Kim is nu zwanger en ik heb eigenlijk geen idee hoe de vlag er bij haar op dit moment bij hangt... Khloe is in ieder geval een heel stuk steviger dan Kim.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:19 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik vind die ene zus van haar, Khloe, tegenwoordig een stuk mooier dan Kim zelf
mirin dat bulkquote:Op dinsdag 28 mei 2013 13:48 schreef RaymondK het volgende:
Wil d'r iemand met mij uit?
[ afbeelding ]
Makkelijk lullen als je zelf te dik bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
Het maakt mij écht niet uit of ze nou slank is of chubby, gaat om het karakter, uiterlijk is een leuke bijkomsitgheid, maar is voor mij niet nodig.
Liever iemand van 100+ kilo die echt super lief is, dan iemand van 70 kilo die zo arrogant als de pest is en denkt dat ze alles kan maken..
Had net een gesprek met iemand die zei " Ja, weetje... ik had kort gedate met **** en hij was 1,95 en 110 kilo, en ik vond z`n lichaam echt niks, ik vind Eric Corton qua lichaam echt wel de max "______________!
Je hebt dan ook niet veel voor het uitkiezen.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
Het maakt mij écht niet uit of ze nou slank is of chubby, gaat om het karakter, uiterlijk is een leuke bijkomsitgheid, maar is voor mij niet nodig.
Liever iemand van 100+ kilo die echt super lief is, dan iemand van 70 kilo die zo arrogant als de pest is en denkt dat ze alles kan maken..
Had net een gesprek met iemand die zei " Ja, weetje... ik had kort gedate met **** en hij was 1,95 en 110 kilo, en ik vond z`n lichaam echt niks, ik vind Eric Corton qua lichaam echt wel de max "______________!
MIsschien is dat ook wel zo... dat omdat ik te dik ben ik er een andere kijk op heb, geen idee...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:02 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Makkelijk lullen als je zelf te dik bent.
Liever niet voor het uitkiezen dan met elke meid die ik zie maar zoenen en zo... Dat vind ik respectloos.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt dan ook niet veel voor het uitkiezen.
Uiterlijk is echt niet alleen een 'leuke bijkomstigheid', je maakt mij niet wijs dat als je iemand lelijk vindt, dat het dan nog een kans van slagen heeft.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 16:03 schreef Braddie het volgende:
Wie houd je nu voor de gek? Ons of jezelf?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Liever niet voor het uitkiezen dan met elke meid die ik zie maar zoenen en zo... Dat vind ik respectloos.
Zelfs al zou ik dun zijn en een geaccepteerd figuur hebben (Want dat heb ik nou niet echt... ) Dan zou ik niet m`n mindset veranderen door opeens alles en iedereen maar te versieren en zoenen en etc als ik de kans had.
Dat is respectloos.
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 17:19 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wie houd je nu voor de gek? Ons of jezelf?
'Ja als ik een miljoenmiljard zou winnen dan zou ik gewoon blijven leven zoals ik nu doe hoor!'
Je bent nu gewoon je eigen gebreken aan het verantwoorden aan jezelf zodat de realiteit wat fijner aanvoelt.
'Nobody believes your excuses except for you'
- Awesome_
je hebt ze hier voor het uitkiezenquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja. Als een vrouw niet minstens 100 kg weegt is het sowieso een no-go.
Je hebt de voorkeur voor heel mollig?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja. Als een vrouw niet minstens 100 kg weegt is het sowieso een no-go.
Heel molligquote:
En dat anders wordt? Je hebt dun en mollig gehad. Dus nu moet je nog moddervet en uitgehongerd mager nog van je lijstje afstrepen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:04 schreef Mishu het volgende:
Ik val op dun maar heb het ook met wat molligere jongens gedaan. Maar juist daarom wil ik wel eens wat anders. De keren met een dun iemand beviel wel. Ik weeg zelf 75 kilo, er moet dus wel wat af (working on it).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |