was
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
quote:
pics van je zusjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
Pics van je zusje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
Pics van trein.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:40 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh grapje, namen verkeerd gelezen.
VA weet niet wat sog is?
Tevens, trein gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |