quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:20 schreef seto het volgende:
gelieve geen slaapverwekkende verhaaltjes van vrouwen meer
oh, squat je al meer dan 200 dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:29 schreef tjoptjop het volgende:
Ik begin een beetje een negerbips te krijgen van dat squatten
zeker gfrappig maatquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:30 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Nee, 3x5. 200 lijkt me een beetje onzinnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:34 schreef Beach het volgende:
ircute gespotDaaaaar moet eeennn ...... ..!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:34 schreef Beach het volgende:
ircute gespotGoddamn. Ik neem alles over FOK!sters terug.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Ik begon het wel rond dat gewicht te merkenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef seto het volgende:
[..]
ok netjes
meeste mensen die dat zeggen squatten nog niet eens 100kg, dus was even benieuwd
kan je je kontje goed verkopenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:52 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik begon het wel rond dat gewicht te merken
Ze squat niet... ze heeft dr kont verstopt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Vegeta is haar favo character denk ik
wat is dit voor een vormeloze worstquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:39 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Vegeta is haar favo character denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |