Boskampquote:Op zondag 26 mei 2013 18:21 schreef XSbig het volgende:
Aangezien ik vrijdag het eind gemist heb, wie is er maandag?
CLquote:
Ik heb nog steeds het vermoeden dat al jouw journalistieke onderzoek straal genegeerd zal worden.quote:Op zondag 26 mei 2013 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
Eindresultaat is 10 euro in de min!
Dus Genee kan z'n lol niet op morgen.
Als ik dit naar Genee mail. Denk je dan echt dat hij hier niet goedkoop mee gaat scoren?quote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het vermoeden dat al jouw journalistieke onderzoek straal genegeerd zal worden.
Ik denk dat de redactie incompetent is en dat ze er over heen gaan lezen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik dit naar Genee mail. Denk je dan echt dat hij hier niet goedkoop mee gaat scoren?
Ik vrees dat je adhesiebetuigingen aan de KLB Hooligans je niet in de kaart zullen doen spelen.quote:Op maandag 27 mei 2013 00:06 schreef Mortaxx het volgende:
Direct naar Genee sturen. Die laat deze kans niet liggen. Wilfred als je meeleest stuur me een DM. Op zich is een negatieve uitslag ook wel beter. Effectbejag, goedkoop scoren, geen journalistiek. Johan kan alle clichés gebruiken
Ik laat hem wel de groeten aan de VI Hooligans doenquote:Op maandag 27 mei 2013 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vrees dat je adhesiebetuigingen aan de KLB Hooligans je niet in de kaart zullen doen spelen.
#genietenjongenstwitter:aad300 twitterde op maandag 27-05-2013 om 09:11:10Gm dat is nog eens lekker wakker worden zonnetje en eekhoorn in de tuin#genietenjongens reageer retweet
Ja zeker.quote:Op maandag 27 mei 2013 12:56 schreef waaromniet1988 het volgende:
Vandaag laatste VI van het seizoen?
Ik ken iemand die met een koekoeksklok in de uitzending kwam, slechts enkele seconden, maar sindsdien heeft deze persoon dit wekelijks vermeld en ik hoorde dat het zelfs op zijn CV staat. Hopelijk ga jij niet dezelfde kant op.quote:Op maandag 27 mei 2013 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
Mailtjes en kijkersvragen zijn verstuurd. Hopen op mijn minute of fame vanavond
Mijn zooi kwam niet in de uitzending toenquote:Op maandag 27 mei 2013 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
Mailtjes en kijkersvragen zijn verstuurd. Hopen op mijn minute of fame vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |