Drm gaan ze hun bij de pitstops inhalen omdat ze normal gesprokken snelle pitstops hebben. Tevens kunnen ze beter met hun banden omgaan. Er is een DRS zone en de Red bull's snelheid is niet goed dus ik heb er de volle vertrouwen in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:29 schreef opreis het volgende:
[..]
voorlopig moeten ze er ook nog voorbij, wat in monaco een stuk lastiger is dan op andere circuits
Dat is toch gewoon voor de camera? Ik kan me niet herinneren dat er op die positie ook altijd al twee zaten. Waarom het bij de één en de ander rechts zit weet ik niet. Vrije keuze voor het team wellicht.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:08 schreef vosss het volgende:
Net de Q gezien. Mooi van Guido
Overigens viel me wat op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ding bij de luchtinlaat boven het hoofd van de coureurs. Normaal zijn dat er altijd 2. 1 links en 1 rechts.
Wat ik zo 123 zag bij iedereen rechts en bij Ferrari en ik dacht nog 1 team links.
Weet iemand waarom ze er maar 1 hebben hier en waarom Ferrari (en nog 1 team maar dat weet ik niet zeker) ze links heeft zitten?
Ja jawel, maar het viel me nu op dat ze met 1 rijden en ik ben aan het googlen en kom alleen maar plaatjes tegen van 1 terwijl ik dacht dat ze altijd met 2 reden.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Dat plaatje dat je net post heeft er toch twee?
Leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef rubbereend het volgende:
even spammen
In de reeks Formule 1-geschiedenis specials deze keer een special over de bizarre race in Monaco van 1996 waar maar 3 van de 22 coureurs de finish haalde: [F1 Historie] Monaco 1996, maar drie haalden de finish
zoveel mooie Formule 1-geschiedenisquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Leuk.
1982 was overigens minstens zo bizar: maar 4 aan de finish en de winnaar (Patrese) wist pas op het podium dat 'ie had gewonnen.
Weer een mooi artikelquote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:38 schreef rubbereend het volgende:
even spammen
In de reeks Formule 1-geschiedenis specials deze keer een special over de bizarre race in Monaco van 1996 waar maar 3 van de 22 coureurs de finish haalde: [F1 Historie] Monaco 1996, maar drie haalden de finish
dank uquote:
denk zelf dat Ferrari met een apparaatje data wil verzamelen en dat het daarom tijdens de trainingen wordt gebruikt. Om niet te veel verstoringen te veroorzaken is de vorm en grootte hetzelfde als een cameraatje.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja jawel, maar het viel me nu op dat ze met 1 rijden en ik ben aan het googlen en kom alleen maar plaatjes tegen van 1 terwijl ik dacht dat ze altijd met 2 reden.
Plaatjes van 2012, 2011, 2010, 2009, allemaal met 1?!
Ik zie dat nu voor het eerst?!
bovendien zal de aansluiting er wel zitten waardoor ze het makkelijk konden doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 17:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
denk zelf dat Ferrari met een apparaatje data wil verzamelen en dat het daarom tijdens de trainingen wordt gebruikt. Om niet te veel verstoringen te veroorzaken is de vorm en grootte hetzelfde als een cameraatje.
Wow, 'n volle ¤1000twitter:GPUpdate twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 17:08:15Alonso picks up ¤1,000 speeding fine #F1 http://t.co/t81eG67utP reageer retweet
Zal ik het dan maar zeggen voordat alle alonso bashers hier zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:27 schreef Sinister-D- het volgende:
Wow, 'n volle ¤1000twitter:GPUpdate twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 17:08:15Alonso picks up ¤1,000 speeding fine #F1 http://t.co/t81eG67utP reageer retweet
![]()
Nu heeft ie 1 etentje met zijn vriendin minder deze maand waarbij die een fles champagne van ¤600 achterover kan tikken
Omdat de standaard straf bij overtreding van de pits snelheid tijdens kwali of vt's een geldboete isquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:35 schreef opreis het volgende:
[..]
Zal ik het dan maar zeggen voordat alle alonso bashers hier zijn.
Waarom een boete en geen gridpenalty ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |