Oh naja, in ieder geval wel fijn dat je dat van te voren weet, niet dat je tijdens je intake hoort of je toegelaten wordt of nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Moet eerst een pakket invullen en rapporten enzo meesturen. En daarna beslissen ze of ik toegelaten ben. En dan krijg ik een intake gesprek.
huh?quote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh naja, in ieder geval wel fijn dat je dat van te voren weet, niet dat je tijdens je intake hoort of je toegelaten wordt of niet
waaromquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Als je die bank ziet moet je rennen
en ga je nog op examenreis?quote:
Ik snap het nietquote:
Helemaal niet op vakantie? Of sparen voor op kamers?quote:
Nu wil ik het weten ook!!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
is ook niet geschikt voor jouw oortjes
Helemaal niet op vakantie, ik zie wel wat het wordt deze 'zomer'! Jij nog op vakantie?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Helemaal niet op vakantie? Of sparen voor op kamers?
quote:
Vanwaar je naam?quote:
Was er dan niet over begonnen.quote:
ik denk het ook niet nee, ik zou opzich wel willen, maar ben al weekje weggeweest en ik wil ook uit huis dit jaar dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Helemaal niet op vakantie, ik zie wel wat het wordt deze 'zomer'! Jij nog op vakantie?
[..]
Uit huis gaat voorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik denk het ook niet nee, ik zou opzich wel willen, maar ben al weekje weggeweest en ik wil ook uit huis dit jaar dusHeel misschien
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Was er dan niet over begonnen.
Zeg het. Nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja dat zekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |