Even mijn post uit het vorig topic pikkenquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2013 19:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zag er tijdens de race vorig jaar zelf ook niet zo hl spectaculair uitDirect bij 't begin van het filmpje
Heb wel meer foutjes gemaakt Want ik heb de Sport 1 uitzending van vanmorgen VT3 genoemt, en de uitzending van nu een samenvatting. Moest dus andersom zijn. Die van vanmorgen was een samenvatting van VT1 en 2 (vermoed ik, want heb geen Sport1quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Staat een typo in de OP; vrijde trainingen onder Sport1
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Even mijn post uit het vorig topic pikken
[..]
Sutil krijgen ze nog wel de weg op denk ikquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:00 schreef Nober het volgende:
Q1
20 Grosjean
21 Sutil
22 Massa
Van der Garde in Q2??![]()
![]()
Schade bij Sutil viel meequote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:00 schreef Nober het volgende:
Q1
20 Grosjean
21 Sutil
22 Massa
![]()
Grosjean en Sutil gaan het wel halen, die hebben niet zo veel problemen dat dat onmogelijk is, lijkt me.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:00 schreef Nober het volgende:
Q1
20 Grosjean
21 Sutil
22 Massa
![]()
Welnee, Grosjean gaat het weer doenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Grosjean en Sutil gaan het wel halen, die hebben niet zo veel problemen dat dat onmogelijk is, lijkt me.
Kan wel eens gaan regenen tijdens de kwalificatie, dam krijgen we helemaal chaos.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
3 keer Rosberg, hij heeft de beste papieren voor Pole
Eeh... volgens mij is er nooit een echte VLC plugin op die sites, maar heb je een pakket malware binnengehaald waar je u tegen zegt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik krijg de streams niet voor elkaar, ik moet steeds een player installeren. NU heb ik dus de VLC-plug in gedownload, maar wil niet allerlei verschillende players installeren...
Wel weer TIG pop-ups van reclame erbij... Nou ja, dat klikken we wel weg, maar ik heb geen stream die werkt dus.
Wat was ook weer die link naar dat .tv? Ik heb sinds het bookmarken van die een neiuwe laptop gekocht - oude was stuk - maar nu dus geen bookmark meer.
Doen ze de kwalificatie gewoon om 11 uur morgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:07 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Kan wel eens gaan regenen tijdens de kwalificatie, dam krijgen we helemaal chaos.
En dat op een circuit waar Rosberg al 2jaar op rij outqualified is...quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:12 schreef DeeBee het volgende:
Die Rosberg is wel verdomde snel met die Merc, dat zal Hamilton ook wel tegenvallen denk ik.
OK maar dat was ook door n van de koningen van Monacoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:15 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
En dat op een circuit waar Rosberg al 2jaar op rij outqualified is...
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Eeh... volgens mij is er nooit een echte VLC plugin op die sites, maar heb je een pakket malware binnengehaald waar je u tegen zegt.
Vorig jaar met 1 hand aan het stuur door de snelle chicane bij het zwembadquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dat was ook door n van de koningen van Monaco
Op het moment dat Massa de rem aantikte blokkeerden de wielen gelijk. Het ging niet eens een beetje geleidelijk. Lijkt me een probleem met de auto.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:15 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Die crash van Massa trouwens, wtf? Driver error of iets mis met de wagen?
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:19 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Vorig jaar met 1 hand aan het stuur door de snelle chicane bij het zwembad
@1:00
twitter:MyCaterhamF1 twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 12:21:45Latest weather update... increasing risk of showers for quali reageer retweet
Rosberg is beter dan de meesten dachten.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef opreis het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom rosberg hamilton nu zoek rijdt?
Beetje moeilijk te beoordelen op basis van Vrije Trainingen, eerst maar even Q afwachtenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef opreis het volgende:
Veel rijders konden hun ronde idd niet afmaken door de rode vlag, Vettel was ook snel onderweg.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje moeilijk te beoordelen op basis van Vrije Trainingen, eerst maar even Q afwachten
"Supertalent" Hamilton blijkt toch niet sneller dan een "bejaarde" Schumacher?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:34 schreef opreis het volgende:
Las ergens dat hij geen achter remmen had, zou een verklaring kunnen zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Massa zijn lijn op het moment dat ie de muur raakte tov de normale racelijn.
[ afbeelding ]
Heb ook al gelezen dat z'n gas bleef hangen, maar ook dat ie al een achterwiel ophangingsprobleem zou hebben. Dat rechts achter 45 stond, terwijl dat wiel de muur niet geraakt zou hebben.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Las ergens dat hij geen achter remmen had, zou een verklaring kunnen zijn
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 13:03:58#F1 Official word from Ferrari is that @Felipe1Massa went off after locking up on a bump so no mechanical problem suspected reageer retweet
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 13:04:59#F1 Felipe's chassis was OK and it looks like the gearbox is too. They may continue repairs into the first part of Q1 and go out late reageer retweet
Duidelijk dusquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Sinister-D- het volgende:
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 13:03:58#F1 Official word from Ferrari is that @Felipe1Massa went off after locking up on a bump so no mechanical problem suspected reageer retweet
twitter:adamcooperf1 twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 13:04:59#F1 Felipe's chassis was OK and it looks like the gearbox is too. They may continue repairs into the first part of Q1 and go out late reageer retweet
Op Sky zeggen ze nu juist dat er een versnellingsbak verwisseld kan worden, beetje tegenstrijdig.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Kan Sport1 als voorbeeld nemenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Die analyse van Ant op Sky![]()
![]()
We all love you Ginger-racer.![]()
twitter:radarguruf1 twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 13:10:58#F1 weather 13:10 CET: Spots of rain reported now in the paddock. Radar shows distinct showers on the way. This looks pretty conclusive now reageer retweet
Niks mis mee, doe ik zo vaakquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef opreis het volgende:
Sky nu al bezig, en die analyses zijn ook al interresant, dus nu zit ik met het dilema, ga ik nu douchen en omkleden of blijf ik tot 15:30 in me pyjama zitten
Doe dat laatste maar, dan ben ik tenminste niet alleenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef opreis het volgende:
Sky nu al bezig, en die analyses zijn ook al interresant, dus nu zit ik met het dilema, ga ik nu douchen en omkleden of blijf ik tot 15:30 in me pyjama zitten
vanavond op BBC hoogtepunten, ik meen om half 7 of zoquote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand of er op rtl2 nog een herhaling komt van de kwalificatie ik ben het vergeten om op te nemen
Quali is nog niet begonnen, en RTL2 (je zult wel 7 bedoelen) heeft geen rechten meer. Dus nee, die komt er niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Weet iemand of er op rtl2 nog een herhaling komt van de kwalificatie ik ben het vergeten om op te nemen
Op bbc komt hij om een uurtje of 18:00 of 19:00 geloof ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef Black-beauty-babe het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
BBC heeft geen live uitzending dit weekendwel uitgebreide samenvattingen:
Zaterdag : 18:35 BBC1
Zondag : 18:35 BBC1
(NL'se tijden)
Ik gebruik ook FF. Sommige x-jes zijn nep en openen een andere window/tab. Soms is het slechts een klein (blauw) puntje en soms verspringt het x-je als je erop wil klikken. Mij lukt het in ieder geval altijd wel om alle reclame weg te klikken en dan te kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zit in FF. Mss bouwt die de site anders op, wanthet x-je geeft me alleen een nieuw tabblad met het downloaden van huppeldepup player
Ik doe het wel op het commentaar alleen, met Live Timing erbij, en dan ben ik een Facebook-spel aan het spelen! Zo kan ik het toch een beetje volgen!
Tot 15,30 is er uitzending op RTL+ (in het Duits) met onder andere de quali om 14.00 uur.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:16 schreef Black-beauty-babe het volgende:
twitter:F1Times twitterde op zaterdag 25-05-2013 om 13:22:31Gearbox penalty for Massa after FP3 crash - http://t.co/x3fewwPG85 #F1 reageer retweet
Of op een andere zender??quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Tot 15,30 is er uitzending op RTL+ (in het Duits) met onder andere de quali om 14.00 uur.
Niet in Nederland te ontvangen, dus zul je het met een livestream moeten doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |