12-jarige met baardquote:
Wat jij leuk vindquote:
Goed!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat jij leuk vind
Spijkerbroek met shirtje vind ik goed, maar een rokje/jurkje mag natuurlijk ook
Is best normaal als je werkt tochquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
MAAR 3 WEKEN VAKANTIE WAT IS DAT VOOR SLAAFS IETS
35 pagina's lerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
Zal ik er anders gewoon op gokken dat ik een zes kan halen? Heb geen zin om 70 pagina's te leren van een vak wat ik nooit meer ga gebruiken.
Spijkerbroek en overhemd natuurlijkquote:
quote:
70 maar?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
Zal ik er anders gewoon op gokken dat ik een zes kan halen? Heb geen zin om 70 pagina's te leren van een vak wat ik nooit meer ga gebruiken.
told youquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:30 schreef Rezania het volgende:
Oh, Jordy, het was toch die ene van 70 pagina's.
http://www.collegenet.nl/(...)_mo_havovwo_2008.pdf
Alles in je GR.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
Mooizo, daar hou ik wel vanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Spijkerbroek en overhemd natuurlijkMoet er natuurlijk wel presenteerbaar uitzien
![]()
70 is misschien niet veel voor kennis die je nog vaak gaat toepassen, maar wel voor kennis die je nog maar één keer gaat toepassen en gelijk weer vergeet.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:33 schreef msacras het volgende:
[..]
Mooizo, daar hou ik wel van![]()
Mannen met overhemden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |