Waarom?quote:
dat zei ik net ook alquote:
Zie je toch in veel meidengroepen. Beyonce had ook de meeste tekst en Nicole Scherhupledpup ook.quote:
Hebben ook de meeste tetquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Zie je toch in veel meidengroepen. Beyonce had ook de meeste tekst en Nicole Scherhupledpup ook.
Alleen is Candy een hamster en Yo een paard.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
Candy heeft de zelfde tandarts als yolanthe
Als ze nu alleen dat drukke haar had, maar ze heeft er het drukke gedrag bij en dat is me net iets te veel. En ze is overrated.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef JaneDoe het volgende:
Candy heeft de zelfde tandarts als yolanthe
Da's waarquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Zie je toch in veel meidengroepen. Beyonce had ook de meeste tekst en Nicole Scherhupledpup ook.
Haar ouders waren toch manager van de groep, dan sta je logisch als dochter vooraanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze is altijd blij-blij-blij, ik weet ook niet of ik het kan handelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als ze nu alleen dat drukke haar had, maar ze heeft er het drukke gedrag bij en dat is me net iets te veel. En ze is overrated.
quote:
Wel jammer voor iemand die eruit gejoept is in de voorrondes.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Nog een afhaker? Hebben ze weer wurgcontracten?
ik heb joep ook in de mijne staanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Joep weg!![]()
gvd, net de prono ingevuld met Joep
intwine stapte daarom eruit, maar na drie hitjes hebben we daar ook niks meer van gehoordquote:
Die vond ik zo goed, topnummer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
intwine stapte daarom eruit, maar na drie hitjes hebben we daar ook niks meer van gehoord
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar ouders waren toch manager van de groep, dan sta je logisch als dochter vooraanKelly Rowland zingt die niet net zo goed?
Candy heeft ook gewisseld toch? Hadden ze toch ook nummer 11 kunnen vragen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel jammer voor iemand die eruit gejoept is in de voorrondes.
Bij American Idol ook, stapte een gast er voor de eerste groepsrondes eruit omdat ie vond dat hij genoeg exposure had gekregen om een eigen carrière op te bouwen. NOOIT meer wat van gehoord.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
intwine stapte daarom eruit, maar na drie hitjes hebben we daar ook niks meer van gehoord
Was er een nr. 11 dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Candy heeft ook gewisseld toch? Hadden ze toch ook nummer 11 kunnen vragen?
Hij was met afstand de beste, zelfs kandidaat voor de eindoverwinningquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij American Idol ook, stapte een gast er voor de eerste groepsrondes eruit omdat ie vond dat hij genoeg exposure had gekregen om een eigen carrière op te bouwen. NOOIT meer wat van gehoord.
Alhoewel het bij deze leraar Engels niet de reden zal zijn geweest.
Er is toch iemand weggestuurd van de 10 oorspronkelijke kandidaten? Da's dan nummer 11quote:
Procent?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
die is niet helemaal 100 punten, volgens mij
Ik versta haar toch niet, dat scheelt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:58 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
die is niet helemaal 100 punten, volgens mij
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Jamie zal ook wel denken: wat zijn dit voor kneuzen
Ach, hij is er zelf ook eentjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Jamie zal ook wel denken: wat zijn dit voor kneuzen
Het was een berg poep uit zijn strot?quote:
'Er was een engel....'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Ik wil nu weten wat Jamie Cullum vertelt tegen z'n vrouw/vrienden als hij terug komt van deze schnabbel.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Jezus gaat zometeen de beste uitzoeken jongens.
Net gejammed met de Jostibandquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef Cee het volgende:
Ik wil nu weten wat Jamie Cullum vertelt tegen z'n vrouw/vrienden als hij terug komt van deze schnabbel.
Terwijl een eh... minder here-gericht leven overduidelijke sporen heeft achtergelatenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef MissJ het volgende:
die Gracia is wel ernstig in den here zeg hee
mijn gedachten zijn ook al weer af aan het dwalen, dit maal dat jamie cullem op pete doherty lijktquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit al weer te multitasken, dat is geen goed teken
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit al weer te multitasken, dat is geen goed teken
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mijn gedachten zijn ook al weer af aan het dwalen, dit maal dat jamie cullem op pete doherty lijkt
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:05 schreef hexje het volgende:
Wat weet Gordon van groepen. Hij krijgt altijd ruzie.
OMG je gaaaaat bijna naar NYYYYYYquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef MissJ het volgende:
meid je bloes ie te klein, je tieten springen er zowat uit
Shit, gemistquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:06 schreef MissJ het volgende:
meid je bloes is te klein, je tieten springen er zowat uit
jaaahaaaa, maandag over 2 wekenquote:
Wie is dat?quote:
OMG MissJ je kent The Naked Cowboy niet?quote:
ik durf niet eens meer mee te doenquote:
ooh okeee, ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Een indiaan met kleren aan op Time Square
gegoogled. WTF zegquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
OMG MissJ je kent The Naked Cowboy niet?Gewoon googlen. Je gaat 'm zeker zien. Tenzij hij dood is.
Ik heb er altijd met 'n boog omheen gelopen maar m'n zusje is met hem op de foto geweest. Ze zegt dat hij plakt en stinkt.quote:
Ligt er nogal dik bovenop he. De categorie heet 26+quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:11 schreef Stickertje het volgende:
x-factor doet aan leeftijdsdiscriminatie
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb er altijd met 'n boog omheen gelopen maar m'n zusje is met hem op de foto geweest. Ze zegt dat hij plakt en stinkt.
quote:
En ook datquote:
Amerikaans is prima, maar dat hamsterbekje en dito stem trek ik ook nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben candy echt zo zat. Dat hamsterbekkie, dat Amerikaanse geleuter. Braak
Ook dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de nieuwe opzet van het programma is waardeloos
Ditquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook dat.
En de jury is niks.
Werkelijk niks is nu nog leuk. Kandidaten, format, jury
Jesus's got Talentquote:
ik ben ook christelijkquote:
Kudt voor jequote:
En dan zit je zo respectloos op bruine spleten te jagen.quote:
Ik ken het van de Joden.quote:
Even gamen op de iPhonequote:
Tis wel een lange blok.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
voglens mij weet rtl dat x-factor bagger is anders wachten ze niet een uur tot de eerste reclame onderbreking
Ik kan het niet volgen, ik dwaal afquote:
omdat ze aan X-Factor meedoetquote:
Ik lak wel weer mijn nagels, net als vorige week. Moeten we nog een uur?quote:
Ik heb mijn nagels al gedaan vandaagquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lak wel weer mijn nagels, net als vorige week. Moeten we nog een uur?
leuk, welk kleurtje?quote:
Dat is het gemakkelijkst he: de schuld bij iemand anders leggen. Neregens zelf verantwoordelijk voor Jesus heeft het zo gewildquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:30 schreef MissJ het volgende:
tering hee, moet ze nou bij elk zegje Jezus erbij halen?
ik weet hun namen nietquote:
inderdaad ja. Het is ook een zwakte vind ik, geloven in een God. Luister, hij bestaat niet en heeft ook nooit bestaan! Is voor mensen die het leven niet aankunnen en een zgn iemand die niet bestaat aangrijpen om alles op te betrekken en zulksquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het gemakkelijkst he: de schuld bij iemand anders leggen. Neregens zelf verantwoordelijk voor Jesus heeft het zo gewild
weet nog wel een verhaal van een amerikaan die god voelde toen ze dood aan het bloeden was.. ipv het medisch te zoeken zoals zuurstof tekort moet het god zijn geweestquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad ja. Het is ook een zwakte vind ik, geloven in een God. Luister, hij bestaat niet en heeft ook nooit bestaan! Is voor mensen die het leven niet aankunnen en een zgn iemand die niet bestaat aangrijpen om alles op te betrekken en zulks
"tering in je oor" van tante sjaanquote:
goed voorbeeld ja, echt heel triest gewoonquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:34 schreef Stickertje het volgende:
[..]
weet nog wel een verhaal van een amerikaan die god voelde toen ze dood aan het bloeden was.. ipv het medisch te zoeken zoals zuurstof tekort moet het god zijn geweest
Bij tering in je oor denk ik eerder aan Rammstein, niet aan dit kneuterige bloemige riedeltjequote:
De meeste meidengroepen klinken live zo.quote:
Ik vrees dat ik ook stop.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef Pheno het volgende:
Een oceaan om in te verzuipen ja. Doe er maar een juten zak om heen.
die mogen nu zingenquote:
zo lang? heb je geen snijder?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik ben even ananas gaan snijden en/
kom terug en het gekrijs is alleen maar erger.
Oke. Tot de live shows.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aan
Ik was heel vrolijk, maar moet nu bijna huilen
Hiervoor heeft hij LA the Voices gedroppedquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:41 schreef MissJ het volgende:
zo hier krijgt Gordon wel een stijve pielemuis van hoor
piemp, MissJ. Piemp.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:41 schreef MissJ het volgende:
zo hier krijgt Gordon wel een stijve pielemuis van hoor
Is er dan nog wat te redden?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:43 schreef Stickertje het volgende:
dit is zeker een liedje van rihanna of rihanna wanna be
Ik dacht ik gooi er even een andere benaming inquote:
ik zit ook te huilenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:43 schreef littledrummergirl het volgende:
tranentrekkerbij de zangeres zelf.. verder vind ik et niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
ik heb al de hele uitzending zin om rode haarverf te kopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Cee het volgende:
Dat dit programma nog nooit is gesponsord door kleurspoeling.
Ik een grote muts met een witte streep erdoor.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik heb al de hele uitzending zin om rode haarverf te kopen
das juist coolquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
alleen een stukje vergeten te spuiten
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik een grote muts met een witte streep erdoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |