Ik vind lief dagboek topics opzich wel oké als het maar niet hele tijd gejank is van dit en zus en bhoeohe leven zo zwaar en kut dit dat regen BOEHOEOE.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja of dat het zo'n lief dagboek topic wordt en dat je denkt 'huh waar ben ik, wat is dit, welke dag is het :S'
Ja het is altijd wel ver weg voor iedereen en alles en nu zou ik geluk hebben.quote:
Gelijk pijn in mijn bek.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik leg je met je bek op de stoeprand
Gevaarlijk om te zeggen wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:14 schreef Etsu het volgende:
In bus met Ezell, dit is de leukste meet tot nu toe
Preciesquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja het is altijd wel ver weg voor iedereen en alles en nu zou ik geluk hebben.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind lief dagboek topics opzich wel oké als het maar niet hele tijd gejank is van dit en zus en bhoeohe leven zo zwaar en kut dit dat regen BOEHOEOE.
Ik vind het wel leukquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik denk dat dit ook wel een topic is dat je soms zo schijt ziek wordt van die liefde en altijd maar kusjes dat je soms denkt FUCK OFF GODVERDOMME KUTJES.
[..]
FUCK OFF GODVERDOMME KUTJES!!
Klb is eigenlijk onz. Al dat gezeik daar is beetje trolleriger. En onz is gewoon.. nothing reallyquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:15 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ja maar dat is ongeveer heel KLB
Ik ook hoorquote:
grapjuh.quote:
Ik ben al geslaagdquote:
mensen die klagen over hun liefdes/sexlevenquote:
KRABS SPANKT ME ALTIJDquote:
Ben al weg, wil je ook niet meeten zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:17 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
mensen die klagen over hun liefdes/sexleven
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb helemaal geen liefdesleven
Moet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
oh kut ik moest albums van tchock luisteren
jawelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben al weg, wil je ook niet meeten zeker
quote:
ik ben 17quote:
dinsdag 4 juni?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:19 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
jawel
[..]IK VIND HET NIET LEUK
tchock is echt een casual hij luistert naar nervadaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:18 schreef LittleBrownie het volgende:
oh kut ik moest albums van tchock luisteren
18quote:
niet doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
KUT KRABS, IK SLA HEM WEL VOOR JE IN ELKAAR
quote:
uhhhhhhhhhhh okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |