abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126987660
Ik heb een online date gehad afgelopen week. We waren al een tijdje aan chatten, daarna whatsappen, daarna bellen en daaruit kwam al snel een date. Op de datingsite had hij twee foto's staan van wat blijkt anderhalf jaar geleden. Leuke jongen om te zien en ik dacht zelf eerst dat ik voor de gek gehouden werd door zijn uiterlijk en wat ik daarvoor tegenkwam. Ook op zijn facebook stonden nog foto's van hem in slanke vorm. Het is niet zo dat hij ineens superdik is, hij is volgens hemzelf 8 kilo aangekomen, maar dat is wel goed te zien. Hij is nog wel leuk en al die trekjes heeft hij nog steeds.

Zijn gewicht vind ik niet de reden om nu te stoppen omdat we een totale klik hebben en het leuk hebben.

Als ik dan het vergelijk zonder internetdating en ik zou hem ergens tegenkomen was ik, denk ik niet gaan daten. Als ik het zelf bekijk speelt uiterlijk dus een belangrijke rol.

Nu is mijn vraag of gewicht voor jullie een spelbreker zou zijn om te gaan daten? Of als je zelf overgewicht hebt; houd je daar rekening mee met eventuele dates?
pi_126987824
Voor mijn dates: beetje chubby is wel OK, ligt aan de dame.

Voor mijzelf: gewoon beetje in vorm blijven. Voelt beter, geeft meer zelfvertrouwen, en makkelijker dames op te pikken.
pi_126987852
Gewicht geeft natuurlijk wel signalen mbt de persoon.
pi_126987906
Ja en nee, ligt eraan in welke situatie:
Is hij dik, maar sport/eet hij gezond zodat hij afvalt?
Of is hij dik maar doet hij er niks aan, hele tijd op bank hangen en ongezond eten.
Ik sport zelf minstens 5 uurtjes per week, als mijn date nooit zou sporten, zou ik daar niet tegen kunnen.
pi_126987950
Mollig, volslank, etc heb ik verder geen problemen mee. Wat meer vlees vind ik wel lekker, maar met ernstig overgewicht heb ik wel een probleem mee. Overgewicht is gewoon ongezond, want dat kan makkelijk leiden naar hart- en vaatziekten en verder komt het misschien ook voort uit psychische problemen (hoeft niet, kan wel).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_126988023
Ernstig overgewicht zou ik een probleem vinden, maar een heel ander beeld neerzetten van jezelf ook. Heb minder problemen met iemand die wat kilo's teveel heeft, maar die dat ook gewoon heeft laten zien dan iemand die me "voor de gek" heeft proberen te houden met oude foto's of zo gunstig mogelijk waardoor ik echt een ander beeld ervan had.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:59:32 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_126988178
Mwa, voor de gek houden is weer zo heftig gezegd. Ik ben ook 10 kilo aangekomen sinds vorige zomer, ik maak er ook geen project van om al m'n ouwe facebook-foto's te vervangen door exemplaren die beter mijn huidige buik naar voren brengen. Sowieso als je veel aankomt is dat meestal een periode waarin je niet zo actief bent en dus ook niet op foto's staat etc...

Om 10 kilo meer of minder zou ik me bij het daten sowieso niet druk maken. Twee maandjes opletten is dat eraf.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:10:43 #8
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126988556
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Of is hij dik maar doet hij er niks aan, hele tijd op bank hangen en ongezond eten.
Ik sport zelf minstens 5 uurtjes per week, als mijn date nooit zou sporten, zou ik daar niet tegen kunnen.
jammer ;(
Doei!
pi_126988586
Ja ik vind het onaantrekkelijk. Al is iets meer dan size 0 niet erg.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:14:40 #10
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_126988668
Een beetje chubby vind ik nooit zo'n probleem, mijn vriendin is ook wat aan de mollige kant maar sport wel vier keer per week en eet stukken gezonder dan ikzelf (en ik ben een magere lat). Dus ze zit er zelf meer mee dan ikzelf, en is sowieso gezond bezig.

Als het een walvis zou zijn die alleen maar burgers naar binnen werkt en tv kijkt, dan zou het een ander verhaal zijn.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_126988683
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:59 schreef eleusis het volgende:
Mwa, voor de gek houden is weer zo heftig gezegd. Ik ben ook 10 kilo aangekomen sinds vorige zomer, ik maak er ook geen project van om al m'n ouwe facebook-foto's te vervangen door exemplaren die beter mijn huidige buik naar voren brengen. Sowieso als je veel aankomt is dat meestal een periode waarin je niet zo actief bent en dus ook niet op foto's staat etc...

Om 10 kilo meer of minder zou ik me bij het daten sowieso niet druk maken. Twee maandjes opletten is dat eraf.
Er zit een verschil tussen foto's die al op FB staan, dan bewust een foto van 1.5 jaar geleden te nemen voor op een dating site.
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef Meloewa het volgende:

[..]

jammer ;(
Nolesbo :@

Nee, hij hoeft niet meer dan 5 uurtjes te sporten. Maar wel iets ;(
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:16:25 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_126988705
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Er zit een verschil tussen foto's die al op FB staan, dan bewust een foto van 1.5 jaar geleden te nemen voor op een dating site.
Dat klopt wel!!

Nou ja, als ik zou gaan online daten, ga ik eerst wel ff lekker met een gayfriend optutten en selfies maken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:18:49 #13
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_126988776
Een dame met wat overgewicht vind ik niet echt een probleem (zolang het niet teveel is). Een ex van mij had vijftien kilo overgewicht en dat vond ik nog wel gaan. Men vond het toen wel een raar gezicht omdat ik zelf heel veel fitness.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:24:15 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_126988928
Een beetje babyvet is wel fijn, zacht buikje enzo O+ Maar ik val niet echt op de wat zwaardere vrouwen. Zelf ben ik slank en dus kijk ik ook meer in die categorie :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_126989066
Een buikje, flinke kont en goede heupen. :9~
Echt dik vind ik zelf onaantrekkelijk. Maar als iemand het bewust voor je verborgen houdt, zou ik wel m'n twijfels hebben bij de oprechtheid van deze persoon.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:39:46 #16
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_126989398
Dat hangt 100% af van hoe het vet verdeeld is. Hangend vet zoals een hangbuik of armkwabben zijn voor mij direct een afknapper. Een dikkere dame die nog gewoon stevig in het vel zit, is geen probleem.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:43:42 #17
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_126989502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:53 schreef erodome het volgende:
Ernstig overgewicht zou ik een probleem vinden, maar een heel ander beeld neerzetten van jezelf ook. Heb minder problemen met iemand die wat kilo's teveel heeft, maar die dat ook gewoon heeft laten zien dan iemand die me "voor de gek" heeft proberen te houden met oude foto's of zo gunstig mogelijk waardoor ik echt een ander beeld ervan had.
Helemaal mee eens. En dat zou voor mij gelijk de reden zijn om er verder niet mee door te gaan.
pi_126990422
Als iemand bewust anders over probeert te komen zou ik er sowieso niet verder mee door gaan. Zwaar overgewicht zou ik op afknappen denk ik. Ook omdat zwaar overgewicht niet vanzelf ontstaat, daar zit toch vaak een heel verhaal of rede achter en daar zie ik mezelf ook niet zo aan beginnen eerlijk gezegd. Beetje stevig vind ik wel fijn. "Gezonde Hollandse jongen", zegmaar. Al ben ik niet kieskeurig qua afkomst ofzo hoor ;)
pi_126990464
Hmm, denk hetzelfde als jij zegt. In het echt misschien niet, maar via internetdaten misschien wel. Wel apart dat hij alleen maar foto's uit zijn slanke periode op zijn fb heeft. Schaamt hij zich er dan voor? Goede motivatie om af te vallen dan toch?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:57:13 #20
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126991789
this thread is worthless without pics
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126993169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef caisy90 het volgende:
Nu is mijn vraag of gewicht voor jullie een spelbreker zou zijn om te gaan daten? Of als je zelf overgewicht hebt; houd je daar rekening mee met eventuele dates?
Nee en hoe bedoel je rekening ermee houden?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:27:14 #22
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_127000405
Ik date geen dikkertjes.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:41:16 #23
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127001194
Tot het punt dat het ongezond word heb ik er geen problemen mee.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:05:54 #24
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_127002601
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat hangt 100% af van hoe het vet verdeeld is. Hangend vet zoals een hangbuik of armkwabben zijn voor mij direct een afknapper. Een dikkere dame die nog gewoon stevig in het vel zit, is geen probleem.
Juist als mensen afvallen wordt het juist wat slapper, maar dat is wel stukken gezonder.
pi_127002877
Ja. Zonder twijfel.
Seven.: "Borderliners vallen op een kutpersoonlijkheid. Het trekt ze aan, als ijzer naar een elektromagneet."
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:17:19 #26
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_127003385
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:05 schreef Mishu het volgende:

[..]

Juist als mensen afvallen wordt het juist wat slapper, maar dat is wel stukken gezonder.
Ik weet het, het hangbuikje is een tussenvorm tussen dun en dik. Maar helaas is het wel enorm onaantrekkelijk...
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:18:10 #27
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_127003431
Wat boeit dat nou? Als je verliefd bent, zie je dat toch niet meer. Gewoon lekker afspreken als hij leuk is, en het gezellig hebben.
pi_127003512
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Wacht maar tot je er oud mee moet worden. :P
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:21:16 #29
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_127003617
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:19 schreef MCH het volgende:

[..]

Wacht maar tot je er oud mee moet worden. :P
Daarom, drie keer per week naar de sportschool om mooi strak te blijven.
pi_127003652
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Daarom, drie keer per week naar de sportschool om mooi strak te blijven.
Plus een zonnebankje elke week hè. :P
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:22:53 #31
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_127003697
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 22:22 schreef MCH het volgende:
Plus een zonnebankje elke week hè. :P
Van te veel bruinen krijg je rimpels. Nee dus.
pi_127004041
Hangt er vanaf hoe dik het is. Beetje chubby geen probleem.

En hoe ze er zelf naar kijkt vind ik ook belangrijk, iemand die dik is en denkt oke ik ben dik vind ik niet erg. Alse ze dik is en er iets aan doet vind ik juist goed.
Maar een dik meisje die alleen maar zit te janken dat ze dik is en ondertussen elke dag bij de macdonalds zit te vreten heb ik totaal geen behoefte aan.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  zaterdag 25 mei 2013 @ 23:03:48 #33
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_127006019
Sowieso dat dat uitmaakt. Als een chick dik is ga ik haar niet daten, nooit.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_127010803
quote:

Weeg je nu 170 ipv 160 ? Dan snap ik wel dat je de fotos laat staan ;)
pi_127010871
Mijn criterium is vrij simpel; ik wil haar met weinig moeite kunnen optillen!
  zondag 26 mei 2013 @ 01:59:53 #36
396458 New_Pope
Nobody fucks with the Jesus!
pi_127011754
Ja. Zelf ben ik ook niet de grootste of dikste.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
pi_127015238
Ja, gewicht zou zeker een probleem zijn voor mij. Ze hoeft niet volslank te zijn, want vind een klein buikje juist chill.

Maar te dik kan mij gewoon niet opwinden. Is voor mij sexueel een enorme afknapper, zelfs zo erg dat ik niet eens in staat ben om sexuele handelingen mee te verrichten. En misschien klinkt het slecht of oppervlakkig, maar sex vind ik heel belangrijk (let op! niet het belangrijk in een relatie (zeker omdat ik niet vreemd kan/wil gaan..)

Ook zegt het veel over de persoon zelf, het is een deel van je uiterlijke verzorging. Het is gewoon een van de weinige dingen waar ik een meisje op zou afkeuren kwa uiterlijke kenmerken.

Maar elk persoon is verschillend, als jij niet zo oppervlakkig bent als ik. Wat houd je dan tegen? Als jij het geen probleem vind, en het jou gelukkig maakt, wat maakt onze mening dan uit? :)
pi_127015305
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
5 uurtjes per week wil ik best wel sporten met mijn vriendin hoor :D

Slaapkamer sport dan wel :9
pi_127016409
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:08 schreef Redbullkid het volgende:
Ja, gewicht zou zeker een probleem zijn voor mij. Ze hoeft niet volslank te zijn, want vind een klein buikje juist chill.

Maar te dik kan mij gewoon niet opwinden. Is voor mij sexueel een enorme afknapper, zelfs zo erg dat ik niet eens in staat ben om sexuele handelingen mee te verrichten. En misschien klinkt het slecht of oppervlakkig, maar sex vind ik heel belangrijk (let op! niet het belangrijk in een relatie (zeker omdat ik niet vreemd kan/wil gaan..)

Ook zegt het veel over de persoon zelf, het is een deel van je uiterlijke verzorging. Het is gewoon een van de weinige dingen waar ik een meisje op zou afkeuren kwa uiterlijke kenmerken.

Maar elk persoon is verschillend, als jij niet zo oppervlakkig bent als ik. Wat houd je dan tegen? Als jij het geen probleem vind, en het jou gelukkig maakt, wat maakt onze mening dan uit?
Zo is het !
pi_127016658
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 10:13 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

5 uurtjes per week wil ik best wel sporten met mijn vriendin hoor :D

Slaapkamer sport dan wel :9
Of gewoon beide :D
pi_127016714
Ik dacht dat de meeste vrouwen op wat stevigere kerels vielen
٩๏̯͡๏)۶
pi_127016757
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat maak het uit, 1 vrouw lijkt me genoeg
pi_127017100
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:34 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Of gewoon beide :D
Ben zelf niet echt bepaald een sportief typje, maar ben dan ook niet dik (eerder iets dunner dan de gemiddelde mens). Ik doe liever andere dingen met mijn tijd dan sporten, En als mijn vriendin in die tijd zonodig wilt sporten met me, dan vind ik slaapkamersport een bijzonder goed alternatief waar beiden blij van worden :P
pi_127019326
Mijn vriendin heeft ook een beetje meer vormen, hiervoor alleen maar maatje 0 vriendinnetjes gehad. Moet zeggen dat ik het toch wel veel mooier vind *; Zolang mijn partner niet de hele dag door inactief is vind ik het niet erg, sommige mensen hebben er ook gewoon wat meer aanleg voor.
pi_127031518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee en hoe bedoel je rekening ermee houden?
Of je als gezet iemand dan meer naar iemand zou zoeken die ook gezet is of dat het je niet uitmaakt. Wanneer je zelf overgewicht hebt en iemand zoekt die slank is bijvoorbeeld is dit misschien lastiger en misschien wel hypocriet te noemen dat je zelf dan wel eisen stelt aan het figuur van de ander.

En of je er dus rekening mee houdt.
pi_127031795
Ik weeg 80 kilo, mijn vriend weegt 65 en doet aan divisie-sport. Beiden zijn we tegen de 1.80 aan.
pi_127031823
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:53 schreef erodome het volgende:
Het is niet echt voor de gek houden want hij doet niks met facebook en ook die datingsite ( pepper ) niet. Ik heb eerst zelf zijn foto's geliked en nog een keer zijn profiel. Geen antwoord en toen heb ik hem opgezocht op facebook en een berichtje gestuurd, dus het is niet echt voor de gek houden te noemen, maar gewoon nooit meer iets mee gedaan ( denk ik ).

Hij sport ook 3x per week om zijn oude figuur weer terug te krijgen, dus ik heb er geen probleem mee. En hij zeurt niet over zijn gewicht wat ik ook wel belangrijk vind.
pi_127032074
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:01 schreef Sebesse het volgende:
Ik weeg 80 kilo, mijn vriend weegt 65 en doet aan divisie-sport. Beiden zijn we tegen de 1.80 aan.
Het zegt natuurlijk ook niet zoveel. Uiterlijk is misschien wel onze bekrompenheid van de mens om iemand een kans te geven en te leren kennen voordat wij ons oordeel klaar hebben liggen.
pi_127032188
quote:

wut?
compact en kleverig.
pi_127032259
JA...zonder enige twijfel

Alles wat niet slank is val ik gewoon niet op
pi_127032350
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:53 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ben zelf niet echt bepaald een sportief typje, maar ben dan ook niet dik (eerder iets dunner dan de gemiddelde mens). Ik doe liever andere dingen met mijn tijd dan sporten, En als mijn vriendin in die tijd zonodig wilt sporten met me, dan vind ik slaapkamersport een bijzonder goed alternatief waar beiden blij van worden :P
Nouja, dat je niet dik bent, betekent nog niet dat je gezond leeft :P
Ik zou daar persoonlijk niet tegen kunnen :@
Geef mij maar een sportief/gespierd man :9
  zondag 26 mei 2013 @ 18:37:11 #52
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_127033168
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:12 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

wut?
Reactie op erodoom
pi_127033215
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:37 schreef eleusis het volgende:

[..]

Reactie op erodoom
nou ja, dit was een reactie op tien kilo meer of minder, ben je in twee maanden kwijt...
Tien kilo is best veel, in twee maanden gaat dat vrij lastig worden.
compact en kleverig.
  zondag 26 mei 2013 @ 18:51:52 #54
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_127033674
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:38 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou ja, dit was een reactie op tien kilo meer of minder, ben je in twee maanden kwijt...
Tien kilo is best veel, in twee maanden gaat dat vrij lastig worden.
echt niet
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_127035535
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:16 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nouja, dat je niet dik bent, betekent nog niet dat je gezond leeft :P
Ik zou daar persoonlijk niet tegen kunnen :@
Geef mij maar een sportief/gespierd man :9
Eerlijk gezegd leef ik ook niet echt gezond. Als je kijkt dat ik rook en amper kook. Maar dat is voorral nu omdat ik alleen woon, en betere dingen met mijn tijd wil doen dan hier aan te werken.

Wil niet zeggen dat ik dit niet wil veranderen, want zelf vind ik dit ook geen streven voor de toekomst. Maar aangezien ik 23 ben, en dit mijn 'geniet'/'jongere' jaren zijn wil ik hiervan genieten.

Dit zal stoppen op het punt dat ik ga samenwonen :P. Want dat is voor mij de trigger dat dit alles moet veranderen.
pi_127035978
Voor mij wel. Een gezonde levensstijl en er fit/verzorgd uitzien is een groot onderdeel van mijn leven en ik zou geen partner kunnen hebben die daar niet op dezelfde manier in staat zeg maar. Plus ik vind het simpelweg niet mooi als een vrouw wat extra kilo's heeft.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_127036675
Ik heb zelf over het algemeen geen probleem met vrouwen die ietsjes voller zijn zolang ze wel een (ietswat) sportieve/gezonde levensstijl heeft. Ik zou het echter wel behoorlijk vervelend vinden als je iemand ontmoet via internet die een verkeerd beeld van zichzelf schetst dmv oude foto's. Dan vraag ik me af wat er nog meer niet klopt.
pi_127036770
Ik zou niet principieel afknappen op iemand die te zwaar is, maar er is natuurlijk een limiet. Bovendien is 8 kilo zwaarder zijn dan je foto's op een datingsite doen vermoeden sowieso minpunten.
pi_127039541
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:

[..]

echt niet
optimistisch wel ^O^
compact en kleverig.
pi_127047071
Mits geen geldig excuus (t'zit in de familie) is te dik of te dun voor mij wel een issue. Het toont een zwakte van zelf-discipline.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_127048561
Mensen met ongezond overgewicht hebben geen respect voor zichzelf en daarom ook niet voor anderen. Daarom zou ik er niet mee willen daten nee.
pi_127091322
hoezo niet voor anderen?

En date je ook niet met mensen die alcohol drinken? Roken? Te hard rijden?

Ik dat ook niet met dikkerds hoor, gewoon omdat ik er niet op val. Maar die reden die jij geeft is wat kort door de bocht?
pi_127091393
kut icoontje voor m'n post, die wou ik helemaal niet
pi_127091436
Nu krijg ik dat elke keer zo te zien?

Hoe haal ik dat weg? HELP? :')
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:32:10 #65
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_127093907
Ik heb wat dat betreft wel echt mijn grenzen, een date moet aantrekkelijk blijven.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:33:56 #66
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127093960
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:16 schreef eleusis het volgende:

[..]
selfies
proest
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:34:46 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_127093986
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Nu krijg ik dat elke keer zo te zien?

Hoe haal ik dat weg? HELP? :')
drie rondjes draaien en het volkslied neurieern
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:35:47 #68
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_127094021
Een beetje pudgey? Prima. Echt dik? Neen.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:36:19 #69
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_127094040
Maar ik heb dan ook een hele mooie vriendin O+
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_127096700
Ik blijf het interessant vinden dat 50% van Nederland volgens de statistieken overgewicht heeft, maar dat als je op internet kijkt iederéén beweert slank te zijn.. EN niet op dikke mensen te vallen ;)
pi_127096772
Ik heb geen moeite met iemand die wat te dik is, ben zelf ook absoluut niet miss perfect. Maar de extremen in gewicht, nee, ik geloof niet dat ik daar door aangetrokken kan worden (dus echt enorm dik of extreem mager). Alhoewel ik wel een erg toffe jongen kende die ik aanvankelijk echt te dik vond, maar hoe langer ik hem leerde kennen hoe minder dat een rol speelde. Hij had gewoon heel veel persoonlijkheid om te compenseren voor zijn lijf :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127096788
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 05:44 schreef Selestha het volgende:
Ik blijf het interessant vinden dat 50% van Nederland volgens de statistieken overgewicht heeft, maar dat als je op internet kijkt iederéén beweert slank te zijn.. EN niet op dikke mensen te vallen ;)
Uhuh. Hoe moet dat aflopen later :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_127096794
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 06:43 schreef PdeHoog het volgende:

Uhuh. Hoe moet dat aflopen later :')
Ken genoeg mannen die een relatie met een erg aantrekkelijke chick kregen (op uiterlijk gevallen), die jaren later alles behalve aantrekkelijk meer was met behoorlijk wat overgewicht :7 En dan? Volgens veel fokkers zou je die dus aan de kant zetten. Oh wacht, je had er al 2 kinderen kids mee...och 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127096801
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 06:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ken genoeg mannen die een relatie met een erg aantrekkelijke chick kregen (op uiterlijk gevallen), die jaren later alles behalve aantrekkelijk meer was met behoorlijk wat overgewicht :7 En dan? Volgens veel fokkers zou je die dus aan de kant zetten. Oh wacht, je had er al 2 kinderen kids mee...och 8-)
Kds blijken ook al geen reden meer te zijn om je relatie te behouden :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_127096810
Ik ben nog een beetje ouderwets, ik vind dat als je samen besluit kinderen te krijgen je zeker weet dat je bij elkaar blijft. Maar dat is dus wat achterhaald.
pi_127096845
Ik heb qua fysiek voorkeuren waar ik niet snel vanaf stap. Dus geen chubby date voor mij.
pi_127097147
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 05:44 schreef Selestha het volgende:
zoveel ja?

En ik heb echt niet het idee dat iedereen beweert slank te zijn :?
compact en kleverig.
pi_127098050
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:

zoveel ja?

En ik heb echt niet het idee dat iedereen beweert slank te zijn :?
BMI van 26 is officieel voor de statistieken al overgewicht hè. Brad Pitt valt ook in die categorie *)
pi_127098346
BMI valt dan ook niet echt serieus te nemen.
pi_127098461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:22 schreef An_awesome_wave het volgende:
BMI valt dan ook niet echt serieus te nemen.
Ja, maar als men statistieken maakt met 'zoveel % overgewicht' dan wordt BMI als maat genomen.
pi_127098686
Een jongen met een goed figuur (gespierd/fit) is mooi, maar als hij erg klein is of een rotkop heeft dan word ik er niet koud of warm van...

Mijn vriend is best lang en heeft een goed figuur die daarbij past: geen bierbuik, geen vetrollen maar ook geen spieren. Een jongen met spieren/abs vind ik wel mooi, maar een jongen zonder spieren ook! Ik houd alleen echt niet van overgewicht/dik.

Ik vind een gezonde levensstijl belangrijk en ik zou willen zeggen dat ik dik/overgewicht niet mooi vind omdat het ongezond is. Aan de andere kant leeft mijn vriend ook niet bepaald gezond en ik vind hem fysiek/qua uiterlijk wel aantrekkelijk. Hij snoept veel, rookt, sport niet, heeft geen conditie en eet veel junkfood maar dat zie je niet aan hem. Ik zeg vaak dat er een dikkertje in hem zit haha.

Dus uiteindelijk vind ik dik/overgewicht niet mooi omdat ik het gewoon niet aantrekkelijk vind! Een beetje chubby vind ik echter niet erg en aantrekkelijker dan echt magere jongens.

Ik zal mensen trouwens nooit uitschelden of pesten om hun gewicht!
pi_127099000
Grappig hoe veel vrouwen klagen dat mannen zich qua uiterlijk anders voordoen op het internet, maar zelf ongegeneerd dagelijks lagen make-up opsmeren. Wie hou je dan voor de gek?
pi_127099121
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 09:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

BMI van 26 is officieel voor de statistieken al overgewicht hè. Brad Pitt valt ook in die categorie *)
nou, dat vroeg ik me dus af,is dat vanaf 26?
Ik vind mezelf nl niet echt slank, maar n BMI van 26 heb ik dus ook niet.
compact en kleverig.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 09:54:01 #84
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_127099164
Hangt van de proporties af.

Op zich geen enkel probleem met iets stevigere vrouwen als ze er verder goed verzorgd uitzien en een mooi gezichtje hebben. Dan maakt een buikje niet zo heel veel uit.

Zolang het maar niet vadsig wordt en de vormen volledig zoek raken.
pi_127100216
Ik heb gemerkt vrij veel te kunnen hebben qua gewicht (ben met mijn 75 kg bij 1.80m ook niet de slankste), maar er zit inderdaad wel een bovengrens aan. Plus zoals anderen zeggen: het hangt nogal van de verhoudingen af. Als er iets lelijk is, dan zijn het wel volslanke vrouwen met kleinere borsten.
pi_127100967
Ook geen problemen met een klein beetje overgewicht, ik vind een beetje chubby of curvy een stuk sexyer dan mager. Natuurlijk val ik ook niet op de excessen, er zit natuurlijk wel een grens aan. Maar een goeie uitstraling kan de grens wel een beetje oprekken, dat sowieso. Zelf ben ik ook niet perfect, klein beginnend buikje bijvoorbeeld.
pi_127101214
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb gemerkt vrij veel te kunnen hebben qua gewicht (ben met mijn 75 kg bij 1.80m ook niet de slankste), maar er zit inderdaad wel een bovengrens aan. Plus zoals anderen zeggen: het hangt nogal van de verhoudingen af. Als er iets lelijk is, dan zijn het wel volslanke vrouwen met kleinere borsten.
75 bij 1.80 valt serieus toch wel mee? Ik ben 73 bij 1.85
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_127101854
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

75 bij 1.80 valt serieus toch wel mee? Ik ben 73 bij 1.85
Oh, ik dacht dat de gemiddelde vrouw zo'n vijf kilo lichter als 'normaal' zag.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:28:05 #89
350968 kedge
cicatrix manet
pi_127102097
Met kleding aan kan een iets 'vollere' vrouw indien ze de juiste proporties heeft nog steeds aantrekkelijk zijn. Vooral als het de vrouwelijke vormen accentueert.

Het probleem zit voor mij vooral bij de dingen als: je arm om haar heen slaan en het vet voelen, ook al is het misschien stevig vet of als de kleding uitgaat en het er allemaal net even wat anders uitziet dan met kleding aan. Niet dat de seks dan slecht is maar die kilo's zorgen nou niet echt voor een super sexy effect.

Als ik dan iemand al zou kennen zou en ik diegene echt een kans wil geven dat ga ik er ook voor en zal ze samen met mij moeten gaan sporten. Dik blijven is geen optie
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 11:34:22 #90
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_127102277
Zolang die extra kilo's ook in de borsten en kont te zien zijn weinig problemen mee.
Maar het moet niet overdreven dik zijn...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127102896
Absoluut. Ik sport zelf veel en doe mijn best om zo goed mogelijk uit te zien voor het andere geslacht. Dat verwacht ik ook van een date. En nee, dat hoeft geen atletisch, afgetraind lichaam te zijn. Even afgezien van het feit dat ik het niet zou kunnen op dikke meiden vind ik het gewoon een vorm van verwaarlozing van je eigen lichaam.
pi_127103027
Vrouwen met een buikje zijn prima, ik heb dat zelf ook. :P Zolang ze maar gewoon een goede vrouwelijke bouw hebben. Van die kleine kinderlichaampjes hoeft niet zo. ;(
pi_127103109
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Vrouwen met een buikje zijn prima, ik heb dat zelf ook. :P Zolang ze maar gewoon een goede vrouwelijke bouw hebben. Van die kleine kinderlichaampjes hoeft niet zo. ;(
Goede vrouwelijke bouw?

De zandloper? De appel of het peertje?
pi_127103133
Zandloper. (en nee, niet zo overdreven als in dat voorbeeld. :P)
pi_127103257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:28 schreef kedge het volgende:
Met kleding aan kan een iets 'vollere' vrouw indien ze de juiste proporties heeft nog steeds aantrekkelijk zijn. Vooral als het de vrouwelijke vormen accentueert.
Dit is heel erg waar. Een vrouwelijke collega van me is best wel heel erg vol, normaal gesproken zou het voor mij ook te zijn zeg maar, echter zij kleedt zich zo dat haar heupen, borsten en taille goed geaccentueerd worden. Ook heeft ze een heel leuk koppie er op staan. Dan kan ze tegen de 100 kilo wegen schat ik, toch vind ik haar er echt leuk uit zien.
pi_127103295
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 11:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Spieren ja. Vet nee.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_127103676
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 11:53 schreef IngloriousKnaak het volgende:
Dat vind ik juist weer geil :@

Al zijn er grenzen natuurlijk. Maar ik heb met typische voluptueuze vrouwenlichamen als kardashian helemaal niks. Clownesk bijna.
pi_127104084
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:13 schreef NomanIW het volgende:

Maar ik heb met typische voluptueuze vrouwenlichamen als kardashian helemaal niks. Clownesk bijna.
Die Kardashians hebben bepaald niet allemaal dezelfde bouw. Die heb je van zeer slank tot behoorlijk aan de maat hoor...
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:37:10 #99
350968 kedge
cicatrix manet
pi_127104461
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:01 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Dit is heel erg waar. Een vrouwelijke collega van me is best wel heel erg vol, normaal gesproken zou het voor mij ook te zijn zeg maar, echter zij kleedt zich zo dat haar heupen, borsten en taille goed geaccentueerd worden. Ook heeft ze een heel leuk koppie er op staan. Dan kan ze tegen de 100 kilo wegen schat ik, toch vind ik haar er echt leuk uit zien.
Dat vind ik eerlijk gezegd echt zonde. Dikke vrouwen waarvan je gewoon ziet dat ze knap zijn, leuk en oprecht innerlijk hebben en je eigenlijk afknapt op hun lichaam.
pi_127104866
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:37 schreef kedge het volgende:

[..]

Dat vind ik eerlijk gezegd echt zonde. Dikke vrouwen waarvan je gewoon ziet dat ze knap zijn, leuk en oprecht innerlijk hebben en je eigenlijk afknapt op hun lichaam.
Je gaat natuurlijk geen relatie met iemand aan om alleen met diegene te kunnen praten. Het is toch wel handig dat je diegene ook echt aantrekkelijk vind, anders wordt seks op een gegeven moment ook een probleem.
pi_127104892
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 10:27 schreef Friek_ het volgende:
Volgens mij valt dat wel mee idd. Ik heb met mijn 1,75 en 75 kilo een BMI van 24,5 en ben gewoon fit.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 12:54:39 #102
244933 trovey
Nachtoele
pi_127105019
Ik zit op een leeftijd dat er altijd wel wat op te merken valt bij beiden :') dus als iemand wat te zwaar is maar het gewoon in de hand weet te houden en niet denkt"het zal wel :{w "dan heb ik er geen enkele moeite mee.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_127105097
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef trovey het volgende:
Ik zit op een leeftijd dat er altijd wel wat op te merken valt bij beiden :') dus als iemand wat te zwaar is maar het gewoon in de hand weet te houden en niet denkt"het zal wel :{w "dan heb ik er geen enkele moeite mee.
_O_
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:00:12 #104
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_127105194
Ik ga mijn lekkere leven van op de bank hangen films kijken en chips vreten en McD proppen toch niet opgeven voor een date :{w
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:04:59 #105
350968 kedge
cicatrix manet
pi_127105340
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:49 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je gaat natuurlijk geen relatie met iemand aan om alleen met diegene te kunnen praten. Het is toch wel handig dat je diegene ook echt aantrekkelijk vind, anders wordt seks op een gegeven moment ook een probleem.
Uiteraard. Het ging meer om het "zonde", dat iemand zich zo kan laten gaan en ( sorry voor mijn bekrompenheid ) van een mogelijke 8 of 9 een 5 is door haar lichaam.

De potentie is er, alleen de wil en discipline niet om het lichaam gezond en fit te houden.
pi_127105405
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:04 schreef kedge het volgende:

[..]

Uiteraard. Het ging meer om het "zonde", dat iemand zich zo kan laten gaan en ( sorry voor mijn bekrompenheid ) van een mogelijke 8 of 9 een 5 is door haar lichaam.

De potentie is er, alleen de wil en discipline niet om het lichaam gezond en fit te houden.
Ik heb bij haar niet echt het idee dat het een kwestie is van zich niet goed verzorgen, als in ongezond eten en dergelijke, ze heeft denk ik van zichzelf al een aardig stevige bouw. Heb foto's van haar zus gezien, precies hetzelfde type. Hartstikke leuke uitstraling, knappe kop, maar nogal een flink lichaam eronder.
pi_127105525
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Die Kardashians hebben bepaald niet allemaal dezelfde bouw. Die heb je van zeer slank tot behoorlijk aan de maat hoor...
Het is heel wat dat ik er ééntje ken. Kim, die vette.
pi_127105562
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 12:54 schreef trovey het volgende:
Welke leeftijd is dat?
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:14:59 #109
244933 trovey
Nachtoele
pi_127105607
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:12 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Welke leeftijd is dat?
40+...de tijd waar je zelf richting het Noorden wilt gaan maar je lijf besloten heeft dat het tijd is om definitief richting Zuiden te vertrekken. :+ Ook al zijn mensen perfect op gewicht, de tekenen des tijds zijn er gewoon en daar is dan ook niets mis mee, hoort er gewoon bij. ;)
Optimist tot in de kist
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:16:15 #110
350968 kedge
cicatrix manet
pi_127105636
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:06 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik heb bij haar niet echt het idee dat het een kwestie is van zich niet goed verzorgen, als in ongezond eten en dergelijke, ze heeft denk ik van zichzelf al een aardig stevige bouw. Heb foto's van haar zus gezien, precies hetzelfde type. Hartstikke leuke uitstraling, knappe kop, maar nogal een flink lichaam eronder.
Ik heb ook zo'n collega gehad. Ken haar al 3 jaar en sinds al die tijd was ze al aan het diëten. Het type: eeuwige dieet en jojo effect. Nu had ik haar al een tijdje niet meer gezien en kwam ik haar weer tegen: 18 kilo afgevallen in een jaar en wow wat een verschil. Herkende haar zowat niet eens. Dat is was ik klasse noem. Ze was er echt op vooruit gegaan en eindelijk besefte ze dat ze haar hele levensstijl om moest gooien.

Van haar dacht ik ook dat het gewoon bij haar hoorde.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:14 schreef trovey het volgende:

[..]

40+...de tijd waar je zelf richting het Noorden wilt gaan maar je lijf besloten heeft dat het tijd is om definitief richting Zuiden te vertrekken. :+ Ook al zijn mensen perfect op gewicht, de tekenen des tijds zijn er gewoon en daar is dan ook niets mis mee, hoort er gewoon bij. ;)
Positief :)
pi_127105733
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:14 schreef trovey het volgende:

[..]

Snap. Ik kan er nog niet helemaal over meepraten met 33. Ben wel van plan de trek naar het zuiden zo lang mogelijk te rekken.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:22:34 #112
244933 trovey
Nachtoele
pi_127105809
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:19 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Snap. Ik kan er nog niet helemaal over meepraten met 33. Ben wel van plan de trek naar het zuiden zo lang mogelijk te rekken.
Doe je best maar wees niet verbaasd als je op een dag in de spiegel kijkt en denkt "Verrek daar staat pa" :o ...oh wacht, dat ben ik. :P Ook al ben je nog zo slank dat randje net boven de broek is iets wat alle mannen krijgen...handig bij het vastpakken. O+
Optimist tot in de kist
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:22:55 #113
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_127105820
Gewicht is geen reden om niet te daten. Inactiviteit wel. Fat-but-fit en mijn tempo bij kunnen houden top.
Ben zelf ook zeker niet de lichtste maar door de combinatie van de hobbies sporten en eten is dat een keuze.
If at first you fail, re-define your objective.
pi_127106056
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:22 schreef trovey het volgende:

[..]

Doe je best maar wees niet verbaasd als je op een dag in de spiegel kijkt en denkt "Verrek daar staat pa" :o ...oh wacht, dat ben ik. :P Ook al ben je nog zo slank dat randje net boven de broek is iets wat alle mannen krijgen...handig bij het vastpakken. O+
Oh maar dat is geen ramp. Een onontwikkeld en aftakelend lijf is dat wel. Voor mij persoonlijk althans :P
  dinsdag 28 mei 2013 @ 13:31:20 #115
244933 trovey
Nachtoele
pi_127106143
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:29 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Oh maar dat is geen ramp. Een onontwikkeld en aftakelend lijf is dat wel. Voor mij persoonlijk althans :P
Aftakelen ga je toch, als je maar oud genoeg gaat worden. ;) Mijn ouders zeiden altijd "Ach, je ziet er minder mooi uit dan vroeger maar gelukkig heb ik je daarin bijgehouden" :+
Optimist tot in de kist
pi_127106173
hij heeft 8kg gegained

netjes toch

wees blij met zijn grotere, sterkere lichaam
pi_127106238
Ik wil niets met een dik meisje/vrouw en heb dat ook nog nooit gehad.

Roep "big is beautiful" en weet-ik-het totdat je een ons weegt, ik vind het gewoon niet goed te praten en verder een ongelofelijke turnoff. Het ziet er onverzorgd en ongezond uit. De 'wil-paren' switch in mijn hoofd gaat dan meteen OFF.
pi_127106590
Zou voor mij niet heel veel uitmaken. Ja er is een grens natuurlijk, maar als een meisje met een heel leuk gezicht iets dikker of een beetje chubby is vind ik dat geen probleem.
pi_127107358
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:11 schreef NomanIW het volgende:

Het is heel wat dat ik er ééntje ken. Kim, die vette.
Kim is niet dik. Ze heeft een aardige badonkadonk, maar het is echt een prachtige vrouw om te zien hoor.

Als je haar al veel te dik vindt...
pi_127107506
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
Wil d'r iemand met mij uit?

[ afbeelding ]
Ik word er al agressief van als ik er naar kijk, 10/10 zou als een boksbal gebruiken.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:14:58 #121
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127107525
ik zou echt direct al het contact verbreken dit is gwn iemand binne halen onder valse voorwendselen en hij moet bly zijn dat je em niet aanklagt
BEASTMODE
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:15:24 #122
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_127107532
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:14 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Ik word er al agressief van als ik er naar kijk, 10/10 zou als een boksbal gebruiken.
echt? oh, ik dacht dat het wel mee viel. Met een shirt aan zie je het bijna nie
pi_127107553
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef caisy90 het volgende:
Ik heb een online date gehad afgelopen week. We waren al een tijdje aan chatten, daarna whatsappen, daarna bellen en daaruit kwam al snel een date. Op de datingsite had hij twee foto's staan van wat blijkt anderhalf jaar geleden. Leuke jongen om te zien en ik dacht zelf eerst dat ik voor de gek gehouden werd door zijn uiterlijk en wat ik daarvoor tegenkwam. Ook op zijn facebook stonden nog foto's van hem in slanke vorm. Het is niet zo dat hij ineens superdik is, hij is volgens hemzelf 8 kilo aangekomen, maar dat is wel goed te zien. Hij is nog wel leuk en al die trekjes heeft hij nog steeds.

Zijn gewicht vind ik niet de reden om nu te stoppen omdat we een totale klik hebben en het leuk hebben.

Als ik dan het vergelijk zonder internetdating en ik zou hem ergens tegenkomen was ik, denk ik niet gaan daten. Als ik het zelf bekijk speelt uiterlijk dus een belangrijke rol.

Nee ik zou geen dikke vrouwen daten.. Een klein buikje is geen probleem..
pi_127107654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Kim is niet dik. Ze heeft een aardige badonkadonk, maar het is echt een prachtige vrouw om te zien hoor.

Als je haar al veel te dik vindt...
Ik vind die ene zus van haar, Khloe, tegenwoordig een stuk mooier dan Kim zelf :@
  dinsdag 28 mei 2013 @ 14:25:37 #125
37769 erodome
Zweefteef
pi_127107873
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2013 18:02 schreef caisy90 het volgende:

[..]

Het is niet echt voor de gek houden want hij doet niks met facebook en ook die datingsite ( pepper ) niet. Ik heb eerst zelf zijn foto's geliked en nog een keer zijn profiel. Geen antwoord en toen heb ik hem opgezocht op facebook en een berichtje gestuurd, dus het is niet echt voor de gek houden te noemen, maar gewoon nooit meer iets mee gedaan ( denk ik ).

Hij sport ook 3x per week om zijn oude figuur weer terug te krijgen, dus ik heb er geen probleem mee. En hij zeurt niet over zijn gewicht wat ik ook wel belangrijk vind.
Dan is het anders, dan zou ik me er niet druk om maken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_127109885
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:

Ik vind die ene zus van haar, Khloe, tegenwoordig een stuk mooier dan Kim zelf :@
Kim is nu zwanger en ik heb eigenlijk geen idee hoe de vlag er bij haar op dit moment bij hangt... Khloe is in ieder geval een heel stuk steviger dan Kim.
pi_127110959
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
Wil d'r iemand met mij uit?

[ afbeelding ]
mirin dat bulk
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 28 mei 2013 @ 16:00:27 #128
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_127111096
Ja val niet op magere of dikke mannen, ik vind het wel belangrijk dat een man een goed lichaam heeft. Gespierd. :9
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_127111103
Het maakt mij écht niet uit of ze nou slank is of chubby, gaat om het karakter, uiterlijk is een leuke bijkomsitgheid, maar is voor mij niet nodig.

Liever iemand van 100+ kilo die echt super lief is, dan iemand van 70 kilo die zo arrogant als de pest is en denkt dat ze alles kan maken..

Had net een gesprek met iemand die zei " Ja, weetje... ik had kort gedate met **** en hij was 1,95 en 110 kilo, en ik vond z`n lichaam echt niks, ik vind Eric Corton qua lichaam echt wel de max "

:')______________!

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2013 16:04:54 ]
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:02:36 #131
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127113490
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
Het maakt mij écht niet uit of ze nou slank is of chubby, gaat om het karakter, uiterlijk is een leuke bijkomsitgheid, maar is voor mij niet nodig.

Liever iemand van 100+ kilo die echt super lief is, dan iemand van 70 kilo die zo arrogant als de pest is en denkt dat ze alles kan maken..

Had net een gesprek met iemand die zei " Ja, weetje... ik had kort gedate met **** en hij was 1,95 en 110 kilo, en ik vond z`n lichaam echt niks, ik vind Eric Corton qua lichaam echt wel de max "

Makkelijk lullen als je zelf te dik bent.
BEASTMODE
pi_127113543
quote:

Je hebt dan ook niet veel voor het uitkiezen.
pi_127113723
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Makkelijk lullen als je zelf te dik bent.
MIsschien is dat ook wel zo... dat omdat ik te dik ben ik er een andere kijk op heb, geen idee...
pi_127113755
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je hebt dan ook niet veel voor het uitkiezen.
Liever niet voor het uitkiezen dan met elke meid die ik zie maar zoenen en zo... Dat vind ik respectloos.
Zelfs al zou ik dun zijn en een geaccepteerd figuur hebben (Want dat heb ik nou niet echt... ) Dan zou ik niet m`n mindset veranderen door opeens alles en iedereen maar te versieren en zoenen en etc als ik de kans had.

Dat is respectloos.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:14:25 #135
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_127113868
quote:

Uiterlijk is echt niet alleen een 'leuke bijkomstigheid', je maakt mij niet wijs dat als je iemand lelijk vindt, dat het dan nog een kans van slagen heeft.

Of figuur invloed heeft op dat is weer een ander verhaal. Ik vind zelf een beetje chubby prima (zolang ze wel een gezonde levensstijl heeft qua sport en eten), geef daar zelfs de voorkeur aan boven een graatmager meisje (ondanks dat ik zelf ook een magere lat ben :') ), maar echt dik gaat 'm gewoon nooit worden.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  dinsdag 28 mei 2013 @ 17:19:56 #136
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_127114012
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Liever niet voor het uitkiezen dan met elke meid die ik zie maar zoenen en zo... Dat vind ik respectloos.
Zelfs al zou ik dun zijn en een geaccepteerd figuur hebben (Want dat heb ik nou niet echt... ) Dan zou ik niet m`n mindset veranderen door opeens alles en iedereen maar te versieren en zoenen en etc als ik de kans had.

Dat is respectloos.
Wie houd je nu voor de gek? Ons of jezelf?

'Ja als ik een miljoenmiljard zou winnen dan zou ik gewoon blijven leven zoals ik nu doe hoor!'

Je bent nu gewoon je eigen gebreken aan het verantwoorden aan jezelf zodat de realiteit wat fijner aanvoelt.

'Nobody believes your excuses except for you'
- Awesome_
BEASTMODE
  dinsdag 28 mei 2013 @ 18:53:55 #137
187510 IrCute
Americunt
pi_127116878
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 17:19 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Wie houd je nu voor de gek? Ons of jezelf?

'Ja als ik een miljoenmiljard zou winnen dan zou ik gewoon blijven leven zoals ik nu doe hoor!'

Je bent nu gewoon je eigen gebreken aan het verantwoorden aan jezelf zodat de realiteit wat fijner aanvoelt.

'Nobody believes your excuses except for you'
- Awesome_
_O_ dit dus
pi_127118435
Ja. Als een vrouw niet minstens 100 kg weegt is het sowieso een no-go.
pi_127118957
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
je hebt ze hier voor het uitkiezen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_127120530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Je hebt de voorkeur voor heel mollig?
pi_127120546
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt de voorkeur voor heel mollig?
Ik noem 100+ geen mollig meer.
pi_127120574
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:

Ik noem 100+ geen mollig meer.
Heel mollig 8-)

Of dik, wat jij wilt.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 20:09:54 #143
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_127120740
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heel mollig 8-)

Of dik, wat jij wilt.
Rubenesk.
pi_127270404
Bij mannen vind ik een beetje chubby niet direct een probleem (al heeft het niet mijn voorkeur), val bij mannen toch altijd meer voor ogen-lach-uitstraling in het algemeen (als het om uiterlijke kenmerken gaat). Of ie zich een beetje fatsoenlijk kleedt maakt ook wel wat uit. Te mager vind ik misschien nog iets minder wat (en dan bedoel ik niet de reguliere ecto).

Bij vrouwen heb ik toch wel een sterkere voorkeur voor slank/tenger. Francaise typje, of lang-slank-gracieus-ballerina-like. Ietstje ronder en vrouwelijker is absoluut geen bezwaar, maar als het flink mollig begint te worden knap ik toch wel af. Zeg maar bmi 18-19 ideaal, 20-21 prima, 24 bovengrens.
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
  vrijdag 31 mei 2013 @ 23:51:57 #145
108913 Godshand
guide4you
pi_127272479
Ik heb het met dikke vrouwen gedaan, en daar kan je best mee lachen, of ze kunnen best geil zijn. Maar toch vind ik slanke vrouwen het aantrekkelijkst, een slank vrouwenlichaam is toch een bonuspunt extra in bed voor mij.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 00:04:00 #146
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_127273094
Ik val op dun maar heb het ook met wat molligere jongens gedaan. Maar juist daarom wil ik wel eens wat anders. De keren met een dun iemand beviel wel. Ik weeg zelf 75 kilo, er moet dus wel wat af (working on it).
  zaterdag 1 juni 2013 @ 00:05:27 #147
108913 Godshand
guide4you
pi_127273176
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Mishu het volgende:
Ik val op dun maar heb het ook met wat molligere jongens gedaan. Maar juist daarom wil ik wel eens wat anders. De keren met een dun iemand beviel wel. Ik weeg zelf 75 kilo, er moet dus wel wat af (working on it).
En dat anders wordt? Je hebt dun en mollig gehad. Dus nu moet je nog moddervet en uitgehongerd mager nog van je lijstje afstrepen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 1 juni 2013 @ 00:09:44 #148
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_127273412
Nou dat dun bevalt dus ik ga voorlopig nog even op die lijn door als je het niet erg vind ;)
pi_127278163
Te hoog vetpercetage = no go
Niet sporten = no go

Tenzij ze extreem lekker is
pi_127278419
Ik val meer op een normaal postuur. Dun mag, maar hoeft niet. Een klein buikje is sexy, en heeft mijn voorkeur. Zodra ze te dun word gaan de vrouwelijke vormen verloren, wat zonde is. Snap ook niet dat vrouwen denken dat de gemiddelde man hier op valt.

Tevens heb ik liever een vriendin die gewoon normaal leeft dan een vriendin die 3x per week in een sportschool zit.

Ook 2 dikke vrouwen geprobeerd, maar mijn jongeheer wilde bij beide keren gewoon niet meewerken. Toch jammer, want het waren hele lieve meisjes (de reden dat ik het probeerde).

Thats all folks :)
pi_127278997
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 03:08 schreef Redbullkid het volgende:
Ik val meer op een normaal postuur. Dun mag, maar hoeft niet. Een klein buikje is sexy, en heeft mijn voorkeur. Zodra ze te dun word gaan de vrouwelijke vormen verloren, wat zonde is. Snap ook niet dat vrouwen denken dat de gemiddelde man hier op valt.

Tevens heb ik liever een vriendin die gewoon normaal leeft dan een vriendin die 3x per week in een sportschool zit.

Ook 2 dikke vrouwen geprobeerd, maar mijn jongeheer wilde bij beide keren gewoon niet meewerken. Toch jammer, want het waren hele lieve meisjes (de reden dat ik het probeerde).

Thats all folks :)
Behoorlijk triest om te zien dat men tegenwoordig 3 x per week sporten als 'niet normaal leven' ziet :')

[ Bericht 2% gewijzigd door An_awesome_wave op 01-06-2013 05:59:53 ]
pi_127279189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 05:38 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Behoorlijk triest om te zien dat men tegenwoordig 3 x per week sporten als 'niet normaal leven' ziet :')
Als ze dan 3x per week wilt sporten, kan ze dat beter samen met mij doen :D.
You saw what I did there? :@

Ik zeg overigens niet dat ze niet 3x per week in de sportschool mag zitten hoor. Maar dat hoeft niet persee voor mij. Ik ben in elk geval niet iemand die dat zou doen :)
pi_127282490
Gewicht kan bij mij wel een probleem zijn, alleen niet bij 8 kilo overgewicht al hoor, als je een beetje een langer iemand hebt waarbij het goed is verspreid, dan zie je dat toch amper?

Ik heb zelf een ex gehad die gewoon echt behoorlijk fors was, en ik was toen nog jong en naïef, maar daar zou ik nu absoluut niet meer op kunnen vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')