SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Suikertante op 24-05-2013 20:20:14 ]
hahah elins buurtjes heten Djaivey en Shivaniquote:Op vrijdag 24 mei 2013 21:37 schreef Baby_Girl het volgende:
Deze kwam ik net tegen op een facebookpagina broer Djaivey en zus Djeshley.
Ik vind het gewoon een beetje gemeen. Arme kinders.
Die mag dat dus haar hele leven spellen, verbeteren, voorzeggen etc.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:32 schreef Limone het volgende:
Ik zag vanochtend een Xophé op t.v.
meisje, btw
Dat en... net zo zelf verzonnen als al die Cheyfaneney's en Djaymeelizah's, maar dan net een andere sociale klasse. Even stom eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die mag dat dus haar hele leven spellen, verbeteren, voorzeggen etc.
Wat een verstand.
Dan bestaan er dus gewoon twee Djaivey's... Welke vd twee zou er "gepikt" zijn? Kan me niet voorstellen dat er nog meer zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 15:00 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah elins buurtjes heten Djaivey en Shivani
Gewoon Roel. Niks meer aan doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:10 schreef Stansfield het volgende:
Wij zijn er nog niet uit wat de 2e naam van onze jongensnaam moet worden. In de 2e naam willen we wel een beetje vernoemen. Niet direct dezelfde naam maar er wel een beetje op geïnspireerd.
De roepnaam die we hebben is Mika. En Roel of Roelof is de naam waarop onze 2e naam geïnspireerd moet zijn.
Iemand enig idee wat daar een beetje mooi bij zou staan. Alle suggesties zijn welkom.
Kon het me ook niet voorstellen, maar last net dat hij voor het eerst vermeld werd in de namenlijst van de Sociale Verzekeringsbank in 2009.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 20:49 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
Dan bestaan er dus gewoon twee Djaivey's... Welke vd twee zou er "gepikt" zijn? Kan me niet voorstellen dat er nog meer zijn.
Lekker snel!quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:05 schreef Stansfield het volgende:
Net even overlegd en het gaat idd gewoon mika roel worden.
We waren er al een tijdje mee bezig en nu even een paar dagen afzonderlijk op zoek naar een goede suggestie. Maar we kwamen allebei niet met een betere suggestie. Dus vandaar...quote:
deze is van juli 2010quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:25 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Kon het me ook niet voorstellen, maar last net dat hij voor het eerst vermeld werd in de namenlijst van de Sociale Verzekeringsbank in 2009.
Zie mijn editquote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Stansfield het volgende:
[..]
We waren er al een tijdje mee bezig en nu even een paar dagen afzonderlijk op zoek naar een goede suggestie. Maar we kwamen allebei niet met een betere suggestie. Dus vandaar...
En je moet er ook weer niet zo moeilijk over doen. Dus vandaar dat het ook geen weken in beslag nam.![]()
Ik zag hetquote:
Ik ken ook een Roël (ro-wel), wellicht ook nog een optiequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:05 schreef Stansfield het volgende:
Net even overlegd en het gaat idd gewoon mika roel worden.
Hetzelfde gold jaren geleden voor dat absurde Xander/Xandra ipv Sander/Sandra, en daar hoor je niemand meer over.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 19:00 schreef Limone het volgende:
[..]
Dat en... net zo zelf verzonnen als al die Cheyfaneney's en Djaymeelizah's, maar dan net een andere sociale klasse. Even stom eigenlijk.
Omdat ze een X heeft? valt wel mee hoor mijn dochter heeft een X naam zoals Xandra en dat gaat echt heel erg primaquote:Op zaterdag 25 mei 2013 18:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die mag dat dus haar hele leven spellen, verbeteren, voorzeggen etc.
Wat een verstand.
"zoals Xandra" Haar dochter heet andersquote:
Ja precies, dan is die KS-klank zo'n tongbreker.quote:Op zondag 26 mei 2013 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
Of Lex, maar dat vind ik zachter klinken i.p.v KSENIA of KSANDRA
Nee, meer omdat ik die naam las als Sophie, maar het dus blijkbaar anders gespeld wordt ofzo. Weet niet eens meer.quote:Op zondag 26 mei 2013 09:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Omdat ze een X heeft? valt wel mee hoor mijn dochter heeft een X naam zoals Xandra en dat gaat echt heel erg prima
gehehequote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:53 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik zag het. Daarom had ik mijn bericht ook even ge-edit. Daarom je moet niet al te moeilijk doen over namen verzinnen. Gewoon wat je zelf leuk vindt.
Is dat niet Senos dan?quote:Op zondag 26 mei 2013 12:12 schreef Clubsoda het volgende:
Xena op z'n Hollands klinkt als een soort vrouwelijke versie van de Xenos
quote:Op zondag 26 mei 2013 13:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zeg altijd Ksenos en is ken niemand die het anders zegt!
Edit: het komt uit het Grieks, en daar wordt het met een 'ksi' geschreven en dat spreek je uit als ks. Zo![]()
Ja ik zeg ook altijd gewoon kseenos, liedel en haa-en-em hoor. Dacht dat t wel over de top genoeg wasquote:
graaimarktquote:Op zondag 26 mei 2013 15:45 schreef Vlindur het volgende:
Hoe zeggen jullie Primark? Priemark of praaimar?
ik hoor dan in mijn hoofd rolodexquote:Op zondag 26 mei 2013 16:25 schreef Kersjes het volgende:
Mijn moeder zegt Ksennos.
En Dex vind ik tof, zo had mijn bijna-dreumes bijna geheten!
Bijvoorbeeld als je zelf altijd als eerste op het alfabetische lijstje stond en daar last van had, dan zorg je dat je zeker weet dat je dochter tot de laatsten behoort. Zandra was dan wel gunstiger geweest. Of misschien Zzandra.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:41 schreef Fannetje het volgende:
Bij ons op school zit en X.anne. Maar dat spreek je dus ook gewoon uit als Sanne. Ik snap werkelijk niet waarom je dan niet gewoon Sanne schrijft.
Xenos is bij mij Kseenos, Lidl is Liddel, Primark is Priemark.
+1quote:Op zondag 26 mei 2013 15:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Priemark, maar ben me er van bewust dat dat fout is
Zxandra danquote:Op zondag 26 mei 2013 21:16 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld als je zelf altijd als eerste op het alfabetische lijstje stond en daar last van had, dan zorg je dat je zeker weet dat je dochter tot de laatsten behoort. Zandra was dan wel gunstiger geweest. Of misschien Zzandra.
Whutwhut, forrealz? Ik wist niet dat er al een moment bekend was!quote:
Misschienquote:Op zondag 26 mei 2013 21:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Whutwhut, forrealz? Ik wist niet dat er al een moment bekend was!
Ontopic: ik zeg ook Prie-mark, gewoon omdat daar geen reden voor is.
Cool! See you there!quote:Op zondag 26 mei 2013 21:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien
http://www.ed.nl/regio/ei(...)ember-open-1.3830829
Ik dacht dat je bedoelde dat ik toen ik bij jou was Priemark zei, dat dat ergens in december wasquote:
Dat was niet in December :-Dquote:Op zondag 26 mei 2013 21:42 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat ik toen ik bij jou was Priemark zei, dat dat ergens in december was
Indische roots? Ik had het een vriendinnetje vroeger dat Toetie genoemd werd. Was haar koosnaampje.quote:Op zondag 26 mei 2013 20:36 schreef Spees_Eend het volgende:
G.lenda heb ik wel vaker gehoord. D.len is wel erg moeilijk uit te spreken. Vind beide namen niks.
Weet trouwens niet of ik dat hier al eens geplaatst had, maar via via via 'ken' ik een gezin met o.a. een meisje T. oet en jochie W. oest
Nee, volgens mij alleen van het type "lekker gek". Had ook het haar van haar 3 of 4 jarige dochter gemillimeterd. Lekker edgy.quote:Op maandag 27 mei 2013 08:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Indische roots? Ik had het een vriendinnetje vroeger dat Toetie genoemd werd. Was haar koosnaampje.
Heb toen ik een jaar of 6 was ook een pittig kort kapsel gehad omdat vriendinnetje en zus mijn haar hadden verkniptquote:Op maandag 27 mei 2013 09:05 schreef Kyara het volgende:
Arm kind. Ik had vroeger een Twiggy kapsel. Iedereen dacht dat ik een jongetje was.
/jeugdtrauma
Ik vind alle 3 die namen juist super leuk.quote:Op maandag 27 mei 2013 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Ella vind ik heel leuk!
Mats niet maar dat komt door die vriendin van me met dr C as S am & M ats
Bij elkaar? Los van elkaar prima, maar het zijn drie broertjes, de laatste twee een tweeling, ik vind het zo fantasieloosquote:Op maandag 27 mei 2013 11:06 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind alle 3 die namen juist super leuk.
Handig om dan de roepnaam in het Nederlands te schrijven, tewijl het gewoon traditionele naam is.quote:Op maandag 27 mei 2013 11:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat zal dan denk ik Ayoub geweest zijn of iets wat erop lijkt? Dat komt veel voor bij noord afrikaanse kindjes...
Edit, ow nee ik lees nu je tweede deel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |