Nee, ik deel de fame. Shoutout naar de VI Hooligans gedaanquote:Op maandag 27 mei 2013 15:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met een koekoeksklok in de uitzending kwam, slechts enkele seconden, maar sindsdien heeft deze persoon dit wekelijks vermeld en ik hoorde dat het zelfs op zijn CV staat. Hopelijk ga jij niet dezelfde kant op.
Omdat Tijl erop stond.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zooi kwam niet in de uitzending toen
Leuk, leuk.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die met een koekoeksklok in de uitzending kwam, slechts enkele seconden, maar sindsdien heeft deze persoon dit wekelijks vermeld en ik hoorde dat het zelfs op zijn CV staat. Hopelijk ga jij niet dezelfde kant op.
Doe nog eens een plaatje van je excelbevindingen. Als we dat dan allemaal opsturen kan het hun in elk geval niet ontgaan. Als het dan alsnog niet in de uitzending komt weet je dat de sponsor van hoger hand heeft ingegrepen.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee, ik deel de fame. Shoutout naar de VI Hooligans gedaan
Ook een mailtje naar de Telegraaf. Dit is wel hun niveau
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 27 mei 2013 15:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom staan Wilfred, Rene en Johan dan?
HAHAHAHA
Staat wel in dit topic. Zie het somber in, zelfs de FP heeft nog niets geplaatst. Kan iemand Escha twitteren? Misschien kan zij ingrijpenquote:Op maandag 27 mei 2013 16:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe nog eens een plaatje van je excelbevindingen. Als we dat dan allemaal opsturen kan het hun in elk geval niet ontgaan. Als het dan alsnog niet in de uitzending komt weet je dat de sponsor van hoger hand heeft ingegrepen.
Het staat niet in dit topic.quote:Op maandag 27 mei 2013 17:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Staat wel in dit topic. Zie het somber in, zelfs de FP heeft nog niets geplaatst. Kan iemand Escha twitteren? Misschien kan zij ingrijpen
Vorig topic dan sherlock. Ben misschien niet eens.op tijd thuis voor de uitzending dus kan geen nieuw plaatje meer makenquote:
5 topics geleden maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vorig topic dan sherlock. Ben misschien niet eens.op tijd thuis voor de uitzending dus kan geen nieuw plaatje meer maken
Als jullie een opmerking van Rodolfy Most zien ben ik dat.quote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef Doublepain het volgende:
Als jullie een vraag van Toni Masturbatista zien dan ben ik dat
Als ik vraag wanneer Hansie voor het eerst paardenlul zei heb je binnen 2 minuten het bewuste fragment, maar een paar topics doornemen is teveel gevraagdquote:Op maandag 27 mei 2013 18:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
5 topics geleden maar dat geheel terzijde.
Is je vraag wel rullevant?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:25 schreef Doublepain het volgende:
Als jullie een vraag van Toni Masturbatista zien dan ben ik dat
Uit mijn onderzoek komt dat Hans het gebruik heeft overgenomen van Johanquote:Op maandag 27 mei 2013 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik vraag wanneer Hansie voor het eerst paardenlul zei heb je binnen 2 minuten het bewuste fragment, maar een paar topics doornemen is teveel gevraagd
Teringquote:Op maandag 27 mei 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wordt even duidelijk waarom VI op vrijdag zo'n succes is geworden
John Troost is gek.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
'Als Rutten mij erbij had gehaald, was Vitesse kampioen geworden', aldus John Troost.
Zeg het maar jongens.
Zou Wilfred dit nou zelf bedacht hebben?quote:Op maandag 27 mei 2013 18:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het wordt even duidelijk waarom VI op vrijdag zo'n succes is geworden
Hij gaat natuurlijk weer op vakantie naar Amerika. Op zoek naar de blues.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:10 schreef Evertjan het volgende:
Johan zal wel blij zijn met de zomerstop dan is hij een poosje niet meer op tv, want hij heeft natuurlijk niets met dat enge tv-wereldje in Hilversum
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 27-05-2013 om 20:23:37Zo dadelijk gaan we maar eens bekend maken welke rechtsback #PSV op de korrel heeft. Opvallende naam! reageer retweet
van der Wiel?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 27-05-2013 om 20:23:37Zo dadelijk gaan we maar eens bekend maken welke rechtsback #PSV op de korrel heeft. Opvallende naam! reageer retweet
Janmaat?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Manolevquote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Trabelsiquote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
J. Albaquote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Manolevquote:
VAN DER WIELquote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Heb hem opgegeven als kantineheld. Zometeen is hij in beeld.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
We nemen afscheid van VI en GGMM vandaag.
Magnasco.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VAN DER WIEL
DIE VAN UTRECHT
JANMAAT
ROSALES
DIE VAN WIGAN
Tsakungba tsuktsuk?quote:Op maandag 27 mei 2013 20:24 schreef Gramulanion het volgende:
Hhahahahahhaaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |