jammerquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja en nee, ligt eraan in welke situatie:
Is hij dik, maar sport/eet hij gezond zodat hij afvalt?
Of is hij dik maar doet hij er niks aan, hele tijd op bank hangen en ongezond eten.
Ik sport zelf minstens 5 uurtjes per week, als mijn date nooit zou sporten, zou ik daar niet tegen kunnen.
Er zit een verschil tussen foto's die al op FB staan, dan bewust een foto van 1.5 jaar geleden te nemen voor op een dating site.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:59 schreef eleusis het volgende:
Mwa, voor de gek houden is weer zo heftig gezegd. Ik ben ook 10 kilo aangekomen sinds vorige zomer, ik maak er ook geen project van om al m'n ouwe facebook-foto's te vervangen door exemplaren die beter mijn huidige buik naar voren brengen. Sowieso als je veel aankomt is dat meestal een periode waarin je niet zo actief bent en dus ook niet op foto's staat etc...
Om 10 kilo meer of minder zou ik me bij het daten sowieso niet druk maken. Twee maandjes opletten is dat eraf.
Nolesboquote:
Dat klopt wel!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Er zit een verschil tussen foto's die al op FB staan, dan bewust een foto van 1.5 jaar geleden te nemen voor op een dating site.
Helemaal mee eens. En dat zou voor mij gelijk de reden zijn om er verder niet mee door te gaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:53 schreef erodome het volgende:
Ernstig overgewicht zou ik een probleem vinden, maar een heel ander beeld neerzetten van jezelf ook. Heb minder problemen met iemand die wat kilo's teveel heeft, maar die dat ook gewoon heeft laten zien dan iemand die me "voor de gek" heeft proberen te houden met oude foto's of zo gunstig mogelijk waardoor ik echt een ander beeld ervan had.
Nee en hoe bedoel je rekening ermee houden?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef caisy90 het volgende:
Nu is mijn vraag of gewicht voor jullie een spelbreker zou zijn om te gaan daten? Of als je zelf overgewicht hebt; houd je daar rekening mee met eventuele dates?
Juist als mensen afvallen wordt het juist wat slapper, maar dat is wel stukken gezonder.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat hangt 100% af van hoe het vet verdeeld is. Hangend vet zoals een hangbuik of armkwabben zijn voor mij direct een afknapper. Een dikkere dame die nog gewoon stevig in het vel zit, is geen probleem.
Ik weet het, het hangbuikje is een tussenvorm tussen dun en dik. Maar helaas is het wel enorm onaantrekkelijk...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Juist als mensen afvallen wordt het juist wat slapper, maar dat is wel stukken gezonder.
Wacht maar tot je er oud mee moet worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat hangt 100% af van hoe het vet verdeeld is. Hangend vet zoals een hangbuik of armkwabben zijn voor mij direct een afknapper. Een dikkere dame die nog gewoon stevig in het vel zit, is geen probleem.
Daarom, drie keer per week naar de sportschool om mooi strak te blijven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:19 schreef MCH het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er oud mee moet worden.
Plus een zonnebankje elke week hè.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Daarom, drie keer per week naar de sportschool om mooi strak te blijven.
Weeg je nu 170 ipv 160 ? Dan snap ik wel dat je de fotos laat staanquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:59 schreef eleusis het volgende:
Mwa, voor de gek houden is weer zo heftig gezegd. Ik ben ook 10 kilo aangekomen sinds vorige zomer, ik maak er ook geen project van om al m'n ouwe facebook-foto's te vervangen door exemplaren die beter mijn huidige buik naar voren brengen. Sowieso als je veel aankomt is dat meestal een periode waarin je niet zo actief bent en dus ook niet op foto's staat etc...
Om 10 kilo meer of minder zou ik me bij het daten sowieso niet druk maken. Twee maandjes opletten is dat eraf.
5 uurtjes per week wil ik best wel sporten met mijn vriendin hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja en nee, ligt eraan in welke situatie:
Is hij dik, maar sport/eet hij gezond zodat hij afvalt?
Of is hij dik maar doet hij er niks aan, hele tijd op bank hangen en ongezond eten.
Ik sport zelf minstens 5 uurtjes per week, als mijn date nooit zou sporten, zou ik daar niet tegen kunnen.
Zo is het !quote:Op zondag 26 mei 2013 10:08 schreef Redbullkid het volgende:
Ja, gewicht zou zeker een probleem zijn voor mij. Ze hoeft niet volslank te zijn, want vind een klein buikje juist chill.
Maar te dik kan mij gewoon niet opwinden. Is voor mij sexueel een enorme afknapper, zelfs zo erg dat ik niet eens in staat ben om sexuele handelingen mee te verrichten. En misschien klinkt het slecht of oppervlakkig, maar sex vind ik heel belangrijk (let op! niet het belangrijk in een relatie (zeker omdat ik niet vreemd kan/wil gaan..)
Ook zegt het veel over de persoon zelf, het is een deel van je uiterlijke verzorging. Het is gewoon een van de weinige dingen waar ik een meisje op zou afkeuren kwa uiterlijke kenmerken.
Maar elk persoon is verschillend, als jij niet zo oppervlakkig bent als ik. Wat houd je dan tegen? Als jij het geen probleem vind, en het jou gelukkig maakt, wat maakt onze mening dan uit?
Of gewoon beidequote:Op zondag 26 mei 2013 10:13 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
5 uurtjes per week wil ik best wel sporten met mijn vriendin hoor![]()
Slaapkamer sport dan wel
Wat maak het uit, 1 vrouw lijkt me genoegquote:Op zondag 26 mei 2013 11:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht dat de meeste vrouwen op wat stevigere kerels vielen
Ben zelf niet echt bepaald een sportief typje, maar ben dan ook niet dik (eerder iets dunner dan de gemiddelde mens). Ik doe liever andere dingen met mijn tijd dan sporten, En als mijn vriendin in die tijd zonodig wilt sporten met me, dan vind ik slaapkamersport een bijzonder goed alternatief waar beiden blij van wordenquote:
Of je als gezet iemand dan meer naar iemand zou zoeken die ook gezet is of dat het je niet uitmaakt. Wanneer je zelf overgewicht hebt en iemand zoekt die slank is bijvoorbeeld is dit misschien lastiger en misschien wel hypocriet te noemen dat je zelf dan wel eisen stelt aan het figuur van de ander.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee en hoe bedoel je rekening ermee houden?
Het is niet echt voor de gek houden want hij doet niks met facebook en ook die datingsite ( pepper ) niet. Ik heb eerst zelf zijn foto's geliked en nog een keer zijn profiel. Geen antwoord en toen heb ik hem opgezocht op facebook en een berichtje gestuurd, dus het is niet echt voor de gek houden te noemen, maar gewoon nooit meer iets mee gedaan ( denk ik ).quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:53 schreef erodome het volgende:
Ernstig overgewicht zou ik een probleem vinden, maar een heel ander beeld neerzetten van jezelf ook. Heb minder problemen met iemand die wat kilo's teveel heeft, maar die dat ook gewoon heeft laten zien dan iemand die me "voor de gek" heeft proberen te houden met oude foto's of zo gunstig mogelijk waardoor ik echt een ander beeld ervan had.
Het zegt natuurlijk ook niet zoveel. Uiterlijk is misschien wel onze bekrompenheid van de mens om iemand een kans te geven en te leren kennen voordat wij ons oordeel klaar hebben liggen.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:01 schreef Sebesse het volgende:
Ik weeg 80 kilo, mijn vriend weegt 65 en doet aan divisie-sport. Beiden zijn we tegen de 1.80 aan.
wut?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:59 schreef eleusis het volgende:
Nouja, dat je niet dik bent, betekent nog niet dat je gezond leeftquote:Op zondag 26 mei 2013 11:53 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ben zelf niet echt bepaald een sportief typje, maar ben dan ook niet dik (eerder iets dunner dan de gemiddelde mens). Ik doe liever andere dingen met mijn tijd dan sporten, En als mijn vriendin in die tijd zonodig wilt sporten met me, dan vind ik slaapkamersport een bijzonder goed alternatief waar beiden blij van worden
Reactie op erodoomquote:
nou ja, dit was een reactie op tien kilo meer of minder, ben je in twee maanden kwijt...quote:
echt nietquote:Op zondag 26 mei 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, dit was een reactie op tien kilo meer of minder, ben je in twee maanden kwijt...
Tien kilo is best veel, in twee maanden gaat dat vrij lastig worden.
Eerlijk gezegd leef ik ook niet echt gezond. Als je kijkt dat ik rook en amper kook. Maar dat is voorral nu omdat ik alleen woon, en betere dingen met mijn tijd wil doen dan hier aan te werken.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nouja, dat je niet dik bent, betekent nog niet dat je gezond leeft
Ik zou daar persoonlijk niet tegen kunnen
Geef mij maar een sportief/gespierd man
drie rondjes draaien en het volkslied neurieernquote:Op maandag 27 mei 2013 23:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nu krijg ik dat elke keer zo te zien?
Hoe haal ik dat weg? HELP?
Uhuh. Hoe moet dat aflopen laterquote:Op dinsdag 28 mei 2013 05:44 schreef Selestha het volgende:
Ik blijf het interessant vinden dat 50% van Nederland volgens de statistieken overgewicht heeft, maar dat als je op internet kijkt iederéén beweert slank te zijn.. EN niet op dikke mensen te vallen
Ken genoeg mannen die een relatie met een erg aantrekkelijke chick kregen (op uiterlijk gevallen), die jaren later alles behalve aantrekkelijk meer was met behoorlijk wat overgewichtquote:
Kds blijken ook al geen reden meer te zijn om je relatie te behoudenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 06:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ken genoeg mannen die een relatie met een erg aantrekkelijke chick kregen (op uiterlijk gevallen), die jaren later alles behalve aantrekkelijk meer was met behoorlijk wat overgewichtEn dan? Volgens veel fokkers zou je die dus aan de kant zetten. Oh wacht, je had er al 2 kinderen kids mee...och
zoveel ja?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 05:44 schreef Selestha het volgende:
Ik blijf het interessant vinden dat 50% van Nederland volgens de statistieken overgewicht heeft, maar dat als je op internet kijkt iederéén beweert slank te zijn.. EN niet op dikke mensen te vallen
BMI van 26 is officieel voor de statistieken al overgewicht hè. Brad Pitt valt ook in die categoriequote:Op dinsdag 28 mei 2013 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
zoveel ja?
En ik heb echt niet het idee dat iedereen beweert slank te zijn
Ja, maar als men statistieken maakt met 'zoveel % overgewicht' dan wordt BMI als maat genomen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
BMI valt dan ook niet echt serieus te nemen.
nou, dat vroeg ik me dus af,is dat vanaf 26?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BMI van 26 is officieel voor de statistieken al overgewicht hè. Brad Pitt valt ook in die categorie
75 bij 1.80 valt serieus toch wel mee? Ik ben 73 bij 1.85quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb gemerkt vrij veel te kunnen hebben qua gewicht (ben met mijn 75 kg bij 1.80m ook niet de slankste), maar er zit inderdaad wel een bovengrens aan. Plus zoals anderen zeggen: het hangt nogal van de verhoudingen af. Als er iets lelijk is, dan zijn het wel volslanke vrouwen met kleinere borsten.
Oh, ik dacht dat de gemiddelde vrouw zo'n vijf kilo lichter als 'normaal' zag.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
75 bij 1.80 valt serieus toch wel mee? Ik ben 73 bij 1.85
Goede vrouwelijke bouw?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Vrouwen met een buikje zijn prima, ik heb dat zelf ook.Zolang ze maar gewoon een goede vrouwelijke bouw hebben. Van die kleine kinderlichaampjes hoeft niet zo.
Dit is heel erg waar. Een vrouwelijke collega van me is best wel heel erg vol, normaal gesproken zou het voor mij ook te zijn zeg maar, echter zij kleedt zich zo dat haar heupen, borsten en taille goed geaccentueerd worden. Ook heeft ze een heel leuk koppie er op staan. Dan kan ze tegen de 100 kilo wegen schat ik, toch vind ik haar er echt leuk uit zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:28 schreef kedge het volgende:
Met kleding aan kan een iets 'vollere' vrouw indien ze de juiste proporties heeft nog steeds aantrekkelijk zijn. Vooral als het de vrouwelijke vormen accentueert.
Spieren ja. Vet nee.quote:Op zondag 26 mei 2013 11:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik dacht dat de meeste vrouwen op wat stevigere kerels vielen
Dat vind ik juist weer geilquote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Vrouwen met een buikje zijn prima, ik heb dat zelf ook.Zolang ze maar gewoon een goede vrouwelijke bouw hebben. Van die kleine kinderlichaampjes hoeft niet zo.
Die Kardashians hebben bepaald niet allemaal dezelfde bouw. Die heb je van zeer slank tot behoorlijk aan de maat hoor...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef NomanIW het volgende:
Maar ik heb met typische voluptueuze vrouwenlichamen als kardashian helemaal niks. Clownesk bijna.
Dat vind ik eerlijk gezegd echt zonde. Dikke vrouwen waarvan je gewoon ziet dat ze knap zijn, leuk en oprecht innerlijk hebben en je eigenlijk afknapt op hun lichaam.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:01 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit is heel erg waar. Een vrouwelijke collega van me is best wel heel erg vol, normaal gesproken zou het voor mij ook te zijn zeg maar, echter zij kleedt zich zo dat haar heupen, borsten en taille goed geaccentueerd worden. Ook heeft ze een heel leuk koppie er op staan. Dan kan ze tegen de 100 kilo wegen schat ik, toch vind ik haar er echt leuk uit zien.
Je gaat natuurlijk geen relatie met iemand aan om alleen met diegene te kunnen praten. Het is toch wel handig dat je diegene ook echt aantrekkelijk vind, anders wordt seks op een gegeven moment ook een probleem.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:37 schreef kedge het volgende:
[..]
Dat vind ik eerlijk gezegd echt zonde. Dikke vrouwen waarvan je gewoon ziet dat ze knap zijn, leuk en oprecht innerlijk hebben en je eigenlijk afknapt op hun lichaam.
Volgens mij valt dat wel mee idd. Ik heb met mijn 1,75 en 75 kilo een BMI van 24,5 en ben gewoon fit.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb gemerkt vrij veel te kunnen hebben qua gewicht (ben met mijn 75 kg bij 1.80m ook niet de slankste), maar er zit inderdaad wel een bovengrens aan. Plus zoals anderen zeggen: het hangt nogal van de verhoudingen af. Als er iets lelijk is, dan zijn het wel volslanke vrouwen met kleinere borsten.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef trovey het volgende:
Ik zit op een leeftijd dat er altijd wel wat op te merken valt bij beidendus als iemand wat te zwaar is maar het gewoon in de hand weet te houden en niet denkt"het zal wel
"dan heb ik er geen enkele moeite mee.
Uiteraard. Het ging meer om het "zonde", dat iemand zich zo kan laten gaan en ( sorry voor mijn bekrompenheid ) van een mogelijke 8 of 9 een 5 is door haar lichaam.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:49 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Je gaat natuurlijk geen relatie met iemand aan om alleen met diegene te kunnen praten. Het is toch wel handig dat je diegene ook echt aantrekkelijk vind, anders wordt seks op een gegeven moment ook een probleem.
Ik heb bij haar niet echt het idee dat het een kwestie is van zich niet goed verzorgen, als in ongezond eten en dergelijke, ze heeft denk ik van zichzelf al een aardig stevige bouw. Heb foto's van haar zus gezien, precies hetzelfde type. Hartstikke leuke uitstraling, knappe kop, maar nogal een flink lichaam eronder.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Uiteraard. Het ging meer om het "zonde", dat iemand zich zo kan laten gaan en ( sorry voor mijn bekrompenheid ) van een mogelijke 8 of 9 een 5 is door haar lichaam.
De potentie is er, alleen de wil en discipline niet om het lichaam gezond en fit te houden.
Het is heel wat dat ik er ééntje ken. Kim, die vette.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Die Kardashians hebben bepaald niet allemaal dezelfde bouw. Die heb je van zeer slank tot behoorlijk aan de maat hoor...
Welke leeftijd is dat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef trovey het volgende:
Ik zit op een leeftijd dat er altijd wel wat op te merken valt bij beidendus als iemand wat te zwaar is maar het gewoon in de hand weet te houden en niet denkt"het zal wel
"dan heb ik er geen enkele moeite mee.
40+...de tijd waar je zelf richting het Noorden wilt gaan maar je lijf besloten heeft dat het tijd is om definitief richting Zuiden te vertrekken.quote:
Ik heb ook zo'n collega gehad. Ken haar al 3 jaar en sinds al die tijd was ze al aan het diëten. Het type: eeuwige dieet en jojo effect. Nu had ik haar al een tijdje niet meer gezien en kwam ik haar weer tegen: 18 kilo afgevallen in een jaar en wow wat een verschil. Herkende haar zowat niet eens. Dat is was ik klasse noem. Ze was er echt op vooruit gegaan en eindelijk besefte ze dat ze haar hele levensstijl om moest gooien.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb bij haar niet echt het idee dat het een kwestie is van zich niet goed verzorgen, als in ongezond eten en dergelijke, ze heeft denk ik van zichzelf al een aardig stevige bouw. Heb foto's van haar zus gezien, precies hetzelfde type. Hartstikke leuke uitstraling, knappe kop, maar nogal een flink lichaam eronder.
Positiefquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:14 schreef trovey het volgende:
[..]
40+...de tijd waar je zelf richting het Noorden wilt gaan maar je lijf besloten heeft dat het tijd is om definitief richting Zuiden te vertrekken.Ook al zijn mensen perfect op gewicht, de tekenen des tijds zijn er gewoon en daar is dan ook niets mis mee, hoort er gewoon bij.
Snap. Ik kan er nog niet helemaal over meepraten met 33. Ben wel van plan de trek naar het zuiden zo lang mogelijk te rekken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:14 schreef trovey het volgende:
[..]
40+...de tijd waar je zelf richting het Noorden wilt gaan maar je lijf besloten heeft dat het tijd is om definitief richting Zuiden te vertrekken.Ook al zijn mensen perfect op gewicht, de tekenen des tijds zijn er gewoon en daar is dan ook niets mis mee, hoort er gewoon bij.
Doe je best maar wees niet verbaasd als je op een dag in de spiegel kijkt en denkt "Verrek daar staat pa"quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:19 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Snap. Ik kan er nog niet helemaal over meepraten met 33. Ben wel van plan de trek naar het zuiden zo lang mogelijk te rekken.
Oh maar dat is geen ramp. Een onontwikkeld en aftakelend lijf is dat wel. Voor mij persoonlijk althansquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef trovey het volgende:
[..]
Doe je best maar wees niet verbaasd als je op een dag in de spiegel kijkt en denkt "Verrek daar staat pa"...oh wacht, dat ben ik.
Ook al ben je nog zo slank dat randje net boven de broek is iets wat alle mannen krijgen...handig bij het vastpakken.
Aftakelen ga je toch, als je maar oud genoeg gaat worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:29 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Oh maar dat is geen ramp. Een onontwikkeld en aftakelend lijf is dat wel. Voor mij persoonlijk althans
Kim is niet dik. Ze heeft een aardige badonkadonk, maar het is echt een prachtige vrouw om te zien hoor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:11 schreef NomanIW het volgende:
Het is heel wat dat ik er ééntje ken. Kim, die vette.
Ik word er al agressief van als ik er naar kijk, 10/10 zou als een boksbal gebruiken.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
Wil d'r iemand met mij uit?
[ afbeelding ]
echt? oh, ik dacht dat het wel mee viel. Met een shirt aan zie je het bijna niequote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik word er al agressief van als ik er naar kijk, 10/10 zou als een boksbal gebruiken.
Nee ik zou geen dikke vrouwen daten.. Een klein buikje is geen probleem..quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef caisy90 het volgende:
Ik heb een online date gehad afgelopen week. We waren al een tijdje aan chatten, daarna whatsappen, daarna bellen en daaruit kwam al snel een date. Op de datingsite had hij twee foto's staan van wat blijkt anderhalf jaar geleden. Leuke jongen om te zien en ik dacht zelf eerst dat ik voor de gek gehouden werd door zijn uiterlijk en wat ik daarvoor tegenkwam. Ook op zijn facebook stonden nog foto's van hem in slanke vorm. Het is niet zo dat hij ineens superdik is, hij is volgens hemzelf 8 kilo aangekomen, maar dat is wel goed te zien. Hij is nog wel leuk en al die trekjes heeft hij nog steeds.
Zijn gewicht vind ik niet de reden om nu te stoppen omdat we een totale klik hebben en het leuk hebben.
Als ik dan het vergelijk zonder internetdating en ik zou hem ergens tegenkomen was ik, denk ik niet gaan daten. Als ik het zelf bekijk speelt uiterlijk dus een belangrijke rol.
Nu is mijn vraag of gewicht voor jullie een spelbreker zou zijn om te gaan daten? Of als je zelf overgewicht hebt; houd je daar rekening mee met eventuele dates?
Ik vind die ene zus van haar, Khloe, tegenwoordig een stuk mooier dan Kim zelfquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kim is niet dik. Ze heeft een aardige badonkadonk, maar het is echt een prachtige vrouw om te zien hoor.
Als je haar al veel te dik vindt...
Dan is het anders, dan zou ik me er niet druk om maken.quote:Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Het is niet echt voor de gek houden want hij doet niks met facebook en ook die datingsite ( pepper ) niet. Ik heb eerst zelf zijn foto's geliked en nog een keer zijn profiel. Geen antwoord en toen heb ik hem opgezocht op facebook en een berichtje gestuurd, dus het is niet echt voor de gek houden te noemen, maar gewoon nooit meer iets mee gedaan ( denk ik ).
Hij sport ook 3x per week om zijn oude figuur weer terug te krijgen, dus ik heb er geen probleem mee. En hij zeurt niet over zijn gewicht wat ik ook wel belangrijk vind.
Kim is nu zwanger en ik heb eigenlijk geen idee hoe de vlag er bij haar op dit moment bij hangt... Khloe is in ieder geval een heel stuk steviger dan Kim.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind die ene zus van haar, Khloe, tegenwoordig een stuk mooier dan Kim zelf
mirin dat bulkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
Wil d'r iemand met mij uit?
[ afbeelding ]
Makkelijk lullen als je zelf te dik bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
Het maakt mij écht niet uit of ze nou slank is of chubby, gaat om het karakter, uiterlijk is een leuke bijkomsitgheid, maar is voor mij niet nodig.
Liever iemand van 100+ kilo die echt super lief is, dan iemand van 70 kilo die zo arrogant als de pest is en denkt dat ze alles kan maken..
Had net een gesprek met iemand die zei " Ja, weetje... ik had kort gedate met **** en hij was 1,95 en 110 kilo, en ik vond z`n lichaam echt niks, ik vind Eric Corton qua lichaam echt wel de max "______________!
Je hebt dan ook niet veel voor het uitkiezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
Het maakt mij écht niet uit of ze nou slank is of chubby, gaat om het karakter, uiterlijk is een leuke bijkomsitgheid, maar is voor mij niet nodig.
Liever iemand van 100+ kilo die echt super lief is, dan iemand van 70 kilo die zo arrogant als de pest is en denkt dat ze alles kan maken..
Had net een gesprek met iemand die zei " Ja, weetje... ik had kort gedate met **** en hij was 1,95 en 110 kilo, en ik vond z`n lichaam echt niks, ik vind Eric Corton qua lichaam echt wel de max "______________!
MIsschien is dat ook wel zo... dat omdat ik te dik ben ik er een andere kijk op heb, geen idee...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Makkelijk lullen als je zelf te dik bent.
Liever niet voor het uitkiezen dan met elke meid die ik zie maar zoenen en zo... Dat vind ik respectloos.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt dan ook niet veel voor het uitkiezen.
Uiterlijk is echt niet alleen een 'leuke bijkomstigheid', je maakt mij niet wijs dat als je iemand lelijk vindt, dat het dan nog een kans van slagen heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
Wie houd je nu voor de gek? Ons of jezelf?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Liever niet voor het uitkiezen dan met elke meid die ik zie maar zoenen en zo... Dat vind ik respectloos.
Zelfs al zou ik dun zijn en een geaccepteerd figuur hebben (Want dat heb ik nou niet echt... ) Dan zou ik niet m`n mindset veranderen door opeens alles en iedereen maar te versieren en zoenen en etc als ik de kans had.
Dat is respectloos.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wie houd je nu voor de gek? Ons of jezelf?
'Ja als ik een miljoenmiljard zou winnen dan zou ik gewoon blijven leven zoals ik nu doe hoor!'
Je bent nu gewoon je eigen gebreken aan het verantwoorden aan jezelf zodat de realiteit wat fijner aanvoelt.
'Nobody believes your excuses except for you'
- Awesome_
je hebt ze hier voor het uitkiezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja. Als een vrouw niet minstens 100 kg weegt is het sowieso een no-go.
Je hebt de voorkeur voor heel mollig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja. Als een vrouw niet minstens 100 kg weegt is het sowieso een no-go.
Heel molligquote:
En dat anders wordt? Je hebt dun en mollig gehad. Dus nu moet je nog moddervet en uitgehongerd mager nog van je lijstje afstrepen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Mishu het volgende:
Ik val op dun maar heb het ook met wat molligere jongens gedaan. Maar juist daarom wil ik wel eens wat anders. De keren met een dun iemand beviel wel. Ik weeg zelf 75 kilo, er moet dus wel wat af (working on it).
Behoorlijk triest om te zien dat men tegenwoordig 3 x per week sporten als 'niet normaal leven' zietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 03:08 schreef Redbullkid het volgende:
Ik val meer op een normaal postuur. Dun mag, maar hoeft niet. Een klein buikje is sexy, en heeft mijn voorkeur. Zodra ze te dun word gaan de vrouwelijke vormen verloren, wat zonde is. Snap ook niet dat vrouwen denken dat de gemiddelde man hier op valt.
Tevens heb ik liever een vriendin die gewoon normaal leeft dan een vriendin die 3x per week in een sportschool zit.
Ook 2 dikke vrouwen geprobeerd, maar mijn jongeheer wilde bij beide keren gewoon niet meewerken. Toch jammer, want het waren hele lieve meisjes (de reden dat ik het probeerde).
Thats all folks
Als ze dan 3x per week wilt sporten, kan ze dat beter samen met mij doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 05:38 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Behoorlijk triest om te zien dat men tegenwoordig 3 x per week sporten als 'niet normaal leven' ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |