Neu wat weet zij er nou van.quote:
Is gewoon thuisbezorgd.nl.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:10 schreef Njosnavelin het volgende:
Just eat, dat klinkt echt alsof je onsmakelijke troep tegen je zin in naar binnen moet werken.
Je kent Meester Prikkebeen toch wel sukkeltje.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bedoelt spillebeen, maar zelfs dat kan je niet.
Ah dat klinkt al beter. Wel wat minder hip.quote:
Ja dat heb je als je in amsterdam woontquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
Als ik op de site kijk van thuisbezorgd dan is er zoveel hier in de buurt, je weet bijna niet wat je nou eens zal bestellen.
Ik doe het ook zelden, eigenlijk wilde ik iets halen bij de snackbar, maar ik wilde wel weer eens een pizza.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja dat heb je als je in amsterdam woont
Ik heb nog nooit eten online besteld geloof ik. Alleen oldskool over de telefoon.
Wat een goeie reactie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
Ja en Speculaasje eet normaal alleen bijdehandjes.
Die kun je zo helemaal uit elkaar trekken.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:26 schreef hexje het volgende:
Ik ga spareribs bestellen. Heb daar al heel lang trek in.
Er is hier heel veel in de buurt, maar allemaal net even te ver om te halen. Enige wat hier dichtbij is, zijn 2 Chinezen, een Japanner en een snackbar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef Tem het volgende:
Pizza of Surinaams ga ik altijd halen. Die zaken waar ik ga bezorgen niet.
Voorschrift heeft nu een erectie.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Enige wat hier dichtbij is, zijn 2 Chinezen, een Japanner en een snackbar.
Wat ga je maken?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm klinkt alsof ik de enige ben hier die vanavond zelf in de keuken gaat staan
Jij houdt de eer van de vrouw hoog.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:29 schreef hexje het volgende:
[..]
Jij houdt de eer van de vrouw hoog.
Thanks!
Jammer dat jij hem niet kon inkoppen hè.quote:
Heel goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Beetje jammer dat jij vind dat de eer van vrouwen hoog gehouden wordt als ze de keuken ingaanquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef hexje het volgende:
[..]
Jammer dat jij hem niet kon inkoppen hè.
Gebakken aardappels, groenten (paprika, avocado en tomaat) en spicy groenteburger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |