Alleen in m'n konthaar, dat is vaak een beetje droog.quote:
Dat is een spoenkelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen in m'n konthaar, dat is vaak een beetje droog.
Euw... Wist ik nietquote:
Finale Champions Leaguequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Euw... Wist ik niet![]()
Ik ben even de perfecte huisvrouw aan het uithangen enzulks
Duits voetbal zelfsquote:
Joh, dat ken ik allemaal niet... Ik weet het verschil nog niet tussen de Jupiler League en de Amstel Gold Racequote:
dat is ook in principe hetzelfdequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, dat ken ik allemaal niet... Ik weet het verschil nog niet tussen de Jupiler League en de Amstel Gold Race
Jupiler is wielrennen en AGR is schaatsenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, dat ken ik allemaal niet... Ik weet het verschil nog niet tussen de Jupiler League en de Amstel Gold Race
quote:
Ah, jullie zijn het met elkaar eens ook! Lekker gemakkelijk...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jupiler is wielrennen en AGR is schaatsen![]()
Rubber liegt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ah, jullie zijn het met elkaar eens ook! Lekker gemakkelijk...
liegen is een groot woordquote:
Lijkt me stug, daarop heb ik hem nog nooit betraptquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me stug, daarop heb ik hem nog nooit betrapt
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me stug, daarop heb ik hem nog nooit betrapt
niet voor allesquote:
die heb ik gewoon in de bios gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja voetbal.
Boeiend.
Net met mijn lief naar Finding Nemo gekeken
Awhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja voetbal.
Boeiend.
Wat romantisch!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja voetbal.
Boeiend.
maak jij het niet te wild op je zaterdagavond muis?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs ik heb voetbal gekeken aangezien we de Law &Order afleveringen al gezien hadden.
quote:
twitter:rubbereend twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 23:28:17Tijd voor AC DC bier. Met de slogan " german beer, australian hardrock". http://t.co/DzvznsbqJP reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:rubbereend twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 23:28:17Tijd voor AC DC bier. Met de slogan " german beer, australian hardrock". http://t.co/DzvznsbqJP reageer retweet
Of een technicus die snel iets instartte?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef hole1988 het volgende:
de noodband begint blijkbaar tegenwoordig met fake blood.
Fake Bloodquote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef hole1988 het volgende:
de noodband begint blijkbaar tegenwoordig met fake blood.
Héél erg vroeger helaas, ik vind er weinig meer aanquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Héél erg vroeger helaas, ik vind er weinig meer aan
Nu nog?quote:
Ik begin net ja!quote:
quote:
Waarom ga je Italiaans leren trouwens?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://nl.wikibooks.org/wiki/Italiaans/Les01
Ik heb nog 2 en halve maand om het te leren!
Omdat ik naar een paar italiaanse vrienden ga in augustus, is toch leuk als ik wat kan pratenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom ga je Italiaans leren trouwens?
Tof!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ik naar een paar italiaanse vrienden ga in augustus, is toch leuk als ik wat kan pratenEn gewoon omdat ik me verveel. Maar als ik klaar ben over een tijdje ga ik mijn frans eens bijspijkeren...
quote:
Mijn Engels is goed en mijn Duits nietquote:Op zondag 26 mei 2013 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof!
Ik houd het wel bij Duits en Engels voorlopig.
also also alsoquote:Op zondag 26 mei 2013 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof!
Ik houd het wel bij Duits en Engels voorlopig.
Bij Duits kan je het anders nog altijd HEEL HARD SCHREEUWEN net zoals Ekdom dat doetquote:Op zondag 26 mei 2013 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn Engels is goed en mijn Duits nietDan spreek ik een zin en dan weet ik weer een woord niet.. zo irritant
Kwestie van een Duits woordenboek doorlezen
Ganz genauquote:
Ja, aber dann muss ich die Wörter wissenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij Duits kan je het anders nog altijd HEEL HARD SCHREEUWEN net zoals Ekdom dat doet
Das macht kein Flaus aus Herr Dagoduck.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, aber dann muss ich die Wörter wissen
Ci vendiamo!quote:
Showoffquote:
Weet je wat wel grappig is, ze hebben in het Italiaans geen persoonlijk voornaamwoordquote:
Zeg; nu heb ik afgeleerd "tot zo *giechel*" te doen omdat je niet meer terugkeerde na je laatste post...quote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat wel grappig is, ze hebben in het Italiaans geen persoonlijk voornaamwoord
Dus als ze zeggen 'Ik heb één brood' zeggen ze niet 'io ho un pane' maar 'ho un pane'
Want 'jij hebt één brood' is 'hai un pane' dus... wel kut dat ik al die vormen dan moet gaan leren
Arrivederciquote:Op zondag 26 mei 2013 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg; nu heb ik afgeleerd "tot zo *giechel*" te doen omdat je niet meer terugkeerde na je laatste post...
Waar begin je aanquote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat wel grappig is, ze hebben in het Italiaans geen persoonlijk voornaamwoord
Dus als ze zeggen 'Ik heb één brood' zeggen ze niet 'io ho un pane' maar 'ho un pane'
Want 'jij hebt één brood' is 'hai un pane' dus... wel kut dat ik al die vormen dan moet gaan leren
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
weetej pin1o12 kwort egt helemlaa blji fan die nwe plega omdat t zoown lkkr leidjen is... beste lietje wta ooit gemakst is..
quote:Op zondag 26 mei 2013 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
weetej pin1o12 kwort egt helemlaa blji fan die nwe plega omdat t zoown lkkr leidjen is... beste lietje wta ooit gemakst is..
Ik vond ook dat het op Justin Timberlake.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef rubbereend het volgende:
da's pech hebben, radio aanzetten en Justin Timberlake horen
Na-liggen op bed met ondersteuning van Moby was anders welquote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef rubbereend het volgende:
da's pech hebben, radio aanzetten en Justin Timberlake horen
na-liggen?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Na-liggen op bed met ondersteuning van Moby was anders wel
Nog even lekker blijven liggen, lummelen, datquote:
nice!!!quote:Op zondag 26 mei 2013 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag
net voor het eerst in mijn leven 31minuten aan 1 stuk hardgelopen. props voor meselluf!
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog even lekker blijven liggen, lummelen, dat
wowquote:Op zondag 26 mei 2013 12:15 schreef 3rdRock het volgende:
goedemiddag
net voor het eerst in mijn leven 31minuten aan 1 stuk hardgelopen. props voor meselluf!
hell no, van die cheapass sportdrank.quote:
hoeveel kilometer is die?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hell no, van die cheapass sportdrank.
volgende week moet ik er nog 800m aan plakken en dan kan ik LoopLeeuwarden in 1x uitlopen....en dat moet lukken want ik had nog wel wat over
ik ben nu aan het einde van week 8. had eigenlijk 10min en dan 20min moeten lopen, maar ik dacht: welnee, dat doen we aan 1 stuk! Hiervoor nog nooit langer dan 15min aan 1 stuk gelopen en dat was afgelopen dinsdag....quote:Op zondag 26 mei 2013 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wowik zit nog midden in zo'n opbouw programma
5km, net 4,2km gelopen in 31minuten. die 800m lukt me nog wel. liep gemiddeld ong 8km/u. nee, snel is het niet, maar 10wk geleden vond ik 3min al veelquote:
Ik vind dat snel zat voor 5 kilometer.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
5km, net 4,2km gelopen in 31minuten. die 800m lukt me nog wel. liep gemiddeld ong 8km/u. nee, snel is het niet, maar 10wk geleden vond ik 3min al veel
ik ook hoorquote:Op zondag 26 mei 2013 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind dat snel zat voor 5 kilometer.
deze quote voor ik het nageslacht van Wolfrolf en Bladharkquote:Op zondag 26 mei 2013 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
ik moet in september eraan geloven voor 5 kilometer. Maar ik ga echt niet doortrainen voor meer afstand daarna. Ik vind het verschrikkelijk dat lopen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook hoorheb eigenlijk het trainen iets te lang uitgesteld. vond het begin maart nog te koud. later heb ik nog bij 3graden gelopen....joggingbroek, tshirt en sweater aan is voor mij genoeg. deze week nog 1 of 2x lopen. ik loop of dinsdag en donderdag kort of woensdag nog ff een 30minuten.
volgende week rond deze tijd zit de 1e 5km van mijn leven erop.....en dan doortrainen en misschien loop ik volgend jaar wel de 10. wil iig wel blijven lopen en niet zoals vorig jaar na een week of 8 weer stoppen
'Moet'?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet in september eraan geloven voor 5 kilometer. Maar ik ga echt niet doortrainen voor meer afstand daarna. Ik vind het verschrikkelijk dat lopen.
nja, ik vind het wel lekker eigenlijk. ff hoofd leegmaken en wat stukjes van de stad zien waar ik nooit eerder ben geweestquote:Op zondag 26 mei 2013 12:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet in september eraan geloven voor 5 kilometer. Maar ik ga echt niet doortrainen voor meer afstand daarna. Ik vind het verschrikkelijk dat lopen.
die kan ik wel in een uur als ik gewoon wandelquote:
ja, anders krijgt eendje de natte beri beriquote:
ja, ik heb met stomme hoofd aan de bar beloofd hem ook mee te lopen.... dus dan hou ik me er ook maar aan.quote:
ik kende elk hoekje van mn dorp al welquote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik vind het wel lekker eigenlijk. ff hoofd leegmaken en wat stukjes van de stad zien waar ik nooit eerder ben geweest
Whehequote:Op zondag 26 mei 2013 12:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, ik heb met stomme hoofd aan de bar beloofd hem ook mee te lopen.... dus dan hou ik me er ook maar aan.
dankjequote:Op zondag 26 mei 2013 12:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
deze quote voor ik het nageslacht van Wolfrolf en Bladhark
voordeel van in het centrum van een redelijke stad wonen. ik kan alle kanten op. heb dit jaar 24keer gelopen en geen enkele keer exact hetzelfde rondje volgens mij. Kan nu ook aardig inschatten hoe ver ik al heb gelopen en hoe ver ik nog moet. langzaamaan het rondje uitbreiden of als ik te dicht bij huis ben een keer links ipv rechts om er zo nog een stukje aante plakkenquote:Op zondag 26 mei 2013 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik kende elk hoekje van mn dorp al wel. Mijn schoonbroer die vaak meeloopt ontdekt zo wel steeds een nieuw stukje dorp
quote:
+1. jammer dat ik geen Hans heet en mijn ouders al 35 jaar niet verhuisd zijn. anders werd ik misschien zo wel gebeld...quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1. jammer dat ik geen Hans heet en mijn ouders al 35 jaar niet verhuisd zijn. anders werd ik misschien zo wel gebeld...
ik ben knapperquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
op mn werk kan niet....
hoezo?
ik heb geen collega's.
droogkloot![]()
ow maar dat gaat hier ook prima, rondje via de dijk of via de polder zijn altijd flexibel aan te passen.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
voordeel van in het centrum van een redelijke stad wonen. ik kan alle kanten op. heb dit jaar 24keer gelopen en geen enkele keer exact hetzelfde rondje volgens mij. Kan nu ook aardig inschatten hoe ver ik al heb gelopen en hoe ver ik nog moet. langzaamaan het rondje uitbreiden of als ik te dicht bij huis ben een keer links ipv rechts om er zo nog een stukje aante plakken
ah, dat scheelt weerquote:Op zondag 26 mei 2013 12:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ow maar dat gaat hier ook prima, rondje via de dijk of via de polder zijn altijd flexibel aan te passen.
dat lijkt me echt verschrikkelijk, ik loop wel bewust elke keer een ander rondjequote:Op zondag 26 mei 2013 12:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat scheelt weer
ik ken ook iemand die woont in een gehucht en de 1e zijstraat is pas 1km verderop. ja, dat zorgt niet echt voor afwisseling
Bellen ze dat bedrijf op.quote:Op zondag 26 mei 2013 12:57 schreef 3rdRock het volgende:
maar wat als je nou wil flirten met iemand waarvan je de naam niet weet? je weet bijv alleen maar waar ze werkt.....
Nou ja!quote:
owja. das wel logisch jaquote:
sorryquote:
Die vind ik het minst, hou niet zo van stratencircuitsquote:
Ik moet nog lunchen. Croissantje en verse jus graagquote:
jij bent raar! Monaco is de mooiste F1-GP. iig wel in de tijd dat ik nog keekquote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vind ik het minst, hou niet zo van stratencircuits
is een bapao kipsate en een glas milknfruit mango ook goeD?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:01 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik moet nog lunchen. Croissantje en verse jus graag
Hartstikke raar, ik zit niet voor niets al 7 weken thuisquote:Op zondag 26 mei 2013 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent raar! Monaco is de mooiste F1-GP. iig wel in de tijd dat ik nog keek
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is een bapao kipsate en een glas milknfruit mango ook goeD?
kan ik me ook weer iets bij voorstellen....ach, ieder zn smaakquote:Op zondag 26 mei 2013 13:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Hartstikke raar, ik zit niet voor niets al 7 weken thuis
En ik vind van niet, er zit veel te weinig spanning in. Weinig inhaalkansen en zo.
geef je adres maar, stuur ik het op. de bapao gaat in een thermosbak, blijft ie lekker warmquote:Op zondag 26 mei 2013 13:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Doe ik het ook voor. Zolang ik niet op hoef te staan vandaag vind ik het allang prima
quote:
Dat levert zomaar één van de meest bizarre races ooit op. Zoals waar ik gisteren een stuk over schreef: [F1 Historie] Monaco 1996, maar drie haalden de finishquote:Op zondag 26 mei 2013 13:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Die vind ik het minst, hou niet zo van stratencircuits
ik vond het vrij schokkendquote:
en Olivier Panis in een Ligier won. mooie race was datquote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]is het nog ergens te kijken?
[..]
Dat levert zomaar één van de meest bizarre races ooit op. Zoals waar ik gisteren een stuk over schreef: [F1 Historie] Monaco 1996, maar drie haalden de finish
Rotterdamquote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kan ik me ook weer iets bij voorstellen....ach, ieder zn smaak
[..]
geef je adres maar, stuur ik het op. de bapao gaat in een thermosbak, blijft ie lekker warm![]()
wel beter dan die spa-rood grapquote:
ik heb weer iets om te vertellen op mn werk. Giraf-en-toe vonden ze ook al te slecht!quote:
Op RTL Duitslandquote:
also also also dass habbe ich nichtquote:
Wat heb ik gemist?quote:
ik zet Chatgirl Rotjeknor op de doos en dan komt het vast aan. als het niet aankomt.....jammerjoh!quote:Op zondag 26 mei 2013 13:06 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
RotterdamTegen de tijd dat ie hier is kan je er iemands hoofd mee inslaan denk ik
in rusland heeft huisbaas sloten vervangen ivm huurachterstadn. maar de hamster is nog binnen! eigenaresse is naar de rechter gestapt...quote:
Kan ik me zo niet herinneren, waarschijnlijk zat ik toen in de verplicht meekijkenfasequote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef rubbereend het volgende:
Dat levert zomaar één van de meest bizarre races ooit op. Zoals waar ik gisteren een stuk over schreef: [F1 Historie] Monaco 1996, maar drie haalden de finish
het meest bruisende van mijn avond was de Spa Rood...quote:
quote:
RTL Duitsland zend het live uit en anders een illegaal streampje op het internetquote:Op zondag 26 mei 2013 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]is het nog ergens te kijken?
[..]
Ik zie het wel verschijnen danquote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zet Chatgirl Rotjeknor op de doos en dan komt het vast aan. als het niet aankomt.....jammerjoh!
Maar da's keizielig voor die hamsterquote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/510(...)mster-in-moskou.html
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het meest bruisende van mijn avond was de Spa Rood...
dan mis je wel het ballenbadquote:Op zondag 26 mei 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoef NIET meer naar de IKEA![]()
![]()
Geluksmomentje
Ballenbadquote:
Ze heeft een nieuw neukertje gevonden?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Ik hoef NIET meer naar de IKEA![]()
![]()
Geluksmomentje
Mwah, elke andere stad is ook goed hoorquote:
Nee ze is met haar ouders geweest gisterenquote:
ketst het lekker?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee ze is met haar ouders geweest gisteren
Wel mooi bed trouwens
Ik drink niet, dus ik blijf wel thuisquote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, elke andere stad is ook goed hoor
Ik hoop er NOOIT achter te komenquote:
Klinkt ook als een meetquote:
Dan kom je daar mooi schoon vanafquote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel mooi bed trouwens
Juistquote:
quote:
whut whut whut?quote:Op zondag 26 mei 2013 13:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel mooi bed trouwens
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hou je bek eens een keertje daarover man!!
Gewoon mee kappen ajb, je weet waarom. En niksquote:Op zondag 26 mei 2013 13:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een mooie uitspraak van epische proporties
Minthy
wellesquote:Op zondag 26 mei 2013 13:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon mee kappen ajb, je weet waarom. En niks, zo grandioos ben ik niet.
Ach, krullebolletje toch!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groetjes van Mexicanobakker, hij is tot woensdag eventjes 'met vakantie'.
Oke.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:19 schreef minthy het volgende:
Untouched![]()
Ik ben van de uptempo muziekjes vandaag
hi-hi-hilarisch!quote:
Oke.quote:Op zondag 26 mei 2013 14:28 schreef wolfrolf het volgende:
https://vine.co/v/bVwAMtPhZAr![]()
Jimmy Norton is een baas
Ga maar lekker met je broer in de "zanik minthy af"-hoek staanquote:
Mag ik je niet eens meer plag0nquote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga maar lekker met je broer in de "zanik minthy af"-hoek staan
quote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Ga maar lekker met je broer in de "zanik minthy af"-hoek staan
Ik neem een compliment zelden aan, trek je dat niet persoonlijk aanquote:Op zondag 26 mei 2013 14:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ik mag je ook geen complimentjes geven, ik vind het allemaal veels te verwarrend
...quote:Op zondag 26 mei 2013 14:33 schreef SilentChaos het volgende:
Ach mijn dag kan toch al niet meer stuk
Vanavond lekker uit eten met m'n lieve kleine nichtjes
Ik trek nooit wat aan, meestal trek ik iets afquote:Op zondag 26 mei 2013 14:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik neem een compliment zelden aan, trek je dat niet persoonlijk aan
Band lek?quote:
Heerlijke plaatquote:
Ik dacht dat je op vrouwen viel?!quote:Op zondag 26 mei 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik trek nooit wat aan, meestal trek ik iets af
*fap*
zo, we zijn weer op niveau
Alleen op zon- en feestdagenquote:
Ken ik niet, zal hem eens luisteren als ik het niet vergeetquote:Op zondag 26 mei 2013 14:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijke plaat
She's got issues is ook zo geniaal van ze
Ja gister zei ik ook zoiets en toen kreeg ik ook al zo'n reactie... ben ik nou zo raar of hebben sommige mensen gewoon een zieke geest?quote:Op zondag 26 mei 2013 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
Mint & SC
Naar aanleiding van SC's nichtjes moest ik mijzelf corrigeren om een zeer misplaatste grap/opmerking niet te maken
Hetzelfde hier, zieke geest... Maar ik heb me leren inhoudenquote:Op zondag 26 mei 2013 14:37 schreef wolfrolf het volgende:
Mint & SC
Naar aanleiding van SC's nichtjes moest ik mijzelf corrigeren om een zeer misplaatste grap/opmerking niet te maken
...quote:Op zondag 26 mei 2013 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieus dat naaien dit weekend lukt voor geen meter. Niets lukt. Zo komt het nooit klaar.
Da's niet heel ver weg! Toch iets te ver en onbekend terrein, ik rij even niet meer zoveelquote:
Ik ben nu in Zwartsluis dus te ver weg, volgende keer beterquote:Op zondag 26 mei 2013 16:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's niet heel ver weg! Toch iets te ver en onbekend terrein, ik rij even niet meer zoveel
Op zondag? Heb je iets te vertellen?quote:Op zondag 26 mei 2013 16:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben nu in Zwartsluis dus te ver weg, volgende keer beter
Oh, sorry en zoquote:Op zondag 26 mei 2013 17:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee. Computer fixen van m'n oom en tante.
Ik dacht geef Wolfje ook een pleziertje vandaag.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht geef Wolfje ook een pleziertje vandaag.
Dit klinkt ook al fout.
Vanaf school zou je hem haast moeten kunnen zien liggenquote:Op zondag 26 mei 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als het Zwolle was was ik er morgen even langsgegaan. Nu niet.
Ik maak dit weekend alleen maar foute opmerkingen of denk overal bij door.quote:
Auwquote:Op zondag 26 mei 2013 20:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik maak dit weekend alleen maar foute opmerkingen of denk overal bij door.
Ik lach in een deuk toen mijn moeder begon over het beginnen van een naaiclubje met andere vrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |