Het stond niet op mijn kamer, ik zat beneden aan de keukentafelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef AldoTheApache het volgende:
alsof glazen op de kamer het ergste is
zeker nooit mijn berg afwas gezien?
Ja dat word een ban DrNick, beetje linkjes plaatsen naar site's waardoor FOK!kers hun pc's crashenquote:
Gaat heel moeilijk, want echt blij dat ik er ben is ze ook niet.quote:
wat ben jij toch een kutjongquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het stond niet op mijn kamer, ik zat beneden aan de keukentafel
Nog ernstiger dan is de vaatwasser heel dichtbij!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het stond niet op mijn kamer, ik zat beneden aan de keukentafel
mijn oma is ook bijna altijd heel irritant en idioot maar ik hou toch van haarquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gaat heel moeilijk, want echt blij dat ik er ben is ze ook niet.
Dat had ik dus ook altijd, gewoon beetje niksen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op dit moment word ik betaald om jullie te vervelen.
En je stopt als we fooi geven?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Op dit moment word ik betaald om jullie te vervelen.
Een trap onder d'r hol moet ze krijgen, de luiwammes.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je stopt als we fooi geven?
Kan ik niet. Er komt geen positief woord uit haar.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn oma is ook bijna altijd heel irritant en idioot maar ik hou toch van haar
selectieve waarneming, ze zal je echt niet haten ook al lijkt dat zoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik niet. Er komt geen positief woord uit haar.
Jeetje... echt... zorg dat je daar weg komt. Je moeder is niet goed snikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En het stopt daarmee niet. Ze was was aan het opvouwen dus ik heb gisteren neit alles nog even in de was kunnen gooien want ik was er niet. Dus er ligt nog wat op mijn kamer.
En nu ben ik een ondankbaar kutkind ''want ik doe het wel allemaal even''
En toen werd ik boos dat ze alleen maar kan zeiken op me en nu ben ik een seksist want ik probeer bazig te doen omdat ze een vrouw is.
Vermoord me. Echt, alsjeblieft. Vermoord me.
Laat dat dan even blijken graag. En ''je hebt een dak en eten'' telt niet. Als het kon had ze me allang uit huis gepleurd en ik was graag gegaanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
selectieve waarneming, ze zal je echt niet haten ook al lijkt dat zo
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja dat word een ban DrNick, beetje linkjes plaatsen naar site's waardoor FOK!kers hun pc's crashen![]()
![]()
Maar op geen 4k monitor ga je ook geen verschil zien lijkt me.
okquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laat dat dan even blijken graag. En ''je hebt een dak en eten'' telt niet. Als het kon had ze me allang uit huis gepleurd en ik was graag gegaan
Altijd in die slachtofferrol kruipenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jeetje... echt... zorg dat je daar weg komt. Je moeder is niet goed snik.
Nah nodig heeft 1368x768quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:27 schreef DrNick het volgende:
[..]
1080p is prima ja. Vooraleer 4K de standaard wordt zijn we wel even verder.
Oke ik ga al wegquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En je stopt als we fooi geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |