Jep.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn uren zijn verplaatstMaarja. Maar als dat betekent dat je een goede slaapplaats voor me hebt dan FOK!-only doen? Voel ik mezelf als autist ook wat makkelijker bij
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, leuke melodie toch
ik heb nog niet naar de tekst geluisterd
Wat nou, mooi toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga liever reageren op mijn WhatsApp-berichtjes ipv mij belachelijk te maken, kutkind.
quote:
Nee.quote:
Geldt ook voor jou.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
VA, help me eens effe.
op 7 juni is mn HW he, en ik nodig FOK!kers en mn eigen vrienden uit.
Maar heel veel van mn vrienden kunnen niet en komt een ander datum in de zomervakantie uit.
ik heb 2 keuzes: het bij FOK! houden of zo laten en komen wie er willen komen en dat het dan saai wordt.
what to do?
hooi. haai. vis.quote:
Nee ik geef jullie wel wat privacyquote:
Nee want ik kon in dat vorige topic niet eens meer op je berichtje reageren. Maar wilde ff zeggen; F1 ftw!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sofffffffff
Paar van mn favoriete nummers, maar luister verder ook oude gabbermuziek zoals 3 steps ahead () maar ook maroon 5, jose gonzalez, ghostwriter, Santana etc Nieuwe album van linkin park vind ik bijvoorbeeld ook wel tof, hoe erg dat ook tegen het oude van hun ingaat
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
ik ben ook in Rotterdam, ik woon in Rotterdamquote:
Je mag ook gezellig meedoen hoorquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee want ik kon in dat vorige topic niet eens meer op je berichtje reageren. Maar wilde ff zeggen; F1 ftw!
ik bied 5 euroquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef DrNick het volgende:
V&A / [TK] Apple iPod Touch 4g 64GB en Universal Dock+Remote+oplader
</spam>
Verkocht!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:59 schreef Pastapipos het volgende:
the beatles is eecht mijn favoriete bandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sofffffffff
Paar van mn favoriete nummers, maar luister verder ook oude gabbermuziek zoals 3 steps ahead () maar ook maroon 5, jose gonzalez, ghostwriter, Santana etc Nieuwe album van linkin park vind ik bijvoorbeeld ook wel tof, hoe erg dat ook tegen het oude van hun ingaat
4,50 gebodenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef DrNick het volgende:
</spam>
Openingsbod van ¤5 van nodig!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:58 schreef DrNick het volgende:
</spam>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |