quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef seto het volgende:
gelieve geen slaapverwekkende verhaaltjes van vrouwen meer
oh, squat je al meer dan 200 dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef tjoptjop het volgende:
Ik begin een beetje een negerbips te krijgen van dat squatten
zeker gfrappig maatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee, 3x5. 200 lijkt me een beetje onzinnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:34 schreef Beach het volgende:
ircute gespotDaaaaar moet eeennn ...... ..!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
ircute gespotGoddamn. Ik neem alles over FOK!sters terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Ik begon het wel rond dat gewicht te merkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef seto het volgende:
[..]
ok netjes
meeste mensen die dat zeggen squatten nog niet eens 100kg, dus was even benieuwd
kan je je kontje goed verkopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik begon het wel rond dat gewicht te merken
Ze squat niet... ze heeft dr kont verstopt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Vegeta is haar favo character denk ik
wat is dit voor een vormeloze worstquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Vegeta is haar favo character denk ik
ircute gespotYes thats my gurll...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit soort types?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:16 schreef Djibril het volgende:
Hoe meer ik sport hoe minder respect ik krijg voor mensen die dik zijn, hier niks aan doen en vervolgens hoge ziektekosten hebben die wij moeten betalen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dit soort types?
[ afbeelding ]
hij beweegt wel!
GOMAD?quote:
Mijn hele koelkast zit vol met melk, iets van 30 pakkenquote:
Dat is smerige melk die niet eens in de koelkast hoeft.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:56 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Mijn hele koelkast zit vol met melk, iets van 30 pakken![]()
Aldi/Lidl melk is veel goedkoper en bijna een maand houdbaar terwijl die van de AH vaak maar een week of minder goed is
Is niet leuk kan ik je vertellen. Dan heb je eindelijk de perfecte maat gevonden en dan ga je cutten en dan zijn je nieuwe te groot en je oude nog steeds te klein.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:05 schreef Poidertje het volgende:
Squats en DL' s op 1 dag!
Heerlijk.
Nog ff en dan weer maatje grotere broek.
Nu bak qwuark voor de gainzzz .
En mijn koffer opzoeken.
Is geen houdbare melk die inderdaad smerig is maar gewoon normale melk die erg vers is waardoor het gewoon langer houdbaar isquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is smerige melk die niet eens in de koelkast hoeft.
Ja gepasteurizeerd zeker? Normale, verse melkis toch geen maand hhoudbaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Is geen houdbare melk die inderdaad smerig is maar gewoon normale melk die erg vers is waardoor het gewoon langer houdbaar is
Het wordt trouwens echt tijd voor een cheat day/meal want ik droom steeds dat ik in een supermarkt ben en allemaal chips en bounties wil kopen maar als ik bij de kassa ben wordt de barcode niet gepakt waardoor ik niet kan afrekenen![]()
Welke?quote:
Sorry maatje ik wist niet dat jij dat was. Ik had het over de ontvanger, die kop lijkt er wel wat op.quote:
Volgens mij ontvangt Jesse ook wel vakerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Sorry maatje ik wist niet dat jij dat was. Ik had het over de ontvanger, die kop lijkt er wel wat op.
Wat een redding!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Sorry maatje ik wist niet dat jij dat was. Ik had het over de ontvanger, die kop lijkt er wel wat op.
Hahaha zei hij nou serieus: ''Waar is mijn coke''?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:06 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Creatineeeee, not even once!
Hhaha, rij roept van alles!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha zei hij nou serieus: ''Waar is mijn coke''?
Dat was ook zon dorpsgek idd..!quote:
pls like & sharequote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nu kan ik het rouwprocess versnellen toch..en toont dat je respect hebt...
gEWOON BLAUWE NIVEA. dEODORANT MET GEURquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef VMSDKR het volgende:
Welke deodorant gebruiken jullie? Zoek een beetje een neutrale geur, maar wel fris.
een witte bus van de DAquote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef VMSDKR het volgende:
Welke deodorant gebruiken jullie? Zoek een beetje een neutrale geur, maar wel fris.
Met neutraal bedoel ik ook eigenlijk, zonder geur. Aanwezige geur, whatever.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
gEWOON BLAUWE NIVEA. dEODORANT MET GEUR
Nivea invisible black and white.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef VMSDKR het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 23:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Kijk nou wat IrCute mij net stuurde..
ircute gespotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch duidelijk gezegd dat het alleen voor jouw ogen was. Haal weg aub.
meeste mannendeo is van die misselijkmakende indringende geur, echt goor is dat.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 00:51 schreef VMSDKR het volgende:
Turkse douche.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon geen deo en douche als oude zweet van gister waarneembaar is.
Misschien als je 14 bentquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:38 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon axe lekkere geur vinde de wijven ook hoor ik vaak
Axe Africaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 10:38 schreef Jahr00n het volgende:
gewoon axe lekkere geur vinde de wijven ook hoor ik vaak
Wil je lekkere turkenzweetgeur hebben?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 11:53 schreef VMSDKR het volgende:
Daarom ook een geurloze deo gekkies. Axe en Vogue is leuk als je 12 bent.
Kan ik niet een flesje Eau de Fanta krijgen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BURN!!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
mag jij die nog niet op van je mama dan? sukkeltje
Geil hoor hihi..was je je eikel toevallig ook met schuurpapier?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gsst ik spuit gewoon jill sander sun sport onder mijn armen, op mijn eikel, op mjjn borst en in mijn hals. Geld moet rollen.
Dat is hartstikke gevaarlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geil hoor hihi..was je je eikel toevallig ook met schuurpapier?
Dan zwelt je penis op en die ontploft en dan moet je naar het stadhuis je geslachtswijziging opgeven.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:32 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is hartstikke gevaarlijk.
Wat denk je wat er met je afvoer gebeurt als al die korrels verstopt komen te zitten en het water niet meer wegloopt.
Niet nodig als je elke dag sun erop doet, blijft altijd goed ruiken.. alleen af en toe anti biotikaasje voor de schimmels.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:30 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Geil hoor hihi..was je je eikel toevallig ook met schuurpapier?
Soms vraag ik me echt af wat voor jeugd jij hebt gehad om zo te wordenquote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan zwelt je penis op en die ontploft en dan moet je naar het stadhuis je geslachtswijziging opgeven.
Dan raak je in een depressie en pleeg je zelfmoord.
Soms vraag ik mij echt af wie er vroeger aan jouw kinderlichaampje heeft gezeten dat je het leven zo serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 12:41 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Soms vraag ik me echt af wat voor jeugd jij hebt gehad om zo te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |