Ik begon met die omschrijving te typen en toen bedacht ik me dat dat ook van toepassing kon zijn op mijn geslachtsdeelquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
je kunt die quote knop niet gebruiken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leuke foto
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:32 schreef arachide. het volgende:
geylSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
jepquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:33 schreef hylian het volgende:
[..]
Hebben ze dat verfilmd?? Toch niet van dat oersaaie boek?
quote:
Weet ik, maar zodra iemand quote doen Ze het wel. Keihandig als je je foto nog weg wil kunnen halenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:32 schreef supersof het volgende:
[..]
je kunt die quote knop niet gebruiken he
Wel leuke foto![]()
Wat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jepmooi boek, schitterende film
[..]
ooooooh. Dus als ik je dan quote dan kun je in mijn post niet de foto zien?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef arachide. het volgende:
[..]
Weet ik, maar zodra iemand quote doen Ze het wel. Keihandig als je je foto nog weg wil kunnen halen
Ik heb dat boek ooit voor Engels moeten lezen, kwam er niet doorheen!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jepmooi boek, schitterende film
Ik moest hem voor Engels ook lezen, toen heb ik een Nederlandse vertaling gekocht.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ooit voor Engels moeten lezen, kwam er niet doorheen!
Toen heel veel samenvattingen en 'achterliggende gedachten van de schrijver' gelezen op internet..
Helaas kreeg ik toen een proefwerk met 20 citaten 'wie zegt wat' ...
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:35 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik heb dat boek ooit voor Engels moeten lezen, kwam er niet doorheen!
Toen heel veel samenvattingen en 'achterliggende gedachten van de schrijver' gelezen op internet..
Helaas kreeg ik toen een proefwerk met 20 citaten 'wie zegt wat' ...
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest hem voor Engels ook lezen, toen heb ik een Nederlandse vertaling gekocht.
ik vind het gewoon heel erge kutfilmsquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
geef eens antwoordwaarom is F&F6 niet goed ?
ik heb deel 1 t/m 5 niet gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik vind het gewoon heel erge kutfilms
Is je vriendin een pot?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb deel 1 t/m 5 niet gezienvriendin wilde hem zien. nou vooruit dan
wc potten :Squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |