SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 24-05-2013 20:20:14 ]
hahah elins buurtjes heten Djaivey en Shivaniquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef Baby_Girl het volgende:
Deze kwam ik net tegen op een facebookpagina broer Djaivey en zus Djeshley.
Ik vind het gewoon een beetje gemeen. Arme kinders.
Die mag dat dus haar hele leven spellen, verbeteren, voorzeggen etc.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:32 schreef Limone het volgende:
Ik zag vanochtend een Xophé op t.v.
meisje, btw
Dat en... net zo zelf verzonnen als al die Cheyfaneney's en Djaymeelizah's, maar dan net een andere sociale klasse. Even stom eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die mag dat dus haar hele leven spellen, verbeteren, voorzeggen etc.
Wat een verstand.
Dan bestaan er dus gewoon twee Djaivey's... Welke vd twee zou er "gepikt" zijn? Kan me niet voorstellen dat er nog meer zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah elins buurtjes heten Djaivey en Shivani
Gewoon Roel. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:10 schreef Stansfield het volgende:
Wij zijn er nog niet uit wat de 2e naam van onze jongensnaam moet worden. In de 2e naam willen we wel een beetje vernoemen. Niet direct dezelfde naam maar er wel een beetje op geïnspireerd.
De roepnaam die we hebben is Mika. En Roel of Roelof is de naam waarop onze 2e naam geïnspireerd moet zijn.
Iemand enig idee wat daar een beetje mooi bij zou staan. Alle suggesties zijn welkom.
Kon het me ook niet voorstellen, maar last net dat hij voor het eerst vermeld werd in de namenlijst van de Sociale Verzekeringsbank in 2009.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
Dan bestaan er dus gewoon twee Djaivey's... Welke vd twee zou er "gepikt" zijn? Kan me niet voorstellen dat er nog meer zijn.
Lekker snel!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:05 schreef Stansfield het volgende:
Net even overlegd en het gaat idd gewoon mika roel worden.
We waren er al een tijdje mee bezig en nu even een paar dagen afzonderlijk op zoek naar een goede suggestie. Maar we kwamen allebei niet met een betere suggestie. Dus vandaar...quote:
deze is van juli 2010quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Kon het me ook niet voorstellen, maar last net dat hij voor het eerst vermeld werd in de namenlijst van de Sociale Verzekeringsbank in 2009.
Zie mijn editquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
We waren er al een tijdje mee bezig en nu even een paar dagen afzonderlijk op zoek naar een goede suggestie. Maar we kwamen allebei niet met een betere suggestie. Dus vandaar...
En je moet er ook weer niet zo moeilijk over doen. Dus vandaar dat het ook geen weken in beslag nam.![]()
Ik zag hetquote:
Ik ken ook een Roël (ro-wel), wellicht ook nog een optiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:05 schreef Stansfield het volgende:
Net even overlegd en het gaat idd gewoon mika roel worden.
Hetzelfde gold jaren geleden voor dat absurde Xander/Xandra ipv Sander/Sandra, en daar hoor je niemand meer over.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat en... net zo zelf verzonnen als al die Cheyfaneney's en Djaymeelizah's, maar dan net een andere sociale klasse. Even stom eigenlijk.
Omdat ze een X heeft? valt wel mee hoor mijn dochter heeft een X naam zoals Xandra en dat gaat echt heel erg primaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die mag dat dus haar hele leven spellen, verbeteren, voorzeggen etc.
Wat een verstand.
"zoals Xandra" Haar dochter heet andersquote:
Ja precies, dan is die KS-klank zo'n tongbreker.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Of Lex, maar dat vind ik zachter klinken i.p.v KSENIA of KSANDRA
Nee, meer omdat ik die naam las als Sophie, maar het dus blijkbaar anders gespeld wordt ofzo. Weet niet eens meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Omdat ze een X heeft? valt wel mee hoor mijn dochter heeft een X naam zoals Xandra en dat gaat echt heel erg prima
gehehequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zag het. Daarom had ik mijn bericht ook even ge-edit. Daarom je moet niet al te moeilijk doen over namen verzinnen. Gewoon wat je zelf leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |