ziet er vies uitquote:
van wie?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:33 schreef Ezell het volgende:
Ezell wordt hyper van dr pakketje en van mij
ooooh. hoe dat opeensquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef Ezell het volgende:
ezellze heeft teveel rotzooi in dr tas en sleept van alles mee als ze ergens heen gaat. zelfs een bananentasje.
oh chillquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik had niks anders te doen en reed toch langs utrecht
En ik moet eigenlijk wiskunde maken. Boeie, #yolo.quote:
Achja, jij hebt ook nog niks gedaan voor m&oquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik moet eigenlijk wiskunde maken. Boeie, #yolo.
goed planquote:
Jullie zijn zo stoerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
En ik moet eigenlijk wiskunde maken. Boeie, #yolo.
doeiquote:
''mja mja''?quote:
Ik heb de samenvatting nog niet eens uitgeprint.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Achja, jij hebt ook nog niks gedaan voor m&o
NEE ALSJEBLIEFT NIETquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:50 schreef LittleBrownie het volgende:
dan maar krabs in ondergoed uploaden
wat..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:50 schreef LittleBrownie het volgende:
dan maar krabs in ondergoed uploaden
Welke samenvatting? Stuur doorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb de samenvatting nog niet eens uitgeprint.
Die ik laatst had gepost en niet meer kan vinden.quote:
ik voel me gewoon niet zo goed, weet ook niet echt waarom eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''mja mja''?
Wel aardig, beetje brak, leuk feestje
Die van 70 pagina's?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die ik laatst had gepost en niet meer kan vinden.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wat..
nee ik was niet serieus toen ik zei dat ik je ging blokkeren!
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Komt wel goedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:52 schreef msacras het volgende:
[..]
ik voel me gewoon niet zo goed, weet ook niet echt waarom eigenlijk.![]()
haha klinkt goed, weinig slaap gehad?
Nee. Hij staat geloof ik in het M&O topic.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dacht even dat je die andere foto ging uploaden
wat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dacht even dat je die andere foto ging uploaden
deze?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]dacht even dat je die andere foto ging uploaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wordt homo, dan heb je dat probleem niet meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet echt stoppen met het opkijken van elk mens met een vagijn en hartslag godverdomme
Sowieso vrouwen op een voetstuk zettenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet echt stoppen met het opkijken van elk mens met een vagijn en hartslag godverdomme
Hoe sterk?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt wel goed
Ik heb er in mijn eentje 2 joints doorgesmokedEn van 4 tot 12 slapen is niet echt weinig
Dan komen we weer terug op de onpraktische pener in de anusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wordt homo, dan heb je dat probleem niet meer.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:57 schreef LittleBrownie het volgende:
GLOEIENDE PARELS, VUUR OP HET ACHTERDEK!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt. Tot zo.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
* Toto69 trapt Rezania zijn wiskundeboeken in.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Joh ik wil gewoon weer een keer knuffelenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen op een voetstuk zetten
quote:
EUGENE OMGquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
GLOEIENDE PARELS, VUUR OP HET ACHTERDEK!
Genoeg homo's die nooit anale seks hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan komen we weer terug op de onpraktische pener in de anus
Gewoon onthouden: vrouwen<jijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh ik wil gewoon weer een keer knuffelen
Ga naar een pillenfeestje, dan lukt dat wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh ik wil gewoon weer een keer knuffelen
was voorgedraaid, kan ik zelf nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:58 schreef msacras het volgende:
[..]
Hoe sterk?mwah valt best mee toch? toch nog wel 8 uur. ik heb vannacht iets van 5 uur geslapen
Geen feestje, gewoon ff uit geweest want moest om 8 uur werken vanochtend. Was gezellig ja.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
was voorgedraaid, kan ik zelf nietDus denk gemiddeld
En ja het is ook prima te doen, ook leuk feestje gehad?
Ik emogif mezelf al hoef jij niet ook te doen kusquote:
dat stond eerst in m'n ondertitel en sigquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik emogif mezelf al hoef jij niet ook te doen kus
Ja eh ik weet het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Genoeg homo's die nooit anale seks hebben.
Niemand om mee naar toe te gaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ga naar een pillenfeestje, dan lukt dat wel.
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat stond eerst in m'n ondertitel en sig
mensen in de 40+ SC snapte het niet toen ik daar langsging
iets met zwijnen die op het achterdek geroosterd werden, en parels voor de zwijnen dachten ze
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dat stond eerst in m'n ondertitel en sig
mensen in de 40+ SC snapte het niet toen ik daar langsging
iets met zwijnen die op het achterdek geroosterd werden, en parels voor de zwijnen dachten ze
ZOek eens op voor mijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee. Hij staat geloof ik in het M&O topic.
volgens de engelse wiki was ie zelfs 70 ofzo, maar dat vind ik niet overeenkomen met de tekenfilmquote:
Eugene Harold Krabs (b. November 30, 1942, age 70quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:02 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
volgens de engelse wiki was ie zelfs 70 ofzo, maar dat vind ik niet overeenkomen met de tekenfilm
iew pedo in jng :Squote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Eugene Harold Krabs (b. November 30, 1942, age 70
neequote:
Die ken ik nietquote:
Nopequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
lijkt op die foto van die fotograaf weet je wel
eerder 12 of zo:Squote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
![]()
maar krabs in de tekenfilm vind ik er dus ook niet als 70 uitzien, raar toch
SPOILER: HEEL ERG NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van krabs gelekt[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk dat dit wel het topic is op fok met de meeste liefde enzo. For real.
Ja, toch!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Soms niet hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Crack.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef Crack_ het volgende:
nee nepquote:
Oh, maar ik denk dat dit ook wel een topic is dat je soms zo schijt ziek wordt van die liefde en altijd maar kusjes dat je soms denkt FUCK OFF GODVERDOMME KUTJES.quote:
FUCK OFF GODVERDOMME KUTJES!!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef LittleBrownie het volgende:
betekent dat vochtig? bad hair day wel jaSPOILER: HEEL ERG NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van krabs gelekt
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
sof, ik heb die tosti gegeten, stuur wel ff pics
Oh eindelijkquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
sof, ik heb die tosti gegeten, stuur wel ff pics
Dan kan ik niet worden geëlektrocuteerd, mooi.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:09 schreef LittleBrownie het volgende:
SPOILER: HEEL ERG NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto's van krabs gelekt[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
had ara het over en ik ben al akkoordquote:
ja voor jou lekker dichtbijquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
had ara het over en ik ben al akkoord
Ja, soms welquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik denk dat dit ook wel een topic is dat je soms zo schijt ziek wordt van die liefde en altijd maar kusjes dat je soms denkt FUCK OFF GODVERDOMME KUTJES.
[..]
FUCK OFF GODVERDOMME KUTJES!!
Ho, ben je bitch niet.quote:
het is een konijn :Squote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
betekent dat vochtig? bad hair day wel ja
:Squote:
ja of dat het zo'n lief dagboek topic wordt en dat je denkt 'huh waar ben ik, wat is dit, welke dag is het :S'quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik denk dat dit ook wel een topic is dat je soms zo schijt ziek wordt van die liefde en altijd maar kusjes dat je soms denkt FUCK OFF GODVERDOMME KUTJES.
[..]
Ik leg je met je bek op de stoeprandquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ho, ben je bitch niet.Met je neppe pattas.
Dan niet, zeiksnol.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Ik vind lief dagboek topics opzich wel oké als het maar niet hele tijd gejank is van dit en zus en bhoeohe leven zo zwaar en kut dit dat regen BOEHOEOE.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja of dat het zo'n lief dagboek topic wordt en dat je denkt 'huh waar ben ik, wat is dit, welke dag is het :S'
Ja het is altijd wel ver weg voor iedereen en alles en nu zou ik geluk hebben.quote:
Gelijk pijn in mijn bek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik leg je met je bek op de stoeprand
Gevaarlijk om te zeggen wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:14 schreef Etsu het volgende:
In bus met Ezell, dit is de leukste meet tot nu toe
Preciesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja het is altijd wel ver weg voor iedereen en alles en nu zou ik geluk hebben.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind lief dagboek topics opzich wel oké als het maar niet hele tijd gejank is van dit en zus en bhoeohe leven zo zwaar en kut dit dat regen BOEHOEOE.
Ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Klb is eigenlijk onz. Al dat gezeik daar is beetje trolleriger. En onz is gewoon.. nothing reallyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ja maar dat is ongeveer heel KLB
Ik ook hoorquote:
grapjuh.quote:
Ik ben al geslaagdquote:
mensen die klagen over hun liefdes/sexlevenquote:
KRABS SPANKT ME ALTIJDquote:
Ben al weg, wil je ook niet meeten zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mensen die klagen over hun liefdes/sexleven
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb helemaal geen liefdesleven
Moet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
oh kut ik moest albums van tchock luisteren
jawelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben al weg, wil je ook niet meeten zeker
quote:
ik ben 17quote:
dinsdag 4 juni?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jawel
[..]IK VIND HET NIET LEUK
tchock is echt een casual hij luistert naar nervadaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
oh kut ik moest albums van tchock luisteren
18quote:
niet doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
KUT KRABS, IK SLA HEM WEL VOOR JE IN ELKAAR
quote:
uhhhhhhhhhhh okequote:
quote:
vooruitquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zeker weten, ik heb net mijn boksbeugel gepakt
ik kan welquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:20 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik ben 16 maar ik denk niet dat wij dat allemaal zijn
quote:
quote:
Ahquote:
Ik ook nietquote:
ik drink nu uit het blikjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah. Nog best dicht in de buurt allemaal.
En rot op Brownie, zal je straks een spanken anders miauw.
En 21.
Ik ga je wel gewoon old school trojannen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
dan mag jij tosti's voor me maken als ik gewond ben![]()
aangenaamquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ah. Nog best dicht in de buurt allemaal.
En rot op Brownie, zal je straks een spanken anders miauw.
En 21.
omg pizza is er weerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga je wel gewoon old school trojannen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je wil het echt wel, je vraagt er indirect zelfs om zeg
leuk dat je er weer bent hoor pizzaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ga je wel gewoon old school trojannen.
YESquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jahet was gister leuk, dus ik dacht ik kom weer
hijs lievquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
het zusje van de kitten van etsu
[ afbeelding ]
ziet er echt dom uit wheeh
Dankjequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
leuk dat je er weer bent hoor pizza![]()
doe je ook mee met jng filmclub ?
Samen op dansles dan maar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het lijkt me soms super tof als je gweoon echt kan dansen. En dan bedoel ik niet dansen zoals in de club ofzo maar salsa ofzo
.
HOERAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
YES![]()
hoe lang moet je nog naar school?
hoiquote:
Die van etsu kijkt ten minste normaalquote:
nou en, lievquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Die van etsu kijkt ten minste normaal
*is jaloers*quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:27 schreef Etsu het volgende:
Ik heb een eerste klas kaartje van Ezell gekregen voor morgen, wees jaloers grgr
Ik zit niet op school remember. maar ik hoop dat ik 1 augustus tot 19 augustus vrij hebquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
het zusje van de kitten van etsu
[ afbeelding ]
ziet er echt dom uit wheeh
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:27 schreef LittleBrownie het volgende:
Another Chance, a song by Roger Sanchez on Spotify.
O shit is ook zo, sorryquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zit niet op school remember. maar ik hoop dat ik 1 augustus tot 19 augustus vrij heb
Nicequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef LittleBrownie het volgende:
JNG / [JNG!filmclub] The Silence of The Lambs
ja ik ben er ook!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef supersof het volgende:
Jaa vanavond tcik moet nachtje computer werk doen dus ik ben er
Geeft niks johquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O shit is ook zo, sorry![]()
En dat is niet heel lang
Hey jij.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef xcachet het volgende:
Werken en op fok tegelijk. Ik voel een verslaving aankomen
Gezelligheid, I'm inquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:28 schreef supersof het volgende:
Jaa vanavond tcik moet nachtje computer werk doen dus ik ben er
Join the clubquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef xcachet het volgende:
DOE HET NIET. Ik heb school en FOK! geprobeert en nu ben ik gestopt met de opleidingquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef xcachet het volgende:
wazzup.quote:
MAAR 3 WEKEN VAKANTIE WAT IS DAT VOOR SLAAFS IETSquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Geeft niks joh
Ja, heb ik mei al een week gebruikt, weekje Spanje
Dus nog twee weken over.
12-jarige met baardquote:
Wat jij leuk vindquote:
Goed!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat jij leuk vind
Spijkerbroek met shirtje vind ik goed, maar een rokje/jurkje mag natuurlijk ook
Is best normaal als je werkt tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
MAAR 3 WEKEN VAKANTIE WAT IS DAT VOOR SLAAFS IETS
35 pagina's lerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
Zal ik er anders gewoon op gokken dat ik een zes kan halen? Heb geen zin om 70 pagina's te leren van een vak wat ik nooit meer ga gebruiken.
Spijkerbroek en overhemd natuurlijkquote:
quote:
70 maar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
Zal ik er anders gewoon op gokken dat ik een zes kan halen? Heb geen zin om 70 pagina's te leren van een vak wat ik nooit meer ga gebruiken.
told youquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef Rezania het volgende:
Oh, Jordy, het was toch die ene van 70 pagina's.
http://www.collegenet.nl/(...)_mo_havovwo_2008.pdf
Alles in je GR.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
Mooizo, daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Spijkerbroek en overhemd natuurlijkMoet er natuurlijk wel presenteerbaar uitzien
![]()
70 is misschien niet veel voor kennis die je nog vaak gaat toepassen, maar wel voor kennis die je nog maar één keer gaat toepassen en gelijk weer vergeet.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooizo, daar hou ik wel van![]()
Mannen met overhemden
hahaha neequote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef Pastapipos het volgende:
Sofffff
Wat voor muziek luister jij eigenlijk?
Ik vind je wel een paramore type
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zeg maar als je meer wilt![]()
wat luister jij dan?Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |