sowieso mijn skills niet dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:47 schreef xcachet het volgende:
Ik ga niet meer met m'n mobiel op sc. Dit ding kan jullie snelheid en skils niet hendelen.
Een andere dag in de zomer doen zodat we een hele dag uit kunnen trekken?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
VA, help me eens effe.
op 7 juni is mn HW he, en ik nodig FOK!kers en mn eigen vrienden uit.
Maar heel veel van mn vrienden kunnen niet en komt een ander datum in de zomervakantie uit.
ik heb 2 keuzes: het bij FOK! houden of zo laten en komen wie er willen komen en dat het dan saai wordt.
what to do?
nee gewoon tcquote:
Ik ben VA niet maar je post het in de sc dus ik vind dat anderen dan ook wel mogen reagerenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
VA, help me eens effe.
op 7 juni is mn HW he, en ik nodig FOK!kers en mn eigen vrienden uit.
Maar heel veel van mn vrienden kunnen niet en komt een ander datum in de zomervakantie uit.
ik heb 2 keuzes: het bij FOK! houden of zo laten en komen wie er willen komen en dat het dan saai wordt.
what to do?
dat wil ik niet, want ik heb al speciaal vrij gevraagd voor zaterdag, en ara ook volgens mij, en jij natuurlijk. dus vind het doodzonde.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een andere dag in de zomer doen zodat we een hele dag uit kunnen trekken?
21.34quote:
Mijn uren zijn verplaatstquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat wil ik niet, want ik heb al speciaal vrij gevraagd voor zaterdag, en ara ook volgens mij, en jij natuurlijk. dus vind het doodzonde.kan nu gewoon FOK! doen en de rest komt dan later.
Viiiiiiiiiiisquote:
als je depressief bent jaquote:
hoezo, leuke melodie tochquote:
Jep.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn uren zijn verplaatstMaarja. Maar als dat betekent dat je een goede slaapplaats voor me hebt dan FOK!-only doen? Voel ik mezelf als autist ook wat makkelijker bij
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, leuke melodie toch
ik heb nog niet naar de tekst geluisterd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |