Laten we hopen. Anders hou ik het bij de FOK!kers en hoeven we ook niet te liegenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:48 schreef arachide. het volgende:
Etsu, bij mijn verjaardag zeiden ook vet veel mensen af. Maar dat was ook leuk
Moeten we het wel over FOK! hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laten we hopen. Anders hou ik het bij de FOK!kers en hoeven we ook niet te liegen
Omdat Rutte :S :Squote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waarom reageerde je nou met ':S :S' op mijn plaatje?
Jij ging zeker fappen op haar douche he :s :squote:
ik dacht wat is het koud in die douche, kutkachel man :Squote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij ging zeker fappen op haar douche he :s :s
quote:
You're weirdquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jij ging zeker fappen op haar douche he :s :s
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik dacht wat is het koud in die douche, kutkachel man :S
Nu wil ik het wetenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is een inside joke, Krabs stuurde iets over LB's douche
"LB stuurde dat ze zo ging douchen"quote:
oh dat was van LBquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
"LB stuurde dat ze zo ging douchen"
"Ik vroeg pics"
"Stuurde ze een foto van haar douche"
tevens 6000
Zijn alleen voor Krabs bedoeld hoor.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zijn alleen voor Krabs bedoeld hoor.
Ik wil hem nog bewerken met echt zon rondje erom heenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet een brownie seal of approval hebben
Sowiesoquote:
Als je lager dan een 9.0 haalt mag je voor straf een uur lang in een kooi met Krabsen verblijvenquote:
DAT WIL IK HELEMAAL NIETquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je lager dan een 9.0 haalt mag je voor straf een uur lang in een kooi met Krabsen verblijven
Doe ik morgenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik wil hem nog bewerken met echt zon rondje erom heen
met 6 wc's die allemaal bezet zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je lager dan een 9.0 haalt mag je voor straf een uur lang in een kooi met Krabsen verblijven
Doe het wel na mn CSEquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe ik morgenMoet zo gaan enzo
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met 6 wc's die allemaal bezet zijn
Kan ook, ben over 10 minuten weg tot morgenquote:
Ik ga je missen grquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ook, ben over 10 minuten weg tot morgen
'HALLO SPREEK IK MET DE BRANDWEER?'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee heb heel vrolijk een berichtje gestuurd maar ze reageert nog niet :s :s
'HALLO HIER SPREEKT DE POLITIE GR'quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
'HALLO SPREEK IK MET DE BRANDWEER?'
Dan niet he :Squote:
FF bellenquote:
ja maar die simkaart is dus kwijtquote:
Nee die krabs is stom :S :Squote:
Ja tog ik ookquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef Toto69 het volgende:
Ik vind Krabs best wel een sadomasochistische krab.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg omg omgquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:36 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar die simkaart is dus kwijtik zal ff een nieuwe halen dan ben jij de enige met m'n nummer
Dat heb jij niet gelezen. *jedipower*quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Krabs aan het scharen :S :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef Toto69 het volgende:
Krabs aan het scharen :S :SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat ik een dode pixel op mijn scherm had
Maar als je van een dode pixel een screenshot kan maken is het geen dode pixel
:Squote:
FUCK YOU TOO MIJ DE HELE TIJD EMOGIFFEN I TRUSTED YOUquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik dacht dat ik een dode pixel op mijn scherm had
Maar als je van een dode pixel een screenshot kan maken is het geen dode pixel
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FUCK YOU TOO MIJ DE HELE TIJD EMOGIFFEN I TRUSTED YOU
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
FUCK YOU TOO MIJ DE HELE TIJD EMOGIFFEN I TRUSTED YOU
*reset*quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat heb jij niet gelezen. *jedipower*
quote:
Ik heb opdracht gekregen om dit konijn te voederen vandaag.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*reset*
wow wie ben jij, waar ben ik
Ik ben brownie le mod van le fok forum.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:39 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
*reset*
wow wie ben jij, waar ben ik
ah dankjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben brownie le mod van le fok forum.
Jij woont in een anker diep in de zee.
Hoe kwam hij binnen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:39 schreef Etsu het volgende:
als je wakker wordt en dan zie je opeens de deur bewegen met een neus tussen de kieren, dan schrik je heus wel echt rot.was het de klusjesman
toen afgewassen en nu kan ik niet douchen enzo omdat de klusjesman bezig is in de badkamer.
Dank uquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Jij ook succes toto
stiekem hoop ik dat je mijn record niet verbreekt hoor![]()
ik zal het ff naar mezelf mailen dat ik het thuis lees, ik doe nu al te weinig op schoolquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:50 schreef Toto69 het volgende:
Krabs, lees dit topic en deel 1 eens, ook wel echt een verhaal voor jou.
Echt vet verhaal, of het echt is weet ik niet, maar hij levert wel bewijzen op zich.
BNW / Vreemde gebeurtenissen de laatste weken. ADVIES NODiG Dl 2
Hahaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zal het ff naar mezelf mailen dat ik het thuis lees, ik doe nu al te weinig op school
nicequote:
quote:Mijn autisme is altijd een redder in nood. Toen ik ooit een toets niet kon maken, deed ik mijn autisme aan en had ik een 8 gehaald.
Krabbiequote:
Succesquote:
YESquote:In principe doe je na de havo twee jaar over het halen van je vwo-diploma. Daarnaast is het van belang dat je verder studeert binnen hetzelfde profiel en dat je wiskunde hebt gehad en een extra taal hebt gevolgd, Frans of Duits. Als deze vakken ontbreken, kun je die bij ons in je eerste vwo-jaar repareren op de havo en deze in het tweede jaar afronden op het vwo.
Nu maar hopen dat je er hem ook in het echt leuk vindtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja! Ben helemaal happy. Ik dacht echt dat het nooit goed zou komen
Dat hoop ik ook jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je er hem ook in het echt leuk vindt
hoiquote:
omg jij bent een jongenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:51 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die hier nieuw rond lurkt
HUH?! ik was vast werken ofzoquote:
...Ja dat was ook van korte duurquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
Wat is er zo leuk aan in een sc lurken? Ik poste gewoon gelijk
Ohquote:
bang voor ons.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:56 schreef supersof het volgende:
Wat is er zo leuk aan in een sc lurken? Ik poste gewoon gelijk
Ik ben ook bang voor jou :Squote:
waarom heb jij een jongen-icon als je een meisje bent?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik het Maaike, 17 jaartjes en ben shopverslaafd..
JAMMER ETSUquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom heb jij een jongen-icon als je een meisje bent?
Foutjuhhhh, hoe verander je dat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom heb jij een jongen-icon als je een meisje bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Helemaal naar boven scrollen, dan staat rechtsboven ergens "profiel" daar klik je op en dan scroll je naar beneden totdat je iets ziet over geslachtquote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
JNG / JONG! voorstel topic
Stel jullie zelf eens hier voorStaat iedereen van de sc wel in. Veel die daar hebben gepost zijn er niet (meer) hoor
Dank je wel, als het goed is staat er nu iets anders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Helemaal naar boven scrollen, dan staat rechtsboven ergens "profiel" daar klik je op en dan scroll je naar beneden totdat je iets ziet over geslacht
Dan mag je dat wel eens gaan doen!quote:
Ik ga naar de toppersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank je wel, als het goed is staat er nu iets anders.
Gaan jullie nog wat bijzonders doen vandaag?
Oh mein Gott, es ist Aldo.quote:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
Straks oppassen en daarna gelijk slapen want morgen om 5.15 de wekker
Werkquote:
Moet je daar geen naamval bij gebruiken? derde toch? Dan wordt het dem of niet?quote:
Moneyquote:
Ik gok dat altijd maar, en blijkbaar kan het de Duitsers zelf ook niet zo veel schelenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet je daar geen naamval bij gebruiken? derde toch? Dan wordt het dem of niet?
Der Aldo =1e naamvalquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Yes ik weet het gewoon nogquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Der Aldo =1e naamval
dem Haus inderdaad
ik was drukquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hooi.
Maar mij wel negeren wanneer ik hoi zeg he?.
Ja maar Aldo is professioneel Zwitsers, dus hij moet het wel weten vind ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik gok dat altijd maar, en blijkbaar kan het de Duitsers zelf ook niet zo veel schelen.
Oké dan. Goed bezig dat je 'm erop controleertquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar Aldo is professioneel Zwitsers, dus hij moet het wel weten vind ik.
Volgens mij ook dem jaquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:14 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:18 schreef Etsu het volgende:
Ik durf te wedden dat Toto nu klaar is met Engels.
Zijn snelheid kennende, vast. Engels is ook not so moeilijkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:18 schreef Etsu het volgende:
Ik durf te wedden dat Toto nu klaar is met Engels.
Hij had gister een 4,3 ofzoiets voor bio he.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zijn snelheid kennende, vast. Engels is ook not so moeilijk.
Wat mankeer je allemaal dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid, je weet niet wat ik allemaal mankeer.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij had gister een 4,3 ofzoiets voor bio he.
sssttttquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar Aldo is professioneel Zwitsers, dus hij moet het wel weten vind ik.
Echt?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij had gister een 4,3 ofzoiets voor bio he.
Ik kan ook niet zo heel goed naamvallen toepassen hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ssstttt![]()
Die naamvallen kan ik nog steeds nietMaar goed dat die Zwitsers daar zelf ook nog fouten in maken
en die hebben weer andere uitzonderingen dan in het echte Duits
___!!
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kan ook niet zo heel goed naamvallen toepassen hoorToevallig dat het nu goed gaat
Geen xd gebruiken op fokquote:
Oh. Ik ben zo klaar:quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Teveel. Ben ik halve dag mee bezig als ik dat allemaal moet uittypen.
Sop jij veel ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ik ben zo klaar:
lichte vorm van smetvrees (ik voel me vaak vies en was dan m'n handen. daardoor heb ik wel hele schone en zachte handen)
Pff mooi verhaal. Ik neig wel naar fake, maar interessant is het welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:50 schreef Toto69 het volgende:
Krabs, lees dit topic en deel 1 eens, ook wel echt een verhaal voor jou.
Echt vet verhaal, of het echt is weet ik niet, maar hij levert wel bewijzen op zich.
BNW / Vreemde gebeurtenissen de laatste weken. ADVIES NODiG Dl 2
Heb je ook smetvrees door mij?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh. Ik ben zo klaar:
lichte vorm van smetvrees (ik voel me vaak vies en was dan m'n handen. daardoor heb ik wel hele schone en zachte handen)
Als jouw handen plakkerig zijn of als je een huisdier hebt die ik aanraak dan wel. Dan moet ik even m'n handen weer wassen.quote:
Ik voel me gewoon vies als ik dingen aangeraakt heb waar veel mensen aan gezeten hebben of die vies zijn.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon vies als ik dingen aangeraakt heb waar veel mensen aan gezeten hebben of die vies zijn.
Ja dus.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon vies als ik dingen aangeraakt heb waar veel mensen aan gezeten hebben of die vies zijn.
Ja dus.
Ik begon met die omschrijving te typen en toen bedacht ik me dat dat ook van toepassing kon zijn op mijn geslachtsdeelquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
je kunt die quote knop niet gebruiken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuke foto
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
geylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
jepquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef hylian het volgende:
[..]
Hebben ze dat verfilmd?? Toch niet van dat oersaaie boek?
quote:
Weet ik, maar zodra iemand quote doen Ze het wel. Keihandig als je je foto nog weg wil kunnen halenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
je kunt die quote knop niet gebruiken he
Wel leuke foto![]()
Wat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jepmooi boek, schitterende film
[..]
ooooooh. Dus als ik je dan quote dan kun je in mijn post niet de foto zien?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik, maar zodra iemand quote doen Ze het wel. Keihandig als je je foto nog weg wil kunnen halen
Ik heb dat boek ooit voor Engels moeten lezen, kwam er niet doorheen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jepmooi boek, schitterende film
Ik moest hem voor Engels ook lezen, toen heb ik een Nederlandse vertaling gekocht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ooit voor Engels moeten lezen, kwam er niet doorheen!
Toen heel veel samenvattingen en 'achterliggende gedachten van de schrijver' gelezen op internet..
Helaas kreeg ik toen een proefwerk met 20 citaten 'wie zegt wat' ...
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ooit voor Engels moeten lezen, kwam er niet doorheen!
Toen heel veel samenvattingen en 'achterliggende gedachten van de schrijver' gelezen op internet..
Helaas kreeg ik toen een proefwerk met 20 citaten 'wie zegt wat' ...
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest hem voor Engels ook lezen, toen heb ik een Nederlandse vertaling gekocht.
ik vind het gewoon heel erge kutfilmsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef eens antwoordwaarom is F&F6 niet goed ?
ik heb deel 1 t/m 5 niet gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind het gewoon heel erge kutfilms
Is je vriendin een pot?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb deel 1 t/m 5 niet gezienvriendin wilde hem zien. nou vooruit dan
wc potten :Squote:
Jij weetquote:
HOE GING HET!?quote:
HOOIIquote:
quote:
waaromquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HOOII
Ja ik zat een beetje aandacht te vragen vannachtmaar had echt een kutnacht
Ja kijk. op die post klikken hehequote:
quote:
ja geen idee, beetje terugslag ofzoquote:
Lang niet gesprokenquote:
Kloptquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja geen idee, beetje terugslag ofzo
[..]
Lang niet gesprokenAlles goed? Hoe gaan je examens?
Oh dat is wel chill inderdaadquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja kijk. op die post klikken hehe
[..]
ja gaat welquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KloptGaat goed en met jou? En ik ben nu klaar en nu is 't afwachten!
Mweh, ik zit over bio/muziek te tobben, rest gaat wel op zichquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja gaat welOeh, spannend. goed gevoel erover?
Als je er voor je examens al goed voor stond komt het wel goed.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mweh, ik zit over bio/muziek te tobben, rest gaat wel op zich
Ben even AK nakijken nu
Moet eerst een pakket invullen en rapporten enzo meesturen. En daarna beslissen ze of ik toegelaten ben. En dan krijg ik een intake gesprek.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is wel chill inderdaadWanneer heb je intake gesprek?
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet eerst een pakket invullen en rapporten enzo meesturen. En daarna beslissen ze of ik toegelaten ben. En dan krijg ik een intake gesprek.
Oh naja, in ieder geval wel fijn dat je dat van te voren weet, niet dat je tijdens je intake hoort of je toegelaten wordt of nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet eerst een pakket invullen en rapporten enzo meesturen. En daarna beslissen ze of ik toegelaten ben. En dan krijg ik een intake gesprek.
huh?quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naja, in ieder geval wel fijn dat je dat van te voren weet, niet dat je tijdens je intake hoort of je toegelaten wordt of niet
waaromquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Als je die bank ziet moet je rennen
en ga je nog op examenreis?quote:
Ik snap het nietquote:
Helemaal niet op vakantie? Of sparen voor op kamers?quote:
Nu wil ik het weten ook!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is ook niet geschikt voor jouw oortjes
Helemaal niet op vakantie, ik zie wel wat het wordt deze 'zomer'! Jij nog op vakantie?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helemaal niet op vakantie? Of sparen voor op kamers?
quote:
Vanwaar je naam?quote:
Was er dan niet over begonnen.quote:
ik denk het ook niet nee, ik zou opzich wel willen, maar ben al weekje weggeweest en ik wil ook uit huis dit jaar dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helemaal niet op vakantie, ik zie wel wat het wordt deze 'zomer'! Jij nog op vakantie?
[..]
Uit huis gaat voorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik denk het ook niet nee, ik zou opzich wel willen, maar ben al weekje weggeweest en ik wil ook uit huis dit jaar dusHeel misschien
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Was er dan niet over begonnen.
Zeg het. Nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja dat zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |