abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127278997
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 03:08 schreef Redbullkid het volgende:
Ik val meer op een normaal postuur. Dun mag, maar hoeft niet. Een klein buikje is sexy, en heeft mijn voorkeur. Zodra ze te dun word gaan de vrouwelijke vormen verloren, wat zonde is. Snap ook niet dat vrouwen denken dat de gemiddelde man hier op valt.

Tevens heb ik liever een vriendin die gewoon normaal leeft dan een vriendin die 3x per week in een sportschool zit.

Ook 2 dikke vrouwen geprobeerd, maar mijn jongeheer wilde bij beide keren gewoon niet meewerken. Toch jammer, want het waren hele lieve meisjes (de reden dat ik het probeerde).

Thats all folks :)
Behoorlijk triest om te zien dat men tegenwoordig 3 x per week sporten als 'niet normaal leven' ziet :')

[ Bericht 2% gewijzigd door An_awesome_wave op 01-06-2013 05:59:53 ]
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_127279189
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2013 05:38 schreef An_awesome_wave het volgende:

[..]

Behoorlijk triest om te zien dat men tegenwoordig 3 x per week sporten als 'niet normaal leven' ziet :')
Als ze dan 3x per week wilt sporten, kan ze dat beter samen met mij doen :D.
You saw what I did there? :@

Ik zeg overigens niet dat ze niet 3x per week in de sportschool mag zitten hoor. Maar dat hoeft niet persee voor mij. Ik ben in elk geval niet iemand die dat zou doen :)
pi_127282490
Gewicht kan bij mij wel een probleem zijn, alleen niet bij 8 kilo overgewicht al hoor, als je een beetje een langer iemand hebt waarbij het goed is verspreid, dan zie je dat toch amper?

Ik heb zelf een ex gehad die gewoon echt behoorlijk fors was, en ik was toen nog jong en naïef, maar daar zou ik nu absoluut niet meer op kunnen vallen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')