En achtereenvolgens de leidende wagens in de laatste ronden uitvielen. Dat gold ook voor Patrese, die zijn motor liet afslaan, maar deze doordat hij op een heuveltje stond kon hij hem naar beneden laten rollen en zo door hem in zijn versnelling te zetten weer te starten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk.
1982 was overigens minstens zo bizar: maar 4 aan de finish en de winnaar (Patrese) wist pas op het podium dat 'ie had gewonnen.
dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Omdat de standaard straf bij overtreding van de pits snelheid tijdens kwali of vt's een geldboete isTijdens de race is dat een DT
Ja, die zenden alles live uit. Daar kijk ik de race dit weekend ook (Ziggo heeft RTL ook in het standaard digitale pakket zitten)quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef Fiorano het volgende:
RTL Duitsland zend toch alle race's uit? Gaan overstappen van UPC naar KPN en die hebben standaard RTL Duitsland in het pakket zitten. Zeg ik van Dam gelijk op
Vond Sport1 vandaag best goed moet ik zeggen, Doornbos als co-commenator tijdens VT3 en de kwalificatie was echt een stuk beter. Normaal schakel ik na Vt3 altijd over op RTL Duitsland, maar heb vandaag alleen de voorbeschouwing op de Duitser gekeken en ben daarna weer naar Sport1 gegaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:39 schreef Fiorano het volgende:
RTL Duitsland zend toch alle race's uit? Gaan overstappen van UPC naar KPN en die hebben standaard RTL Duitsland in het pakket zitten. Zeg ik van Dam gelijk op
Die is multimiljonair. Die ligt echt niet wakker van 1000 euro en die geeft dat geld gewoon uit als hij daar zin in heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Wow, 'n volle ¤1000twitter:GPUpdate twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 17:08:15Alonso picks up ¤1,000 speeding fine #F1 http://t.co/t81eG67utP reageer retweet
![]()
Nu heeft ie 1 etentje met zijn vriendin minder deze maand waarbij die een fles champagne van ¤600 achterover kan tikken
Vosss, ouwe jonguh. Je hebt zeker nachtdienst gehad? Post Icon niet gezien ofzoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Die is multimiljonair. Die ligt echt niet wakker van 1000 euro en die geeft dat geld gewoon uit als hij daar zin in heeft.
Nee veel erger; ochtenddienstquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vosss, ouwe jonguh. Je hebt zeker nachtdienst gehad? Post Icon niet gezien ofzo
Oké, dus ochtenddienst heeft je vermogen om sarcastische posts waar te nemen beïnvloedquote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee veel erger; ochtenddienst![]()
![]()
God wat heb ik daar een hekel aan.![]()
![]()
Nogal. Overigens stond ik wel te kijken van mijn vergelijking. Absurd eigenlijk hoe rijk dat soort figuren zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oké, dus ochtenddienst heeft je vermogen om sarcastische posts waar te nemen beïnvloed
weet je ook waarom die kaartjes zo duur zijn!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Nogal. Overigens stond ik wel te kijken van mijn vergelijking. Absurd eigenlijk hoe rijk dat soort figuren zijn.
Die 600 euro voor hem is net zo veel als voor mij 1 cent![]()
Rijdersfout? Meer een kwestie van precies op het verkeerde punt remmen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:07 schreef kepler het volgende:
De crash van Massa was toch een rijdersfout, oeps![]()
rijdersfout dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rijdersfout? Meer een kwestie van precies op het verkeerde punt remmen.
Pech, als het niet aan de auto ligt, ligt het maar aan de rijder automatisch?quote:
mwah, dat vind ik geen pech.quote:
ben het met je eens. Een ervaren joker als Massa moet dat weten van die bult.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
mwah, dat vind ik geen pech.
hij doet het toch echt zelf, iedereen weet dat die bult daar zit![]()
beetje ongelukkig wel
Pech is het als een een veer tegen je hoofd stuitert.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Pech, als het niet aan de auto ligt, ligt het maar aan de rijder automatisch?
Denk niet dat beide voorwielen zomaar blokkeren en de auto onbestuurbaar wordt als je op een normal hobbeltje gaat remmenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:20 schreef kepler het volgende:
[..]
Pech is het als een een veer tegen je hoofd stuitert.
Rijdersfout is het als iemand op het verkeerde punt remt
gewone auto niet, maar bij een Formule 1-bolide kan het wel. Hoeft maar even uit te breken en daar ga je in Monaco alquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat beide voorwielen zomaar blokkeren en de auto onbestuurbaar wordt als je op een normal hobbeltje gaat remmen
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk niet dat beide voorwielen zomaar blokkeren en de auto onbestuurbaar wordt als je op een normal hobbeltje gaat remmen
Het is niet de eerste keer dat hij daar moet remmenquote:“I am disappointed not to have been able to take part in qualifying and it was really frustrating,” said Massa. “This morning in the final practice session, I braked on a bump, the car bottomed and unexpectedly both front wheels locked up and from then on, there was nothing I could do.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |