Alleen in m'n konthaar, dat is vaak een beetje droog.quote:
Dat is een spoenkelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Alleen in m'n konthaar, dat is vaak een beetje droog.
Euw... Wist ik nietquote:
Finale Champions Leaguequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Euw... Wist ik niet![]()
Ik ben even de perfecte huisvrouw aan het uithangen enzulks
Duits voetbal zelfsquote:
Joh, dat ken ik allemaal niet... Ik weet het verschil nog niet tussen de Jupiler League en de Amstel Gold Racequote:
dat is ook in principe hetzelfdequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, dat ken ik allemaal niet... Ik weet het verschil nog niet tussen de Jupiler League en de Amstel Gold Race
Jupiler is wielrennen en AGR is schaatsenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Joh, dat ken ik allemaal niet... Ik weet het verschil nog niet tussen de Jupiler League en de Amstel Gold Race
quote:
Ah, jullie zijn het met elkaar eens ook! Lekker gemakkelijk...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jupiler is wielrennen en AGR is schaatsen![]()
Rubber liegt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ah, jullie zijn het met elkaar eens ook! Lekker gemakkelijk...
liegen is een groot woordquote:
Lijkt me stug, daarop heb ik hem nog nooit betraptquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me stug, daarop heb ik hem nog nooit betrapt
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me stug, daarop heb ik hem nog nooit betrapt
niet voor allesquote:
die heb ik gewoon in de bios gezienquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja voetbal.
Boeiend.
Net met mijn lief naar Finding Nemo gekeken
Awhquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja voetbal.
Boeiend.
Wat romantisch!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:26 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ja voetbal.
Boeiend.
maak jij het niet te wild op je zaterdagavond muis?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Zelfs ik heb voetbal gekeken aangezien we de Law &Order afleveringen al gezien hadden.
quote:
twitter:rubbereend twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 23:28:17Tijd voor AC DC bier. Met de slogan " german beer, australian hardrock". http://t.co/DzvznsbqJP reageer retweet
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 23:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]twitter:rubbereend twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 23:28:17Tijd voor AC DC bier. Met de slogan " german beer, australian hardrock". http://t.co/DzvznsbqJP reageer retweet
Of een technicus die snel iets instartte?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef hole1988 het volgende:
de noodband begint blijkbaar tegenwoordig met fake blood.
Fake Bloodquote:Op zondag 26 mei 2013 00:05 schreef hole1988 het volgende:
de noodband begint blijkbaar tegenwoordig met fake blood.
Héél erg vroeger helaas, ik vind er weinig meer aanquote:
quote:Op zondag 26 mei 2013 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Héél erg vroeger helaas, ik vind er weinig meer aan
Nu nog?quote:
Ik begin net ja!quote:
quote:
Waarom ga je Italiaans leren trouwens?quote:Op zondag 26 mei 2013 00:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://nl.wikibooks.org/wiki/Italiaans/Les01
Ik heb nog 2 en halve maand om het te leren!
Omdat ik naar een paar italiaanse vrienden ga in augustus, is toch leuk als ik wat kan pratenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waarom ga je Italiaans leren trouwens?
Tof!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ik naar een paar italiaanse vrienden ga in augustus, is toch leuk als ik wat kan pratenEn gewoon omdat ik me verveel. Maar als ik klaar ben over een tijdje ga ik mijn frans eens bijspijkeren...
quote:
Mijn Engels is goed en mijn Duits nietquote:Op zondag 26 mei 2013 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof!
Ik houd het wel bij Duits en Engels voorlopig.
also also alsoquote:Op zondag 26 mei 2013 00:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Tof!
Ik houd het wel bij Duits en Engels voorlopig.
Bij Duits kan je het anders nog altijd HEEL HARD SCHREEUWEN net zoals Ekdom dat doetquote:Op zondag 26 mei 2013 00:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn Engels is goed en mijn Duits nietDan spreek ik een zin en dan weet ik weer een woord niet.. zo irritant
Kwestie van een Duits woordenboek doorlezen
Ganz genauquote:
Ja, aber dann muss ich die Wörter wissenquote:Op zondag 26 mei 2013 00:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Bij Duits kan je het anders nog altijd HEEL HARD SCHREEUWEN net zoals Ekdom dat doet
Das macht kein Flaus aus Herr Dagoduck.quote:Op zondag 26 mei 2013 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, aber dann muss ich die Wörter wissen
Ci vendiamo!quote:
Showoffquote:
Weet je wat wel grappig is, ze hebben in het Italiaans geen persoonlijk voornaamwoordquote:
Zeg; nu heb ik afgeleerd "tot zo *giechel*" te doen omdat je niet meer terugkeerde na je laatste post...quote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat wel grappig is, ze hebben in het Italiaans geen persoonlijk voornaamwoord
Dus als ze zeggen 'Ik heb één brood' zeggen ze niet 'io ho un pane' maar 'ho un pane'
Want 'jij hebt één brood' is 'hai un pane' dus... wel kut dat ik al die vormen dan moet gaan leren
Arrivederciquote:Op zondag 26 mei 2013 01:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg; nu heb ik afgeleerd "tot zo *giechel*" te doen omdat je niet meer terugkeerde na je laatste post...
Waar begin je aanquote:Op zondag 26 mei 2013 01:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Weet je wat wel grappig is, ze hebben in het Italiaans geen persoonlijk voornaamwoord
Dus als ze zeggen 'Ik heb één brood' zeggen ze niet 'io ho un pane' maar 'ho un pane'
Want 'jij hebt één brood' is 'hai un pane' dus... wel kut dat ik al die vormen dan moet gaan leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |