abonnement Unibet Coolblue
pi_126987660
Ik heb een online date gehad afgelopen week. We waren al een tijdje aan chatten, daarna whatsappen, daarna bellen en daaruit kwam al snel een date. Op de datingsite had hij twee foto's staan van wat blijkt anderhalf jaar geleden. Leuke jongen om te zien en ik dacht zelf eerst dat ik voor de gek gehouden werd door zijn uiterlijk en wat ik daarvoor tegenkwam. Ook op zijn facebook stonden nog foto's van hem in slanke vorm. Het is niet zo dat hij ineens superdik is, hij is volgens hemzelf 8 kilo aangekomen, maar dat is wel goed te zien. Hij is nog wel leuk en al die trekjes heeft hij nog steeds.

Zijn gewicht vind ik niet de reden om nu te stoppen omdat we een totale klik hebben en het leuk hebben.

Als ik dan het vergelijk zonder internetdating en ik zou hem ergens tegenkomen was ik, denk ik niet gaan daten. Als ik het zelf bekijk speelt uiterlijk dus een belangrijke rol.

Nu is mijn vraag of gewicht voor jullie een spelbreker zou zijn om te gaan daten? Of als je zelf overgewicht hebt; houd je daar rekening mee met eventuele dates?
pi_126987824
Voor mijn dates: beetje chubby is wel OK, ligt aan de dame.

Voor mijzelf: gewoon beetje in vorm blijven. Voelt beter, geeft meer zelfvertrouwen, en makkelijker dames op te pikken.
pi_126987852
Gewicht geeft natuurlijk wel signalen mbt de persoon.
pi_126987906
Ja en nee, ligt eraan in welke situatie:
Is hij dik, maar sport/eet hij gezond zodat hij afvalt?
Of is hij dik maar doet hij er niks aan, hele tijd op bank hangen en ongezond eten.
Ik sport zelf minstens 5 uurtjes per week, als mijn date nooit zou sporten, zou ik daar niet tegen kunnen.
pi_126987950
Mollig, volslank, etc heb ik verder geen problemen mee. Wat meer vlees vind ik wel lekker, maar met ernstig overgewicht heb ik wel een probleem mee. Overgewicht is gewoon ongezond, want dat kan makkelijk leiden naar hart- en vaatziekten en verder komt het misschien ook voort uit psychische problemen (hoeft niet, kan wel).
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_126988023
Ernstig overgewicht zou ik een probleem vinden, maar een heel ander beeld neerzetten van jezelf ook. Heb minder problemen met iemand die wat kilo's teveel heeft, maar die dat ook gewoon heeft laten zien dan iemand die me "voor de gek" heeft proberen te houden met oude foto's of zo gunstig mogelijk waardoor ik echt een ander beeld ervan had.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 15:59:32 #7
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_126988178
Mwa, voor de gek houden is weer zo heftig gezegd. Ik ben ook 10 kilo aangekomen sinds vorige zomer, ik maak er ook geen project van om al m'n ouwe facebook-foto's te vervangen door exemplaren die beter mijn huidige buik naar voren brengen. Sowieso als je veel aankomt is dat meestal een periode waarin je niet zo actief bent en dus ook niet op foto's staat etc...

Om 10 kilo meer of minder zou ik me bij het daten sowieso niet druk maken. Twee maandjes opletten is dat eraf.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:10:43 #8
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_126988556
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:49 schreef Angel-Joy het volgende:
Ja en nee, ligt eraan in welke situatie:
Is hij dik, maar sport/eet hij gezond zodat hij afvalt?
Of is hij dik maar doet hij er niks aan, hele tijd op bank hangen en ongezond eten.
Ik sport zelf minstens 5 uurtjes per week, als mijn date nooit zou sporten, zou ik daar niet tegen kunnen.
jammer ;(
Doei!
pi_126988586
Ja ik vind het onaantrekkelijk. Al is iets meer dan size 0 niet erg.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:14:40 #10
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_126988668
Een beetje chubby vind ik nooit zo'n probleem, mijn vriendin is ook wat aan de mollige kant maar sport wel vier keer per week en eet stukken gezonder dan ikzelf (en ik ben een magere lat). Dus ze zit er zelf meer mee dan ikzelf, en is sowieso gezond bezig.

Als het een walvis zou zijn die alleen maar burgers naar binnen werkt en tv kijkt, dan zou het een ander verhaal zijn.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_126988683
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:59 schreef eleusis het volgende:
Mwa, voor de gek houden is weer zo heftig gezegd. Ik ben ook 10 kilo aangekomen sinds vorige zomer, ik maak er ook geen project van om al m'n ouwe facebook-foto's te vervangen door exemplaren die beter mijn huidige buik naar voren brengen. Sowieso als je veel aankomt is dat meestal een periode waarin je niet zo actief bent en dus ook niet op foto's staat etc...

Om 10 kilo meer of minder zou ik me bij het daten sowieso niet druk maken. Twee maandjes opletten is dat eraf.
Er zit een verschil tussen foto's die al op FB staan, dan bewust een foto van 1.5 jaar geleden te nemen voor op een dating site.
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:10 schreef Meloewa het volgende:

[..]

jammer ;(
Nolesbo :@

Nee, hij hoeft niet meer dan 5 uurtjes te sporten. Maar wel iets ;(
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:16:25 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_126988705
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Er zit een verschil tussen foto's die al op FB staan, dan bewust een foto van 1.5 jaar geleden te nemen voor op een dating site.
Dat klopt wel!!

Nou ja, als ik zou gaan online daten, ga ik eerst wel ff lekker met een gayfriend optutten en selfies maken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:18:49 #13
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_126988776
Een dame met wat overgewicht vind ik niet echt een probleem (zolang het niet teveel is). Een ex van mij had vijftien kilo overgewicht en dat vond ik nog wel gaan. Men vond het toen wel een raar gezicht omdat ik zelf heel veel fitness.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:24:15 #14
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_126988928
Een beetje babyvet is wel fijn, zacht buikje enzo O+ Maar ik val niet echt op de wat zwaardere vrouwen. Zelf ben ik slank en dus kijk ik ook meer in die categorie :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_126989066
Een buikje, flinke kont en goede heupen. :9~
Echt dik vind ik zelf onaantrekkelijk. Maar als iemand het bewust voor je verborgen houdt, zou ik wel m'n twijfels hebben bij de oprechtheid van deze persoon.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:39:46 #16
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_126989398
Dat hangt 100% af van hoe het vet verdeeld is. Hangend vet zoals een hangbuik of armkwabben zijn voor mij direct een afknapper. Een dikkere dame die nog gewoon stevig in het vel zit, is geen probleem.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 16:43:42 #17
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_126989502
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:53 schreef erodome het volgende:
Ernstig overgewicht zou ik een probleem vinden, maar een heel ander beeld neerzetten van jezelf ook. Heb minder problemen met iemand die wat kilo's teveel heeft, maar die dat ook gewoon heeft laten zien dan iemand die me "voor de gek" heeft proberen te houden met oude foto's of zo gunstig mogelijk waardoor ik echt een ander beeld ervan had.
Helemaal mee eens. En dat zou voor mij gelijk de reden zijn om er verder niet mee door te gaan.
pi_126990422
Als iemand bewust anders over probeert te komen zou ik er sowieso niet verder mee door gaan. Zwaar overgewicht zou ik op afknappen denk ik. Ook omdat zwaar overgewicht niet vanzelf ontstaat, daar zit toch vaak een heel verhaal of rede achter en daar zie ik mezelf ook niet zo aan beginnen eerlijk gezegd. Beetje stevig vind ik wel fijn. "Gezonde Hollandse jongen", zegmaar. Al ben ik niet kieskeurig qua afkomst ofzo hoor ;)
pi_126990464
Hmm, denk hetzelfde als jij zegt. In het echt misschien niet, maar via internetdaten misschien wel. Wel apart dat hij alleen maar foto's uit zijn slanke periode op zijn fb heeft. Schaamt hij zich er dan voor? Goede motivatie om af te vallen dan toch?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 17:57:13 #20
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126991789
this thread is worthless without pics
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_126993169
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 15:40 schreef caisy90 het volgende:
Nu is mijn vraag of gewicht voor jullie een spelbreker zou zijn om te gaan daten? Of als je zelf overgewicht hebt; houd je daar rekening mee met eventuele dates?
Nee en hoe bedoel je rekening ermee houden?
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:27:14 #22
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_127000405
Ik date geen dikkertjes.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  zaterdag 25 mei 2013 @ 21:41:16 #23
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127001194
Tot het punt dat het ongezond word heb ik er geen problemen mee.
  zaterdag 25 mei 2013 @ 22:05:54 #24
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_127002601
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2013 16:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Dat hangt 100% af van hoe het vet verdeeld is. Hangend vet zoals een hangbuik of armkwabben zijn voor mij direct een afknapper. Een dikkere dame die nog gewoon stevig in het vel zit, is geen probleem.
Juist als mensen afvallen wordt het juist wat slapper, maar dat is wel stukken gezonder.
pi_127002877
Ja. Zonder twijfel.
Seven.: "Borderliners vallen op een kutpersoonlijkheid. Het trekt ze aan, als ijzer naar een elektromagneet."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')