Ik ben ook bang voor jou :Squote:
waarom heb jij een jongen-icon als je een meisje bent?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik het Maaike, 17 jaartjes en ben shopverslaafd..
JAMMER ETSUquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom heb jij een jongen-icon als je een meisje bent?
Foutjuhhhh, hoe verander je dat?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom heb jij een jongen-icon als je een meisje bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Helemaal naar boven scrollen, dan staat rechtsboven ergens "profiel" daar klik je op en dan scroll je naar beneden totdat je iets ziet over geslachtquote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:59 schreef supersof het volgende:
JNG / JONG! voorstel topic
Stel jullie zelf eens hier voorStaat iedereen van de sc wel in. Veel die daar hebben gepost zijn er niet (meer) hoor
Dank je wel, als het goed is staat er nu iets anders.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:03 schreef arachide. het volgende:
[..]
Helemaal naar boven scrollen, dan staat rechtsboven ergens "profiel" daar klik je op en dan scroll je naar beneden totdat je iets ziet over geslacht
Dan mag je dat wel eens gaan doen!quote:
Ik ga naar de toppersquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dank je wel, als het goed is staat er nu iets anders.
Gaan jullie nog wat bijzonders doen vandaag?
Oh mein Gott, es ist Aldo.quote:
Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:12 schreef supersof het volgende:
Straks oppassen en daarna gelijk slapen want morgen om 5.15 de wekker
Werkquote:
Moet je daar geen naamval bij gebruiken? derde toch? Dan wordt het dem of niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |